תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הכניסה המהירה להייטק מסלול לימודי QA ואוטומציה

ככל שהזמן עובר והקדמה ממשיכה לצעוד, התוכנה הופכת מורכבת יותר ויותר, בעוד הביקוש של הצרכנים הולך וגדל. מפתחים נמצאים תחת לחץ הולך וגובר לספק אפליקציות ועדכונים חדשים בקצב מהיר – אך עדיין יש צורך בבדיקות יסודיות כדי לזהות באגים ולהבטיח את איכות התוכנה. אין זה מפתיע, אם כן, שארגונים רבים משתמשים בבדיקות אוטומטיות כדי להאיץ את זרימות העבודה שלהם, ולמקסם את היעילות של תהליך אבטחת האיכות (QA) של התוכנות, המשחקים, והמכשירים שהם מייצרים. בעוד שבדיקות ידניות של QA תמיד יהיו חשובות, למידת QA ולמידת אוטומציה יכולים לעזור לכם למצוא את המשרה הנחשקת בעולם ההיי טק, בארץ ובעולם. אם גם אתם מעוניינים ליהנות מהמשכורות וההטבות של עולם ההיי טק, לימוד QA ואוטומציה של QA  הם היכולות הנדרשות לכרטיס הכניסה שלם לעולם מרתק ומתגמל.  

מה זה QA אוטומטי?

 QA הוא תת-קבוצה של מחזור החיים של פיתוח התוכנה (SDLC), ואוטומציית QA פירושה שימוש בכלי בדיקה אוטומטיים, בכדי להריץ בדיקות על התוכנה המפותחת ולדווח על התוצאות. בדיקות אוטומציה מטפלות ברבות מהמשימות הגוזלות זמן שבוצעו בעבר על ידי בודקים ידניים. אוטומציה של QA הופכת להיות לכלי שימושי במיוחד, עבור אינטגרציה מתמשכת ואספקה ​​מתמשכת, שבה תוכנה מפותחת, נבדקת ונפרסת מספר פעמים ביום, ולא בשלבים. באמצעות פעולות אוטומטיות שניתן להגדיר מראש.

ההבדל בין בדיקת QA ידנית לאוטומטית

בדיקות QA אוטומטיות מסתמכות לחלוטין על מגוון כלים מיוחדים, לביצוע בדיקה ויצירת תוצאות, בעוד שבודקים ידניים עוקבים אחר תוכנית בדיקה כתובה ומדווחים על הליקויים למפתחים. ניתן להשתמש בשתי השיטות במקביל, אך עדיף להשתמש בכל אחת באזור ספציפי. בדיקה ידנית היא אידיאלית להערכת חווית המשתמש (UX), ואת המראה והתחושה של אפליקציה – דבר שיכול להיעשות רק על ידי אדם. הוא משמש לרוב עבור מקרי בדיקה שעוצבו לאחרונה, ועל בסיס אד-הוק עבור מקרי בדיקה עם דרישות הניתנות לשינוי. בדיקות אוטומטיות לעומת זאת,  פועלות על מסגרות שנוצרו על ידי בודקים. זה מתאים לבדיקות תוכנה בקנה מידה גדול, ובדרך כלל הוא מדויק יותר מבדיקה ידנית. היתרון העיקרי הוא שזה חוסך זמן, במיוחד בבדיקות רגרסיה שעלולות להפוך למייגעות עבור בודקים ידניים. לא ניתן לתעד את תהליך הבדיקה הידנית, אך סקריפטים לבדיקת אוטומציה ניתנים לשימוש חוזר – כך ש-QA אוטומטי הוא ברכה עבור בדיקות ביצוע חוזרות ומחזורי פיתוח עוקבים. הוא מאפשר לנו להריץ בדיקות אוטומטיות 24/7 ללא צורך בקלט ידני, אם כי ניתן להשתמש בהליכי בדיקה ידניים כדי להצליב את התוצאות.

קרדיט תמונה FREEPIK

השילוב המנצח

בעצם הבחירה בלימוד QA ואוטומציה של תהליכי בדיקת תוכנה, אתם בעצם בוחרים בשילוב מנצח. שמאפשר לכם להפוך לנכס יקר עבור כל עסק שעוסק בפיתוח ותחזוקת תוכנות ומערכות ממוחשבות מורכבות. בזכות השליטה ברזי המקצוע של בדיקת תוכנה והיכולת לבצע אותה באופן אוטומטי, גם אתם תוכלו להפוך לנינג’ות של בדיקת תוכנה, ולענות על כל הדרישות של שוק העבודה ועולם ההיי טק בפרט. בקורס בדיקות תוכנה שלנו אתם הולכים ללמוד כיצד לעבוד עם מספר פלטפורמות ושפות. כמו למשל, selenium. שמספקת מערכת לבדיקה אוטומטית חינמית (קוד פתוח). המשמשת לאימות יישומי אינטרנט בדפדפנים ובפלטפורמות שונות. בנוסף, בסלניום ניתן להשתמש במספר שפות תכנות, כמו Java, C#, Python וכו’ כדי ליצור מסמכי בדיקות לבדיקה של סלניום.

לימודי QA ואוטומציה כאן בשבילך

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם Real Time College כבר היום והנציגים שלנו ישמחו לענות, לייעץ ולהכווין אתכם, אל עבר כניסתכם לעולם ההיי טק. בשילוב של יכולת לימוד מהטובות בארץ, בתוכנית לימודית שמתמקדת בגורמים הפרקטיים, של עולם בדיקת התוכנה. גם אם אינכם בעלי ניסיון רב במחשבים התוכנית  בקורס בדיקת התוכנה, תוכל ללוות אתכם מהצעדים הראשונים ועד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, בתעשיית ההיי טק. אל תהססו וקחו את הצעד הראשון שלכם לכיוון משרה מהנה ומתגמלת.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x