תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הכירו את השיטות השכיחות ביותר בעזרתן אמני חושים ישראלים יצליחו לנחש את המספרים, התמונות או השירים עליהם אתם חושבים!

לא מעט אנשים כיום בוחרים במופעי אמני חושים ישראלים לשדרוג כל אירוע. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש למופעים אלה שהתחילו אט אט לצאת מצילם של מופעי הקוסמים.

 עליית הביקוש והמודעות של כלל הציבור לתחום של אמני חושים ישראלים החלה עם עלייתה של תוכנית בפריים טיים ששידרה תחרות בין כל אמני החושים בישראל. התחרות הציגה את עולמם של אמני החושים שהגיעו עם לא מעט אלמנטים מרשימים ועוצרי נשימה. חשיפת התחום של אמני חושים ישראלים תפסה תאוצה עד שכיום ישנם אנשים רבים הבוחרים לשלב מופעי אמן חושים ישראלי באירועים, חתונות, ערבי חברה, ערבי גיבוש, ימי הולדת לכל הגילאים ועוד. אם גם אתם מעוניינים להפוך כל אירוע שגרתי לכזה שאי אפשר לשכוח, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות מופעיהם של אמני חושים ישראלים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי אשר עוסק בתחום מזה שנים ארוכות מציע מגוון עשיר של מופעים מותאמים לכל צורך ולכל גיל. חשוב להדגיש כי בניגוד למופעי הקוסמים אשר מזוהים בעיקר על ילדים (למרות שישנם קוסמים מקצועיים שיצליחו לרתק גם מבוגרים), מופעי אמני חושים ישראלים כוללים אלמנטים מרשימים המתמקדים בעיקר בטריקים מחשבתיים, מה שמאפשר ליצור מופעים מותאמים לכל הגילאים. רגע לפני שאתם בוחרים את המופע המותאם ביותר עבור אופי האירוע וגיל המשתתפים בו, כדאי שתכירו את שורש ההבדל בין מופעי קוסמים לבין מופעי אמני חושים ישראלים.

אמני החושים מתחילים לצאת מצילם של הקוסמים ומציגים שלל מופעים עוצרי נשימה, ולא משנה בני כמה אתם!

אנשים רבים לא מכירים בהבדל המשמעותי בין מופעי קוסמים לבין מופעי אמני חושים ישראלים ולכן חשוב להדגישו. מופעי הקוסמים אותם אנו מכירים מזה שנים ארוכות מתמקדים בעיקר בטריקים פיזיים וזריזות ידיים. הטריקים הפיזיים כוללים שימוש תדיר בלא מעט אביזרים, אשר חלקם הגדול רק נראים כתמימים לעיני הקהל. בין כלל האביזרים השכיחים ביותר בהם קוסמים רבים עושים שימוש בעת הופעותיהם ניתן למנות את קופסאות הקלפים, כוסות, כדורים, חבלים, כובעים, מסורים ולעיתים אף בעלי חיים. חלק נכבד מהאביזרים הללו כוללים כיסים נסתרים, קלפים כפולים או חלקים גמישים שרק נראים עמידים וקשיחים. השילוב של זריזות הידיים ושלל אביזרי העזר הללו מצליח לייצר לקוסמים אלמנטים רבים ומרשימים במיוחד. אך חשוב להדגיש ולומר כי ברגע שהקהל יכול להסביר את הצלחתו של הקוסם בכך שהאביזרים בהם הוא עושה שימוש אינם תמימים ופשוטים כפי שהם נראים, האלמנט כולו הופך פחות מרהיב ועוצר נשימה. מסיבה זו ומעוד רבות נוספות, מופעי קסמים הפכו מזוהים יותר עם ילדים.

כך אמני החושים מצליחים להעלים מעיניכם פעולות רבות ומסרים שונים 

לעומת זאת, מופעי אמני חושים ישראלים שונים בתכלית. אמני חושים ישראלים ממקדים את הופעותיהם בטריקים מחשבתיים הכוללים מינימום ציוד נלווה ועזרים בהם קהל הצופים חוכל לתלות את הצלחתם. כלומר בניגוד לקוסמים המתמקדים בעיקר בזריזות ידיים ובשלל טריקים פיזיים בצירוף עזרים שונים, אמני חושים ישראלים בוחרים להתמקד בפעילות המוחית של העומד מולים תוך שילוב מינימלי של אביזרים ושנים. אסף סלומון, אמן אשליות ישראלי מזה לא מעט שנים, למד להכיר לעומק את אופן פעילותו המוחית ואופן חשיבתו של העומד מולו, מה שמאפשר לו לאתר את נקודות החולשה השונות ולייצר מהם שלל אלמנטים עוצרי נשימה. חוסר השימוש באביזרים שונים אשר בעזרת ניתן להסביר את הצלחתו של אמן אשליות ישראלי, הופך כל אלמנט למרשים הרבה יותר. אמני חושים ישראלים מכירים לא מעט שיטות בעזרתן ניתן להסיח את דעת הקהל ללא שהם שולטים בכך, להחדיר מסרים שונים לתת מודע של האדם ללא הבחנתו, ליצור אשליות ותעתועים שונים ועוד. היכולות המרשימות הללו מאפשרות ללא מעט אמני חושים ישראלים להציע מגוון רחב של מופעים מותאמים לכל הגילאים שיצליחו לשדרג כל אירוע עשרת מונים, למאמר החדש ביותר באתר.

תנועות גדולות וקולניות ימשכו את כל תשומת הלב שלכם באופן בלתי נשלט

אז איך הם מצליחים לעשות את זה? ישנן לא מעט שיטות המאפשרות להם לנצל נכון את כל ידיעותיהם אודות אופן חשיבתו ופעילותו המוחית של הקהל ולכן ניגע רק בשיטות השכיחות ביותר. השיטה הראשונה המסייעת ללא מעט אמני חושים ישראלים להסיח את דעתם של קהל הצופים בהם היא משיכת תשומת לב הקהל ללא שליטה. אמני חושים ישראלים יודעים כי תנועות גדולות, פתאומיות וקולניות במיוחד ימשכו את מלוא תשומת לב הקהל באופן כמעט בלתי רצוני. בעזרת תנועות גדולות וקולניות אלה, אמני חושים ישראלים רבים מצליחים להעלים מעיני הקהל תנועות קטנות ושקטות במיוחד. כאשר תתרחש תנועה גדולה וקולנית במיוחד בצידה הימני של הבמה, כלל הקהל לא יבחין בתנועות קטנות יותר המתרחשות בצידה השמאלי של הבמה באותה העת. שיטה זו עובדת לא רק כאשר מדובר בשני קצוות הבמה, אלא אמני חושים ישראלים ומקצועיים יודעים לעשות בה שימוש בטווחי מקום קטנים הרבה יותר. בדומה לכך, אמני חושים ישראלים יודעים ליצור לא מעט אשליות ותעתועים שונים שיאפשרו להם להעלים תנועות מעיני הציבור או להחדיר להן מסרים שונים ללא הבחנתם.

אתם רק חושבים שאתם רואים את התמונה הגדולה – התת מודע שלכם קולט לא מעט מסרים שהמודע מפספס פעם אחר פעם

שיטה נוספת בה אמני חושים ישראלים רבים עושים לא מעט שימוש במהלך הופעותיהם היא החדרת מסרים לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך. אסף סלומון, אמן אשליות ישראלי, יודע לנצל את המרווח שנוצר בין קליטת התת מודע לבין קליטת המודע לטובתו, וכך הוא מצליח להחדיר לא מעט מסרים למוחו של העומד מולו. כידוע, התת מודע שלנו הוא חלק בלתי נפרד מחיינו אשר משםיע לא מעט על החלטות ובחירות רבות. אסף סלומון, אמן אשליות ישראלי מודע לכך כי המודע מוסח רבות וקולט פחות מהתת מודע. ידיעה זו מאפשרת לו להצליח להעלים מהמודע לא מעט מסרים שיחדרו היטב בשל קליטתו הטובה של התת מודע. אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת היא למקם תמונות הכוללות את התוכן שיוחדר במרחק כזה שהמודע לא יבחין בהן אך התת מודע יקלוט אותן היטב. פער זה שנותר בין המודע לתת מודע מאפשר את החדרת המסרים השונים למוחו של האדם ללא שהוא מודע לכך, מה שיגרום לו לשלוף בדיוק את תוכן התמונה כשהוא ידרש לכך.  בדומה לשיטה זו, ישנם לא מעט אמני חושים ישראלים המדביקים תמונות קטנות במיוחד בקרבת הקהל כך שהמודע שלהם מפספס אותן בעוד התת מודע צילם ושמר היטב. בעזרת השיטות הללו, אסף סלומון, אמן אשליות ישראלי מצליח לייצר לא מעט אלמנטים הכוללים ניחושים מדוייקים, העברת מסרים בין בני אדם ללא תנועות, סימנים או קולות, החדרת מסרים שונים וניבוי העתיד. שלל האלמנטים הללו משאירים כל קהל ולא משנה מה גילו, פעור פה ועצור נשימה, מה שכמובן ממשיך להגדיל את הביקוש הגדל בהתמדה מזה לא מעט שנים להופעות אמני חושים ישראלים.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x