תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

המטבח של שוש: אוכל מוכן ברמת הגולן לתושבים ולאורחי צימרים

בלב ליבו של יישוב נוב ברמת הגולן, תוכלו להיפגש עם אחד המטבחים הקולינריים ביותר שקיימים באזור הצפון. עם המון אהבה ליצירת מאכלי גורמה על צלחת עשירה, המטבח של שוש מזמין אתכם לקבל משלוחי אוכל ברמת הגולן, אוכל מוכן במיטבו. בואו נכיר את המטבח יותר לעומק.

מחפשים אחר אוכל מוכן ברמת הגולן לאורחי צימרים ולתושבי הצפון? הגעתם למטבח הכי קולינרי, ריחני ומענג שיש. המטבח של שוש הוא מטבח בהשראת מאכלים בריאים וישירות מהטבע. בין אם מתחשק לכם להתענג על אוכל ביתי או מאכלי גורמה, תוכלו להנות כאן ממטבח בכשרות מהדרין בהשגחת המועצה הדתית האזורית ברמת הגולן.

קייטרינג ואוכל מוכן ברמת הגולן עם המון אהבה בכל צלחת

הסלוגן המוביל את המטבח של שוש הוא “אוכל של בית טוב”. במטבח של שוש תמצאו את כל הרצון לפנק את המנות שלכם בצורה הכי עשירה ומספקת. קייטרינג ברמת הגולן לא היה מפנק אם הוא לא היה נדיב, וזה בדיוק מה שתמצאו כאן – “קילוגרמים” של נדיבות קולינרית.

יש  לציין, במטבח של שוש יש צורך להזמין מראש את המטעמים שלכם. מאחר שהארוחות מותאמות לכם באופן ספציפי ואישי, יש צורך לעדכן מראש את הזמנתכם במטבח. שוש תכין עבורכם את כל סוגי המטעמים הכי מפנקים, כולל בקשות מיוחדות בהתאמה אישית.

כלל אצבע במטבח של שוש – אוכל טוב הוא אוכל טרי

כלל אצבע במטבח של שוש, אוכל מוכן ברמת הגולן חייב להיות טרי. כך יוצא למשל, שאם תרצו מנה הכוללת פטריות, הן ייקטפו מהיער ממש עבורכם ויהיו הכי טריות שיש בצלחת שלכם. במטבח של שוש תוכלו להנות משירות של קייטרינג ברמת הגולן עבור צימרים בחד נס ומושבים באזור, אך גם ארוחות לקבוצות ברמת הגולן.

אם אתם מעוניינים להנות מארוחה קבוצתית ומפנקת בטירוף, יש לעדכן את המטבח של שוש כ-7 ימים לפני האירוע. ישנה האפשרות של משלוח ישירות לאירוע הקבוצתי או המשפחתי שלכם, אך גם אפשר להגיע ולאסוף את האוכל מהמטבח עצמו.

אוכל מוכן ברמת הגולן עם כל האהבה שכרוכה בהכנתו

מעבר למה שציינו עד כה, כדאי לדעת שניתן להזמין מהמטבח של שוש גם סדנאות אוכל. במרחק פסיעה קלה מהמטבח של שוש ביישוב נוב, תוכלו למצוא אולם מיוחד למטרת סדנאות בישולים ברמת הגולן. אם חיפשתם אחר סדנת אוכל בצפון, תוכלו למצוא את שוש ביישוב נוב ולהנות מהכנת המטעמים שלכם. מדובר באטרקציה כיפית במיוחד, מומלצת עבור משפחות וקבוצות, אך גם עבור זוגות.

בעקבות נגיף הקורונה, בכל יום שלישי שוש מפרסמת תפריט עדכני וטרי במיוחד. התפריט שמתפרסם ביום שלישי יציין את המאכלים ששוש תכין ביום שישי שלאחריו. בתאום מראש, מגיעים לקחת את האוכל, או שמקבלים את האוכל במשלוח בתוספת תשלום.

קצת רקע על שוש מהמטבח של שוש ביישוב נוב-רמת הגולן

מאז שהיא זוכרת את עצמה (גיל 8 פלוס מינוס), שוש במטבח והיא אוהבת כל רגע בו. בין אם אתם מחפשים אחר קייטרינג ברמת הגולן או אוכל מוכן בצפון, תוכלו להנות מהניסיון העצום שיש לשוש במטבח. שוש מגיעה מבית יווני-טורקי, אך היא מבשלת את רוב סוגי המטבחים ואתם בהחלט מוזמנים לאתגר אותה עם בקשות EXTRA מיוחדות.  

בין אם אתם צריכים אוכל מוכן לצימרים, או משלוחי אוכל ברמת הגולן לתושבים, ניתן ליצור קשר עם שוש דרכנו באתר חשיפה לגולן – איתור צימרים ואוכל מוכן ברמת הגולן. אנחנו מזמינים אתכם להזמין את עצמכם להנות ממטעמים באמת מיוחדים. שוש מביעה עמה המון ניסיון קולינרי, אהבה עצומה בלב לבישולים ורצון למלא את הבטן של כל תושב ואורח באזור. שוש מבטיחה לקלוע לטעמכם הקולינרי, במיוחד אם אתם מחפשים אחר אוכל מוכן ברמת הגולן שמשאיר טעם של עוד ועוד.

3.5 2 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x