תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

המדריך השלם לבחירת המצעים המושלמים

חשבו על זה רגע: מה קורה רגע לפני שאתם נכנסים או יוצאים מהמיטה? אם התחושה שלכם היא לא נעימה ומזמינה – זה הזמן לבצע שינוי חשיבה, ולהבין כי לבחירת המצעים יש משמעות אדירה מבחינת הנוחות והמראה של המיטה. כיצד תוכלו לבחור? להלן המדריך המלא.

בחירת סט מצעים: כך תבצעו רכישה משתלמת

חלק בלתי נפרד מהנראות של חדר השינה הוא כמובן המצעים שלנו. למעשה, עם צעד קטן בדמות החלפה של סט מצעים, ניתן לשדרג את החדר ולהפוך אותו למפנק ואסתטי, בקלות ובתקציב מוגדר. קיים היצע עצום בשוק, ולכן חשוב להבין כי תהליך הבחירה צריך להתבצע באופן מדוקדק, כדי להבטיח כי המצעים אכן יהיו איכותיים וישמרו לאורך זמן. כיצד צריך לבצע את תהליך הבחירה? להלן מספר פרמטרים חשובים:

רכישה דרך חנות מוכרת

השלב הראשון הוא קודם כל ביצוע סקר שוק במטרה לבחון מי הן החברות המובילות בתחום. מה שעולה בזול עלול לעלות ביוקר בהמשך, ולכן עדיף תמיד לבצע את הרכישה דרך חברה בעלת המלצות כמו גם ניסיון בענף הטקסטיל. דוגמה לחנות כזו היא take a nap. מצעים של  take a nap מתאפיינים ברמת גימור ואיכות גבוהה תוך שימת דגש על עיצוב מינימליסטי וקווים נקיים שמתאימים לכל עיצוב של חדר שינה. על כן, לפני שאתם ממהרים להוציא כסף, בדקו היטב מי עומד מאחורי החנות והאם יש לה המלצות, לטובת תהליך רכישה של סט מצעים איכותי שישרת אתכם למשך זמן רב.

מידות

ענף הטקסטיל התפתח בצורה משמעותית בעשור האחרון, ולכן קיים היצע גדול של מצעים בגדלים שונים. לפני שאתם מבצעים את הרכישה מדדו היטב את המזרן, כולל העובי שלו. כך תוכלו להימנע מרכישה של סט מצעים ש”בורח” מהקצוות ובכך גורם להתעסקות מיותרת עם סידור המצעים מחדש. שימו לב כי אם יש לכם מזרן קווין, רכשו מצעים בהתאמה אישית ע”פ המידות המדויקות, כדי שמראה המיטה יוכל באמת לשדרג את האווירה בחדר ולהיראות מסודר ואסתטי.

צפיפות

כלל הברזל קובע כי ככל שצפיפות הבד גבוהה יותר, כך הבד איכותי ויוקרתי יותר. למעשה, לצפיפות של הבד יש חשיבות מבחינת הרכות והמרקם. לחוויית שינה מושלמת, רצוי לבחור בצפיפות בד של לפחות 144 חוטים לאינץ’, ואם אתם מעוניינים להשקיע יותר במצעי פרימיום, צפיפות הבד צריכה להיות 500 חוטים לאינץ’.

סוג הבד

ישנם לא מעט סוגי בדים: ג’רזי, כותנה, משי, פלנל ועוד. כותנה נחשבת לחומר הגלם הטוב ביותר מאחר ומדובר בבד נעים מאוד למגע כמו גם בד נושם. בדקו היטב את הרכב הבד, ובייחוד האם מדובר בבד נושם ונעים למגע, כך שתוכלו לקבל חווית שינה מפנקת ונעימה ללא חשש להזעה בלילה או איכות שינה ירודה.

גימור

הכוונה ב”גימור” היא אופן הייצור של הבד והבטחת האיכות הגבוהה שלו. הגימור של הבד הוא חשוב מאוד משום שתהליך זה נועד להשביח את הבד הגולמי ואף לאפשר לו להתרכך עם הזמן, גם לאחר מספר כביסות. עדיף להשקיע ברכישה של סט מצעים עם גימור מוקפד, לטובת רכישה של מצעים שאינם מתקמטים כמו גם רכים למגע. במילים אחרות – רכשו מצעים איכותיים שיוצרו בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לסיכום, תהליך של רכישת מצעים צריך להתבצע באופן מוקפד ותוך שימת דגש על הפרמטרים אותם הצגנו לכם. זכרו כי מה שעולה בזול יעלה בהמשך ביוקר ועל כן כמו שאתם משקיעים בנראות שלכם, כך תשקיעו בבחירה של סט מצעים יוקרתי שיספק לכם גם נוחות אבל גם יהיה אלמנט אסתטי יפהפייה בחדר השינה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x