תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

המלצות סוויס סיסטם איך לשמור על המזרן לאורך זמן?

סוויס סיסטם עם מגוון המלצות לשמירה וניקיון המזרן כי יותר אין צורך לתהות איך שומרים על מזרן לאורך זמן. אז מה צריך לעשות כדי לשמור על מזרנים איכותיים? וכיצד מזרן מומלץ לגב וצרכים שונים נוספים מתאוורר בצורה טובה עם משטחי שינה מיוחדים? הכל בפנים!
משטח מאוורר למיטה ישמור על מזרן זוגי למשך שנים רבות

אם נרצה או לא, מזרנים ומשטחי שינה הם עיקרי חיינו והמקום בו אנחנו מבלים חלק ניכר משעות היום שלנו לשינה, מנוחה, קריאה או צפייה בטלוויזיה – לשם כך חשוב לדאוג לאיכות השינה שלכם עם מזרן אורטופדי שישמר לאורך שנים ארוכות.
מכוון ובמהלך הלילה גוף האדם מזיע אל המזרן ולעיתים יותר מהממוצע הרגיל במצבים שונים (רפואיים או תקופתיים), ההמלצה העיקרית לשמירה על המזרן לאורך זמן היא לאוורר את המזרן, חומרים שאינם מאווררים מספק ומשטח שינה אטום אינם מאפשרים למזרן להתאוורר ובכך נוצרת פטריה בתחתית המזרן, כתמים צהובים והצטברות של קרדיט האבק ואלרגנים שונים.
המשטחים המיוחדים של Swiss System אינם רק אורטופדים עם אזורי קושי המותאמים למבנה האנטומי שלכם, רמת אלסטיות גבוהה והתאמה אינדיבידואלית לצרכים המשתנים שלכם באזורים שונים בגוף ובדומה למזרן איכותי שלסוויס סיסטםמשטחי השינה של סוויס סיסטם בעלי רמת אוורור גבוהה עבור המזרן המונח עליו.
ההמלצה למזרנים רגילים היא להטות את המזרן על צידו ולאפשר לו להתאוורר, מיטות זוגיות של סווייס סיסטם מאפשרות למזרן להתאוורר ומשמרות את טיב המזרן לתקופה ארוכה.
מומלץ לאוורר את החדר ולפתוח חלון כמה שניתן, כך ניתן יהיה לאפשר למזרן לאוורר את עצמו בצורה הטובה ביותר.
איך לנקות מזרן בצורה טובה? המלצות סוויס סיסטם בנושא!
אחת ההמלצות החשובות ביותר של סוויס סיסטם לשמירת על כל מזרן היא לשמור על הניקוי שלו לפחות פעם בשנה ומומלץ עד פעמיים בשנה, מלבד מטלית לחה וסבון אדים, אין להשתמש באקונומיקה שתזיק לבד וגם לבריאותכם ומומלץ שלא להשתמש באדים או מכשירים שפולטים חום ישיר, תכשירי קצף ניקוי שגורמים לעובש או סבון קשה שהורס את הבד.
אם תרצו להאריך את חיי הבד, למעט במצב של אוורר מזרן, מומלץ להגן על הבד מאור השמש ככל שתוכלו, לנקות באמצעות שואב אבק עם מברשת רכה להסרת לכלוכים.
ניקוי כתמים יכול להתבצע במטלית נקייה ולחה במקצת, כזו שהורטבה קלות במים חמים, מכוון והמשטח לא מתייבש בקלות אין להשתמש במטלית רטובה או בהרבה מים.
האם מותר לקפוץ על מזרן? מה לגבי אוכל ושתייה?
קפיצה על מזרן אינה מומלצת, גם קפיצה של ילדים יכולה לפגוע באיכות המזרן לאורך זמן ועלולה אף לגרום נזק למסגרת המיטה ולמנועים של המזרנים.
מומלץ להרחיק שתייה ואוכל מהמיטה, מלבד כתמי מזון ושתייה, נוזלים שנשפכים אל תוך המזרן עלולים לפגוע בו ולהקשות עליו להתאוורר.
האם מזרנים זולים לא מחזיקים מעמד לאורך זמן?
זול הוא עניין יחסי, מזרן רגיל שאינו איכותי יכול לפגוע בבריאותכם ובאיכות השינה שלכם, בנוסף מזרן שאינו איכותי ייהרס במהירות גם אם תנסו לשמור עליו, חיסכון קטן עבור מוצר ארוך טווח וכל כך חשוב עלול לעלות ביוקר. 
מיטה מתכווננת או מיטה חכמה מבית סוויס סיסטם מאפשרים להתאים השינה באופן אישי, עם משטחים מאווררים אורטופדיים, מזרנים העשויים מחומרים איכותיים, מזרני ויסקו או לטקס מחומרים טבעיים ואנטי בקטריאליים, ללא שימוש בדבקים ועמידה בתקני השוק האירופאי המשותף – בשילוב עם שמירה לאורך זמן על המזרן, תוכלו ליהנות מאיכות ללא פשרות.

מצאתם מזרנים במבצע? אין הדבר משמעות לאיכות המזרן או המיטה המתכווננת ושילוב של מחיר משתלם ואיכות גבוהה יובילו אתכם לרכישת מזרן זוגי מומלץ עם משטח אורתופדי.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x