תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

האם כדאי לקחת הלוואה עבור עסק חדש?

לא מעט עסקים ברחבי מדינת ישראל, קטנות וגדולות כאחד, נוטות לבצע שימוש בגיוס אשראי או לחילופין בהלוואה לעסק במטרה למנף את העסק ולצמוח בקצב מהיר יותר שכן, בניגוד לדעה הציבורית הרווחת אשר נוטה לחשוב כי מדובר על דבר רע, הרי שהמציאות מציגה בפנינו תמונה אחרת לגמרי. כמו כן, באמצעות גיוס אשראי או למעשה הלוואה לעסק, אנחנו מחזיקים באפשרות לקצר את פרק הזמן שנדרש לנו במטרה לחסוך סכום כסף גדול בו אנו מעוניינים להשתמש על מנת לממן פרויקט ייעודי כזה או אחר שיגדיל את העסק הקיים שלכם. כך למעשה, ניתן להבין את עתיד העסק להווה, וכך למעשה להאיץ את תהליך הצמיחה של העסק. זאת בעוד כי חשוב לדעת כי לא מעט חברות מובילות במשק הישראלי מבצעות שימוש קבוע בהלוואות, בין אם מדובר בגופים בנקאיים גדולים ובין אם מדובר באג”ח. על מנת לעשות לכם סדר בכל הסובב סביב הלוואה לעסק, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת בנושא.


כך תעשו את זה בצורה הנכונה


בעת בה מדובר על הלוואה לעסקים בסדר גודל קטן או לחילופין מצב של הלוואה לעסק חדש, הרי שישנם שלושה גורמים עיקריים בהם עליכם להתמקד: זמן פרעון החוב, גובה הריבית וסכום ההלוואה הנחוץ שכן, בעת בה תבצעו שילוב נכון ומדויק של השלושה תעניקו לעסק שלכם את האפשרות לצמוח בצורה יעילה ואפקטיבית. נוסף על האמור, יש לציין כי הבנקים וגופי האשראי השונים לא ממהרים להעניק הלוואות בלתי מבוטלות לעסקים בסדר גודל קטן והאמת? הם אף נוטים להימנע מעסקים בשלבי הקמה לאור העובדה כי מדובר על עסקים ללא היסטוריה בנקאית. אך במידה ואכן הצלחתם לשכנע את הגופים הפיננסיים השונים לכדי מצב בו הם מעניקים לכם הלוואה לעסק, ניכר כי במרבית הקרים הריביות יהיו גבוהות במיוחד וכאן למעשה נכנסת לתמונה קרן בערבות המדינה.



איך זה בעצם עובד?


קרן בערבות המדינה היא מצב בו משרד האוצר הופך להיות הביטחון של בעל העסק אל מול הגופים הפיננסיים הרלוונטים וכך למעשה, הבנק מגיע למצב בו הוא מרגיש נוח להעניק לבעל העסק סכום גדול במטרה לממן את הפרוייקט הייעודי וכן, לא תידרש ריבית מוגזמת בתרחיש וכזה, במיוחד לאור העובדה כי המדינה ערבה לעובדה כי ההלוואה תשולם באופן מלא. יחד עם האמור, מוטב לציין כי פריסת תשלומים נוחה מעניקה לנו את האפשרות להחזיק חלקים קטנים מסכום ההלוואה הגבוהה בכל פרק זמן וכך למעשה, ניתן להפוך הלוואה לעסק לאמצעי מינוף משמעותי שבאמצעותו נקדם את תזרים המזומנים של העסק שלנו וכל זאת ניתן לעשות בעזרתה של הלוואה בערבות מדינה. 

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x