תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

המתנה המושלמת לחגים

שוברים את הראש מה לקנות ליקרים לכם לכבוד החגים? מיציתם כבר את כל האפשרויות ה-“סטנדרטיות”. יצאנו לבדוק מה ניתן לקנות כמתנה לחג לילדים או לנשים שלכם לכבוד החגים.

מבדיקה שערכנו, המתנות הנרכשות ביותר בתקופת החגים הן בשמים, גיפט קראד, בגדים, דברי נוי לבית ופרחים. מחפשים מתנה פחות “נדושה”? כזאת שמי שיקבל אותה יחסיר פעימה ובאמת יתרגש ממנה? מצאנו לכם את המתנה המושלמת שבטוח שלא חשבתם עליה.

המתנה היא מעולם הבובות אך כזאת שמתאימה לכל אחד, לילדה וילד, לאישה ואף לגבר – בובת דובי ענק בגודל מטר עד שני מטר היא המתנה המרגשת ביותר שתוכלו לרכוש ליקרים שלכם לחגים.

מה זה בדיוק דובי ענק?

אז ככה, דובי גדול במיוחד שגודלו נע בין מטר ומגיע עד 3 מטר והוא מלא במילוי רך ומפנק ומבחוץ עשוי מפרווה רכה ונעימה. דובי 2 מטר הינו הדובי הנמכר ביותר לגברים בגלל שגובהו גבוה מגובה ממוצע של גבר. ומה בנוגע לנשים? דובי מטר וחצי הינו הגודל המושלם כיוון שהוא בגובה ממוצע של אישה. לילדים לרוב מומלץ לקנות דובי מטר שהוא בגובה ממוצע של ילד/ה.

דובים גדולים – מה המחיר?

באתר ביג בר, האתר המוביל למכירת דובי ענק ראינו שניתן למצוא בובת דובי ענקית במחירים שמתחילים בכ-99 ₪ ומגיעים עד ל-500 ₪ בהתאם לגודל הדובי. אכן, ביחס למה שמקבלים מדובר במחירים נוחים ביותר שמתאימים לכל כיס.

שימושים נוספים לדובי ענק

רבים קונים דובי גדול לצורך תפאורה באירועים כאשר מציבים את הדובים בכניסה בכדי שהאורחים יוכלו לגשת ולהצטלם איתם. כמו כן, דובי ענק מופיעים שנים רבות בפרסומות ובסדרות טלוויזיה רבות ובעת האחרונה מככבים באינסטגרם. מדובר במוצר רב שימושי שיכול לשמש אתכם שנים רבות הן כדובי כיפי להתכרבל איתו והן כאביזר מיוחד לצילומים וכתפאורה לאירועים.

למה צריך לשים לב כאשר קונים דובי

ראשית, יש לוודא כי הדובי מלא מספיק ושמנמן – אחרת כל הפואנטה של דובי ענק מתפספסת אם הדובי רזה. יש לוודא כי הוא עשוי מפרווה נעימה למגע ומלא במילוי איכותי ונעים. מומלץ לבקש תמונות אמיתיות של הדובי בכדי שתדעו בדיוק מה אתם מקבלים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x