תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

המלצה חמה לקריירה בעולם החינוך – תואר שני בייעוץ חינוכי

קריירה מצליחה בעולם החינוך היא משאת נפשם של לא מעט ישראליות וישראלים, שכן מצד אחד מדובר בתחום עיסוק בעל ערך מוסף משמעותי ותחושה סיפוק נלווית, ומצד שני זהו תחום יציב ואטרקטיבי מבחינה תעסוקתית בצורה יוצאת דופן בשוק העבודה הנוכחי. כאן נרצה להמליץ על אחת הדרכים המבטיחות והמומלצות ביותר לבניית קריירה בתחום זה – תואר שני בייעוץ חינוכי

תואר שני בייעוץ חינוכי היא אופציה שעל כל מי שמתעניין/ת בקריירה בעולם החינוך להכיר. מבחינות רבות, זהו אחד המסלולים המעניינים והמבטיחים ביותר עבור בוגרי תואר ראשון בחינוך ואנשים העוסקים בחינוך באופן מקצועי. מדוע דווקא תואר זה מומלץ  והיכן ניתן וכדאי להירשם לתואר מסוג זה?

מדוע דווקא תואר שני בייעוץ חינוכי?

מדוע אנו ממליצים דווקא על תואר שני בייעוץ חינוכי? ובכן, בתור התחלה חשוב להבין כי תואר שני בחינוך הוא באופן כללי הצעד המתבקש והטוב ביותר שניתן לעשות על מנת להתקדם בעולם  החינוך, וממש לבנות לעצמנו קריירה בחינוך זוהי כיום דרישה בסיסית כמעט בכל תחום עיסוק מקצועי בו מעוניינים להתפתח ולהתקדם, לכן ניתן למצוא שלל תוכניות לתואר שני בחינוך, כאשר אחת  מהן   היא התוכנית ל ייעוץ חינוכי . מבחינות רבות, ייעוץ חינוכי הוא כיום אחד התחומים החשובים ביותר בעולם זה. יועצות ויועצים חינוכיים עובדים עם מוסדות חינוך מסוגים שונים ועבור גילאים שונים, במטרה להכווין ולבנות את תוכניות הלימודים ואת ההתנהלות השוטפת במוסד הלימודים בצורה הטובה ביותר עבור התלמידים, המורים  וההורים גם יחד. . כבר ברור למרבית העוסקים בתחום כי לא מעט מהאופן בו מערכת החינוך ומרבית בתי הספר בנויים אינו מתאים לחיים בעידן המידע והמהפכה הדיגיטלית, ותפקידם של מורים, מחנכים, מוסדות לימוד ומערכת החינוך באופן כללי משתנה באופן משמעותי. במצב עניינים זה, יועצים חינוכיים משחקים תפקיד מפתח ונותנים שירות חשוב במיוחד, ולכן שירותיהם מבוקשים כל כך על ידי מוסדות חינוך רבים.

בתי ספר ומכללות המתמחות בעולם החינוך – היכן ללמוד תואר שני בייעוץ חינוכי?

היכן נוכל למצוא  תוכניות לתואר שני בייעוץ חינוכי? במספר מכללות ובתי ספר שונים בארץ. אך מומלץ במיוחד להירשם לאחד המוסדות המתמחים ספציפית בעולם החינוך, ומציעים תוכנית ייעודית של תואר שני  בייעוץ חינוכי . במכללות המובילות לחינוך תמצאו את המרצים והמרצות הטובים והטובות ביותר, את תוכניות לימודי חינוך המקיפות והעשירות ביותר ובהמשך גם את הסיכויים הטובים ביותר להשיג את התפקידים הספציפיים בהם אתם מעוניינים, על מנת להמשיך ולבנות את הקריירה שלכם בעולם החינוך בכיוון הרצוי..

לפרטים נוספות אודות התוכנית הכנסו לכתובת

https://www.oranim.ac.il/sites/heb/academic-units/advanced-studies-faculty/med/educational-counselling-class/pages/default.aspx

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x