תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

האם מערכת החינוך מתאימה לילדים של היום ?

העולם המודרני והדיגיטלי בו אנו חיים משתנה לחלוטין אחת לכמה שנים. הילדים של היום קולטים מידע מסובך בצורה מהירה בהרבה מאשר הדורות שקדמו להם אך, טווח הקשב שלהם הינו קצר יותר. למרבה הצער, אך לא ההפתעה, מערכת החינוך אינה מתעדכנת במהירות בה עולמינו משתנה וילדים רבים צוברים אכזבות ממערכת אשר מלמדת בצורה בה הם לא מסוגלים ללמוד.

גם הדג החכם ביותר לא יכול לטפס על עץ, בלי הכלים המתאימים

איינשטיין אמר, אם תשפוט דג על פי היכולת שלו לטפס על עץ, הוא יחיה את כל חייו בתחושת כישלון. העולם המודרני מספק לילדים מגוון רחב של יכולות אשר יהפכו אותם לאנשים בוגרים מוצלחים ויצרניים אך, רובן אינן מתאימות או רלוונטיות למערכת החינוך. בכדי לעזור לילד שלך לצלוח את מערכת החינוך, האתגר הרציני הראשון בו הוא נתקל בחייו, עלייך לתת לו את הכלים המתאימים.

כיצד יש להכין את הילד שלך למערכת החינוך ?

הכלים אשר נדרשים בכדי לשגשג במערכת החינוך משתנים על פי ההגיל של הילד. בעוד ילדים בכיתה א’ צריכים לרכוש את היכולת להתרכז ולשבת במשך 45 דקות, בכיתה י’ כבר עליהם לדעת כיצד לקרוא ולהוציא מידע מטקסטים בעברית ובאנגלית. בכדי לוודא שהילד שלך רוכש את הכלים הנכונים וצובר יותר ניצחונות מאשר אכזבות במערכת החינוך יש להיות עם היד על הדופק, לעשות עם הילד שיעורי בית ולעקוב אחר התקדמות היכולות הלימודיות והחברתיות שלו.

לספק לילד חוויות לימודיות חיוביות

כבר מהכיתות הנמוכות ביותר, חוויית הלימודים של הילד היא קריטית להצלחתו במערכת החינוך. הורים רבים אשר בקושי מצליחים למצוא את הזמן לשבת עם ילדם מופתעים שהזמן שהם משקיעים אינו מקדם את הילד אך, לנסות לעזור לילד ללא סבלנות והבנה של הקשיים שלו יכולה להיות לא רלוונטית במקרה הטוב ואף לעשות נזק ולהוריד לו את המוטיבציה ללימודים במקרה הרע.

שיעורים פרטיים באינטרנט – לנצל עבור הילד שלך את כל מה שיש לעולם להציע

תקופת הקורונה הראתה לנו שישנן דרכים רבות לנצל את הטכנולוגיה בכדי לשפר את חיינו. השדרוג העיקרי שהיא הכניסה הוא שיחות הווידאו ובעיקרן הזום שדרכן הועברו מרבית השיעורים באקדמיה ופגישות העסקים. קביעת שיעורים פרטיים באינטרנט מאפשרת לך לספק לילד שלך את הליווי לו הוא זקוק מבלי להקשות על לוח הזמנים שלו ושלך. מעבר לכך, שיעורים אונליין מאפשרים לילד שלך לשלב בנוחות את הלימודים עם שגרת החוגים והמעגלים החברתיים שלו.

“בתחילת השנה חשבתי שאני גרוע בלימודים ולא רציתי מורה פרטי אבל …”

ההתנגדות העיקרית של ילדים למורה פרטי היא שאין להם זמן והיא נועדה כדי להסתיר את החשש האמיתי ששוכן בתוך ליבם, שהם לא מספיק טובים. הציטוט מהכותרת מסתיים ב “אבל היום אני מבין שפשוט לא לימדו אותי איך ללמוד” והוא שייך לתלמיד חטיבה אשר הוריו איתרו לו מורה המציע שיעורים פרטיים באינטרנט בעזרת אתר לסולנס. אתר לסונס הינו אתר ייעודי לאיתור מגוון מורים פרטיים אשר עוברים סינון ומקבלים ביקורות מתלמידי עבר.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x