תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

האומנים הישראליים שכבשו את פארק הירקון

במשך עשורים, פארק הירקון היה למעוז המרכזו של הופעות האומנים הבינלאומיים הגדולים. מדיוויד בואי ומייקל ג’קסון ועד לבריטני, בוב דילן ומטאליקה – שוב ושוב הישראלים נהרו אל הפארק הגדול בתל אביב לעוד מופע בלתי נשכח. עבור האומנים הישראלים, התגשמות השאיפות הגדולה ביותר תמיד הייתה קיסריה. לשם העיניים היו נשואות ולא פעם, זוהי ההופעה שהייתה קונה את המעמד שלך כמוסיקאי מוביל בישראל. בשנתיים האחרונות, אנו רואים שינוי – יותר ויותר אומנים גדולים בישראל כובשים את הבמה שעד כה הייתה שמורה ליוצרים בינלאומיים. אלו כמה מהיוצרים שכבשו לאחרונה את פארק הירקון.

נועה קירל

מדובר באחד הכוכבות הצעירות והמובילות בישראל. כבר שנים ששום דבר לא עוצר את הנסיקה של קירל והיא כובשת שיאים חדשים מדי יום בארץ ובעולם. עכשיו, היא השיגה גם את פארק הירקון. זו הייתה ההוכחה שהיא יכולה למלא פארק שלם ולהיכנס לנעליים של יוצרים בסטנדרטים עולמיים.

עדן חסון

כבר שנים שהאמן הצעיר קונה לעצמו מעמד של כוכב בולט בתרבות הישראלית. אחרי שכבש את קיסריה, מספר אצטדיונים גדולים, היכלי תרבות מכובדים ביותר בארץ ועוד, החליט עדן חסון שהגיע הזמן לעבור לליגה החדשה של הגדולים. המדשאה רחבת הידיים בפארק הירקון הייתה מלאה עד אפס מקום בעשרות אלפי מעריצים שהגיעו לראות את אחת ההופעות של עדן חסון – מהגדולות שהיו.

האומן הצעיר והמבטיח הזה כובש את היעד הנחשק ביותר כיום על ידי יוצרים ישראלים. לצידו, הופיעו כמה מכוכבי הנוער האהובים ביותר כיום כמו אלה לי ואנה זק והופעת אורח מפתיעה נוספת של שולי רנד בביצוע משותף מרגש.

שרית חדד

בינינו? זה היה צריך לקרות כבר מזמן. הזמרת הגדולה ביותר בישראל כובשת כבר עשרות שנים את הבמות הגדולות ביותר בישראל וזכתה למעמד של יוצרת ממלכתית. בשנה שעברה, היא עשתה זאת שוב בהופעה בפארק הירקון שהחלה בישיבה על כיסאות אך הפכה במהירות לחפלה שהקפיצה את כל הקהל על הרגליים.

עברי לידר

בשנה שעברה, זכו משפחות רבות בתל אביב לאחר צוהריים קסום של יום שישי. האמפי ווהאל בפארק הירקון אירח שניים מהאומנים הוותיקים והאהובים בישראל למופע לכל המשפחה. עבור עברי לידר, הייתה זו נקודת שיא לסיבוב הופעות ענק בכל הארץ. במשך מעל שעה וחצי, ביצע עברי לידר כמעט את כל הלהיטים שלו שנעו מבלדות מרגשות ועד לשירים הכי מקפיצים שלו. בהופעה הזו, נראה שעברי הצליח להוכיח שלשמחה אין גיל – הקהל המגוון קפץ כולו על הרגליים וחגג יחד איתו את המוסיקה. בנקודת השיא, אירח עברי לידר את מוקי שהצטרף אליו לשלושה שירים בביצוע משותף.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x