תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הדפסת חוברות לעסק מתחיל

ברמת העיקרון, הדפסת חוברות לעסוק מתחיל תהיה בהיקף לא גדול מאוד כי סביר להניח שיהיה מדובר בקטלוג או חוברת כלשהיא שיוצאת כפיילוט. בדרך כלל כשמזמינים חוברות עושים זאת בהזמנה בשל היקף גדול או בינוני, אך בכל מקרה ניתן לעשות הזמנות מצומצמות יותר. חוברות לכל מטרה הן פתרון מצוין לטובת הפצת מידע ותכנים בפורמט נוח ומעוצב.

כיום הרבה מאוד עסקים מתחילים עוברים לפעול באפיקי הדיגיטל, זאת בשל נוחות, עלויות וגם לטובת שמירה על איכות הסביבה, לכן השימוש בנייר ובהדפסה פוחת. אף על פי כן, בנוגע להדפסה של חוברות או קטלוגים לעסק מתחיל – עדיין רואים ביקוש לשירות. בסוף אין תחליף לאפקט שיש לקטלוג או לחוברת שהיא הפרוספקט של החברה. עסקים רבים עסקים שחשובה להם הייצוגיות, עדיין בוחרים להשקיע בהדפסת חוברות מעוצבות לשם מטרות שונות.

הדפסת חוברות וקטלוגים היא נושא חשוב לכל עסק שמעוניין לחזק את המותג שלו, להעביר מידע ולייצר פרסום מכובד גם באופן עקיף.

קרדיט תמונה FREEPIK

איך מתבצעת הדפסת חוברות

כדי לעצב חוברת מרשימה שתהיה גם  איכותית, מומלץ לבחור במעצב גרפי אשר מתמחה בדפוס. הגרפיקה אשר מיועדת להדפסה היא שונה מגרפיקות אחרות, וישנם קריטריונים שצריך לעמוד בהם על מנת שההדפסה תצא מוצלחת ותראה ברמה גבוהה.

עיצוב של חוברת או של קטלוג תלוי כמובן בבחירת שפת המיתוג של העסק שמתבטאת בלוגו, בפלטת צבעים, ובפונטים של הטקסטים בה. שפת המיתוג מטרתה להגדיר כיצד מהות העסק תוצג כלפיי חוץ, ואיך יראו המסרים השיווקיים שהעסק מעוניין להעביר לקהל שלו.

ברמה ההדפסה בפועל, הדפסת חוברות נעשית לרוב בהדפסה דיגיטלית. סוגי הנייר הטובים ביותר לצורך הדפסת חוברות הם ניירות הדפסה בגימור מבריק או מאט.

השלב ראשון בהדפסת החוברת הוא פריסה של העיצוב והתוכן בקובץ המעוצב כך שיתאים למדפסת בה תתבצע ההדפסה. במרבית המקרים כאשר רוצים להדפיס הדפסה דו צדדית, ההדפסה תהיה קודם על צד אחד של הדף ואחרי כן המכונה מחזירה את הדף להמשך הדפסה ומדפיסה על צדו השני. משמסתיימת ההדפסה, חותכים את הדפים בגיליוטינה לגודל הרצוי ומעבירים אותם לכריכה.

היום ההדפסות הדיגיטליות מבטיחות הדפסת חוברות בגימור גבוה ואיכותי ביותר.

צריך לבדוק טוב את הגרפיקה וכן את התוכן הכתוב טרם ההדפסה בכדי למנוע שגיאות שאחר כך אי אפשר יהיה לתקן. בנוסף כדאי מאוד להדפיס טיוטה של חוברת אחת, ולבדוק אותה פעם נוספת לפי שמדפיסים את שאר החוברות.

במרבית המקרים, דפי הפנים  של החוברת יודפסו במדפסת HP אינדיגו שכן היא מבטיחה הדפסה באיכות גבוהה מאוד, כאשר ההדפסה נעשית על גביי נייר איכותי וחזק במשקל 80-120 גרם מסוג כרומו.

כריכה לחוברות מודפסות

כריכה באמצעות דבק חם – סוג הכריכה הזה מתאימה לחוברות עבות עם הרבה מאוד דפים, הכריכה הזו מעניקה לחוברת מראה מושקע ואיכותי. שיטת כריכה זו מתאימה במיוחד לקטלוגים.

כריכה על ידי  סיכות – סוג כריכה זה מתאים לחוברות מודפסות בעובי של עד כ-40 דפים. אפשרות זו הינה בחירה טובה כאשר רוצים להדפיס חוברות עם תמונות ברזולוציה גבוהה. ההדפסה מתבצעת גביי נייר כרומו. שיטת כריכה זו נוחה ביותר לפתיחת החוברת ועיון בה, ומתאימה לגדלים  A4 ו-A5.

כריכה עם סליל ספירלה ממתכת – כריכה זו מתאימה מאוד לחוברות עם הרבה דפים. זו צורת כריכה מומלצת במקרה של חוברת מידע\הדרכה נוחה ובעלת מראה אלגנטי אבל פשוט. כריכה זו מתאימה במיוחד לחוברות וקטלוגים בגודל A4 ו- A5.

כריכת חוברות בתוספת  פויל או הבלטה –  זוהי כריכה המגיעה עם תוספת לחוברת של הבלטה בזהב או בכסף. כריכה זו מתאימה במיוחד לחוברות ולקטלוגים חשובים שחשוב שישדרו איכות ויוקרה.

לפרטים על אפשרויות הדפסת חוברות לעסקים מתחילים, לחצו כאן – גיל פרינט הפקות דפוס איכותי

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x