תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

האתר ASK5 מעביר אתכם דירה בכיף

מעבר דירה זו לא משימה פשוטה בלשון המעטה, אלא פרויקט מורכב שלא תמיד צולח בשלום ובצורה חלקה. אם אתם חוששים מהמצב הזה, אנחנו שמחים להכיר לכם את האתר ask5 שיסייע לכם לעבור דירה בכיף או לפחות באופן חלק. מה יתרונות של האתר ואילו שירותים הוא יספק על מנת לסייע לכם? כל התשובות לפניכם.

הכירו את האתר ask5

אתר ask5 מציג פלטפורמה מתקדמת להשוואת מחירי הובלות שמאפשרת לכם להשוות בין השאר בין הצעות המחיר של מובילים ולקיים סוג של מכרז בניהם. למעשה, האתר יוצר מציאות חדשה שבה המובילים הם אלה שנאבקים על מנת לתת לכם שירות ולא להיפך. השימוש באתר ובשירותים שלו הם חינמיים לחלוטין והתשלום היחיד שתצטרכו איי פעם להתעסק איתו הוא התשלום לחברת ההובלה, אם תזמינו כזו כמובן.

האתר יסייע לכם להשוות מחירים ויציע לכם מגוון שירותים בתחום ההובלה, בין השאר הובלות דירה רגילות, הובלות משרדים, הובלות קטנות, הובלות מנוף, אחסון דירות שירותי אריזה ועוד. מדובר במעטפת רחבה מאד של שירותים שבעבור כל אחת מהן תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת ממובילים מומלצים באזור שלכם. ככה עוברים היום דירה, קודם כל משווים ורק לאחר מכן סוגרים.

השוואת מחירי הובלות

השירות החינמי החשוב ביותר שהאתר מעניק לכם הוא שירות של השוואת הובלות דירה. מדובר למעשה בהשוואת מובילי דירות באזור שלכם. אולי אתם לא יודעים, אבל השוואת מחירים קצרה יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף בעלות ההובלה, במיוחד היום כשאין לשירות הזה תמחור קבוע.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הכפתור הכתום שישלח אתכם לטופס שבו אתם ממלאים את הפרטים שלכם. מהיכן אתם עוברים, להיכן אתם עוברים, תאריך המעבר, סוג ההובלה, השם והטלפון שלכם. לאחר שתשלחו את הטופס תתחילו לקבל טלפונים ממובילים באזור שלכם שיתנו לכם הצעת מחיר מסודרת להובלה שאתם צריכים שהם יבצעו.

מדובר בשירות משמעותי מאד ולא רק בשל העובדה שהוא יכול לחסוך לכם כסף. כשתראו את הצעות המחיר ותבחנו אותם, מיד תוכלו להבין איזו הצעה נראית לכם הכי מקצועית ואיזה מוביל סיפק לכם הצעה שעונה על כל השאלות שלכם. מעבר לזה, תוכלו לנהל משא ומתן בין המובילים שחלקם ישמחו להשוות לכם את הצעת המחיר לנמוכה ביותר כדי לקחת את העבודה.

מידע מקצועי על הובלות

האתר ask5 הוא לא אתר מכירות שמה שמעניין אותו זה הכסף שלכם, זה אתר מקצועי שבאמת רוצה לעזור לכם ככל שהוא יכול לעבור את המשימה המורכבת הזו של מעבר דירה בצורה חלקה ככל שניתן. לכן, הוא גם מספק לתהליך הזה מעטפת מקצועית שתפקידה לסייע לכם לקחת את ההחלטות הכי נכונות במהלך מעבר הדירה.

בתוך כך, תוכלו למצוא באתר מידע מקצועי כמו איך מזמינים מובילים מומלצים, איך נמנעים מעקיצות, מידע על פירוק והרכבה, חוזים עם מובילים ועוד. אם תקפידו לקרוא את המדריכים הרלוונטיים שבאתר אנחנו בטוחים שתגיעו לשיחת הטלפון עם המוביל כשהכוח נמצא בידיים שלכם הוא יבין שיש לו פה עסק עם לקוחות שמבינים דבר אחד או שניים.

מחירון הובלות בחינם

אחד הדברים שיותר חשוב לבדוק לפני שמזמינים מוביל הביתה זה המחיר. לצערנו, מדובר בשוק פרוץ וכל מוביל יכול להרשות לעצמו לגבות את המחיר הוא חושב לנכון לגבות. זה בדיוק הכוח של האתר ask5, הוא עושה סדר בשוק וגורם לבעלי המקצוע להרגיש שהם מפוקחים במידת מה. מוביל שהגיע אליכם דרך האתר יעשה הכל על מנת לתת לכם הצעת מחיר שלא חורגת ממחיר השוק.

אכן, זה אחד השירותים החינמיים היותר חשובים שהאתר מציע ללקוחות שלו. כנסו למחירון של האתר ובדקו כמה אמורה לעלות הובלה כמו שלכם. לאחר מכן תוכלו להגיע לשלב הצעת המחיר כשיש לכם מספיק ידע בתחום וכשאתם יודעים פחות או יותר מה המחיר המקובל על העבודה ולא פחות חשוב מזה, מה האלמנטים שעשויים לייקר אותה. הדבר שאנחנו הכי פחות אוהבים זה שהמחיר יקפוץ בדירה ללא כל סיבה מוצדקת לעין.

איתור מובילים מומלצים

המהות של האתר ask5 היא לאפשר לכם לאתר מובילים מומלצים. מה זה אומר מומלצים? כאלה שיש מאחוריהם שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. כפי שציינו, האתר הזה מפקח על המובילים שלו ומפרסם מובילים שעברו בין השאר ראיונות אישיים ועומדים בסטנדרטים השירותיים שלו. לכן, כשאתם מזמינים מוביל מהאתר ask5 אתם יכולים להיות יותר מרגועים שאתם מקבלים מוביל אמין, מקצועי, כזה שעומד בזמנים וגם גובה מחיר הוגן עבור ההובלה.

אגב, אתם עדיין יכולים לעשות את שיעורי הבית שלכם ולברר בעצמכם על המוביל שאתם מתכוונים להזמין, זה ודאי לא יזיק. תמיד תוכלו לקרוא את חוות הדעת עליו באינטרנט או להתייעץ עם מכרים שלכם לגביו. הכי מומלץ זה לדבר עם לקוחות קודמים שלו על מנת שיעידו בפניכם על המקצועיות והאמינות שלו.

לסיכום, אין ספק שהובלת דירה היא פרויקט סבוך, בטח אם אתם משפחה עם ילדים קטנים. לכן, חשוב להיערך אל המעבר בהתאם, לקרוא מדריכים, להשוות מחירים ולהזמין מובילים לפי סדר פעולות מוגדר ויעיל שיבטיח הובלה חלקה במחיר הוגן. רוצים לשמוע עוד? חפשו ask5 בגוגל או הקליקו כאן:

https://www.ask5.co.il/

בהצלחה!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x