תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

האם מומלץ לעשות בטון מוחלק לגינה או לבית

אנו מכירים היטב את הבטון – החומר היסודי והחזק הזה שנמצא בכל פרויקט בניה מאסיבי. בטון מהווה שלד של מבנים רבים בפרויקטים רבים, וניתן לראות אותו בחניונים, במבנים ציבוריים, מוסדות אקדמאים, אולמות ועוד. אלא שרבים תוהים לעצמם אם בטון יכול להיות גם בבית או בגינה שלהם – והאם זה מומלץ?

אז התשובה היא שבהחלט כן! ניתן לשלב בטון בבית פרטי או בגינה, ובמיוחד אם אתם דואגים לבצע החלקת בטון אלגנטית שתהפוך את הבטון לרצפה חלקה, זוהרת ואסתטית לגמרי!

מהו בטון מוחלק?

החלקת בטון הינו תהליך בו משנים את התרכובת של השכבה החיצונית של הבטון והופכים אותה לחלקה וזוהרת יותר. על רגל אחת אם ניתן להסביר, במסגרת התהליך מבצעים דחיסה של שכבות החומר ולאחר מכן ממלאים בשכבה חיצונית את החריצים הקטנטנים ביותר. בכך הופכים את פני השטח לחלק ומבריק שאינו סופח אליו נוזלים וחומרים אחרים. תהליך זה של החלקת בטון מועילה במיוחד לאזורים תפעוליים בהם יש שינוע של מכלים וכלים כבדים אחרים.

ניתן לעשות בטון מוחלק גם בבתים פרטיים וגם באזורים תפעוליים ותעשייתיים. בבתי קרקע זה נהוג מאוד לבצע בטון מוחלק לגינה, ולפאר את החצר האחורית בצורה אלגנטית וייחודית. ניתן להשתמש בכל מני טכניקות ושיטות שישבחו את המראה הסופי של גימור בטון מוחלק, לבחור גוונים וצבעים על מנת להעניק לשכבת הבטון החדשה מראה יוקרתי ומסוגנן.

האם זה מומלץ לעשות את זה בבית?

מאוד מומלץ. זה מאוד משתלם, מאוד קל לניקוי ותחזוקה, ויש לזה המון יתרונות בריאותיים. תחילה, נעמוד על העמידות והחוזק של הרצפה. היא חזקה במיוחד, שאחרי הכל מדובר בבטון. בטון מוחלק לגינה שעבר חיזוק וליטוש הופך להיות טוב יותר, חזק יותר וגם נאה הרבה יותר לעומת המראה העגום והמשמים של הבטון האפור הרגיל! ולכל מי שחושב שבטון כזה הוא קר ומקפיא את הרגליים בבית פרטי – טעות בידו. לבטון שעבר החלקה יש פוטנציאל אגירה של חום במהלך היום ופליטה שלו בלילה, כך שהוא מצוין למי שמחפש פתרון ירוק לחימום הבית. מלבד זאת, למי שמותקנת מערכת חימום תת רצפתית יכול להנות מפיזור טוב יותר של החום ושמירה שלו לאורך זמן, כיוון שלרצפת בטון מוחלק יש יכולת אגירת החום ופיזורו בצורה אפקטיבית!

גם בריא וגם נקי

רצפת בטון מוחלק לגינה היא אופטימלית לניקוי יסודי ופשוט. במקום שתצטרכו לעבוד קשה על הסרת כתמים וצברים של לכלוך, ברצפה שעברה החלקה ופוליש תוכלו להסיר בקלות כל כתם, אבק ולכלוך שמצטבר – בקלות וביעילות. זאת כיוון שבתהליך ההחלקה ממלאים את הנקבוביות והחריצים הזעירים בשכבת הרצפה בחומר מילוי ועוברים אחר כך בתהליך של ליטוש, מה שמחליק את הקרקע ומונע חלחול של נוזלים ולכלוכים שונים. כך גם המקום בריא יותר ונקי יותר, חיידקים ומזהמים ביולוגיים אחרים לא יכולים לשגשג במקומות כאלה כיוון שאין להם איפה להיתפס ולהיאחז – הרצפה חלקה, נקיה ובריאה יותר לסביבה הביתית שלכם!

אז אם אתם חושבים על בטון מוחלק – חשבתם חכם. כך תוכלו להנות מכל היתרונות המבניים של הבטון החזק עם הליטוש היפהפה והאלגנטי – אצלכם בבית ובגינה!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x