תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

היתרונות של פספורט קארד בהשוואה לביטוחי נסיעות אחרים

אם בדקתם מהו פספורט קארד מחיר בוודאי ראיתם כי הוא גבוה לעומת חברות הביטוח האחרות. אך האם המחיר הוא הדבר היחיד שאותו יהיה עליכם לבדוק לפני שתסגרו ביטוח נסיעות לחו”ל? התשובה היא שלילית יהיה עליכם לבדוק עוד פרמטרים אחרים שאמורים לעשות את ההבדל. בסופו של יום המטרה שלכם תהיה לטוס לחו”ל בראש שקט לחלוטין בהקשר הזה. כך תוכלו להתרכז בהנאה בטיול, במקום להתעסק בעניינים שונים לגמרי. לצערנו יש כאלה שגילו רק בדיעבד כי ביטוח הנסיעות שלהם היה פחות טוב בהשוואה לאחרים. כעת יש לכם הזדמנות להבין מדוע ביטוח נסיעות פספורט קארד מועדף על מרבית הישראלים.

הארנק נשאר בבית המלון

הבעיה העיקרית עם ביטוחי נסיעות אחרים לחו”ל היא שהם יחייבו אתכם לשלם על הטיפול. עם החזרה לארץ תמצאו את עצמכם מתעסקים עם בירוקרטיה מעייפת ומתישה לקבלת החזר. ביטוח הנסיעות פספורט קארד נכנס לחיינו כדי לשנות קודם כל את העניין החשוב הזה. ביטוח הנסיעות יאפשר לכם לדעת כי אינכם צריכים להוציא את המלון לאחר קבלת טיפול רפואי. כדי לשלם על הטיפול יהיה עליכם להשתמש בכרטיס האשראי הנטען של החברה אותו קיבלתם בארץ.

זמינות מסביב לשעון במגוון דרכים

בא לכם לשוחח עם נציג שיספק לכם מענה אישי? המוקד הטלפוני של חברת פספורט קארד זמין מסביב לשעון כדי לתת תשובה לכל מבוטח ומבוטחת. גם אם בארץ אמצע הלילה, במוקד שירות הלקוחות יש מי שיענה לכם לכל עניין. בו בזמן יש כאלה שמעדיפים לקבל מענה באפליקציה שגם היא זמינה מסביב לשעון. האפליקציה PassportCard Pocket זמינה להורדה מחנות האפליקציות במכשיר החכם שלכם. מיד אחרי שתורידו אותה תראו איך כל הפעולות הופכות להיות פשוטות בהרבה בהשוואה לקודם. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו להמתין לאיש מקצוע משירות הלקוחות.

כיסויים בהתאמה אישית לכל אחד

כדי שביטוח הנסיעות יספק את הסחורה יהיה עליכם להתאים אותו אליכם כמו כפפה ליד. מה שנכון ומתאים לאחרים זה לא בהכרח מה שיהיה נכון ומתאים גם בשבילכם. מהסיבה הזאת ביטוח הנסיעות פספורט קארד מאפשר התאמה מלאה לכל מבוטח ולכל מבוטחת. כולם יקבלו ביטוח נסיעות שמכסה אותם מכף רגל ועד ראש עם היציאה מהארץ. ברגע שתהיו מכוסים בצורה הרמטית לא תהיה סיבה שלא תוכלו להנות מהטיול.

ביטוח נסיעות לכל היעדים בעולם

חברת הביטוח פספורט קארד מציעה ביטוחי נסיעות לכל היעדים שאליהם מורשים הישראלים לטוס. מה שיאפשר לכם לדעת כי יש רק חברה אחת שתוכל לבטח אתכם בטרם היציאה לטיול בחו”ל. גם אם מדובר על מתנה שבה ההוצאות הרפואיות גבוהות למדיי תוכלו לקבל כיסוי מלא למשך כל הטיול. המטרה היא שכל אחד וכל אחת יוכלו להרשות לעצמם לחקור את העולם ולבקר בכל מיני יעדים שונים.

המאמר נכתב באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x