תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

היתרונות הרבים של ג'ינגל לעסק

אנשים רבים הפכו חשדניים כלפי מנגינות שמשולבות בהן מילים שקשורות בעסקים או במכירות. הם לא רוצים שינסו לעבוד עליהם או שיתנהגו כלפיהם בעורמה. מצב זה מביא את בעלי העסקים ואת מי שעוסק בשיווק ופרסום של עסקים לחפש ולמצוא דרכים יצירתיות לבצע פרסום בכל זאת, בדרך אגב בלי שלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים באמת ישימו לב שזה מה שקורה. איך עושים את זה? על ידי חיבור ג'ינגל לעסק שמתאים אישית לאני מאמין של בעל העסק, למוצרים או השירותים שהעסק מציע ללקוחות שלו ולהשקפת העולם השיווקית שלו. הגי'נגל בעצם הוא שיר קליט שנוח ונעים יותר להאזין לו ולפעמים לא שמים לב ששומעים שיר שהוא פרסומת. המאזינים יכולים לחוש טוב יותר עם ג'ינגל כזה והם לא יהיו חשדניים כהרגלם.

איך מחברים ג'ינגל נכון ויעיל לעסק?

חשוב להבין שמדובר במלאכה מקצועית לכל דבר ועניין. לא כל אחד יכול לעשות את זה ולכן אין מנוס מלפנות לאיש מקצוע שזה התחום שבו הוא מתמחה. הג'ינגל צריך להיות קליל, קליט, כזה שלא יפריע להמשיך להאזין לו גם כאשר עסוקים ועושים דברים אחרים וכמובן שהמילים שקשורות לפרסום עצמו או למוצרים והשירותים של העסק – תהיינה טבעיות במלל ולא יבלטו יותר מדי. כך המאזינים לא יחשבו שמפרסמים להם ויהיה להם קל יותר להאזין ולהתמסר למסר השיווקי שמועבר להם כבדרך אגב. חשוב להדגיש שחיבור ג'ינגל לעסק חייב להתבצע באופן מותאם אישי לכל עסק בנפרד ובמקרים מסוימים – גם לכל מוצר או שירות בנפרד, זאת על מנת להשמיע את הג'ינגל הנכון באוזניו של המאזין שעבורו זה רלוונטי. ג'ינגל אחד שמפרסם את העסק כולו גם יכול לבוא בחשבון כחלק מאסטרטגיית התוכן שבעל העסק יבחר, כל עוד יש לו דרך לבדוק ולוודא שהג'ינגל אכן יביא לו לקוחות או עוקבים נוספים שעם הזמן יתרמו להגדלת ההכנסות.

הגי'נגל שיביא לקוחות וישפר את המצב של העסק

לכל עסק תתאים אסטרטגיית שיווק אחרת ולכן יש חשיבות לקביעת הפעולות השיווקיות על ידי איש מקצוע. גם בחירה בג'ינגל תהיה בעל משמעות וחשוב למצוא את הדרך הנכונה ביותר גם לחבר את הג'ינגל וגם להשמיע אותו במקומות הנכונים מתוך מחשבה ושאיפה הוא יישמע על ידי האוזניים הנכונות והמתאימות. כבר מזמן הוכח על ידי מחקרים מתקדמים שכאשר אנשים נמצאים במצב של האזנה לתוכן שמיעתי ולמוזיקה הם הרבה יותר קשובים ונינוחים ולכן אפשר לשדר להם מסרים שיווקיים דרך האוזניים. הם ישמחו שלא מפרסמים בצורה בולטת או בוטה ויידעו להעריך את בעלי העסקים שלא מחפשים דרכים לא לגיטימיות לפרסם בצורה פחות נעימה. בזכות הג'ינגלים המקצועיים הם יהפכו ללקוחות מרצון בשל אמונה אמיתית בעסק עצמו ובשירותים שהוא מציע.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x