תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הפירסינג הבא שלכם – כך תבחרו נכון

כולנו אוהבים תכשיטים, בין אם מדובר על גברים ובין אם מדובר על נשים. יש מי שעונד הרבה מאוד סוגים של תכשיטים ואילו אנשים אחרים מעדיפים תכשיט אחד בלבד. מה שבטוח זה שאם גם אתם חולמים מזה שנים רבות לעשות פירסינג, חבל יהיה לוותר על החלום הזה. פירסינג הליקס וטראגוס הפכו לבחירה מאוד פופולארי בשנים האחרונות. מדובר כאן על סוגי פירסינג הרבה יותר מקוריים ומיוחדים לעומת עגילים רגילים שניתן לעשות באוזן. במקרה של פירסינג הליקס מדובר על פירסינג שלמעשה מעטר את סחור האוזן העליון, והוא עושה זאת בדרך אלגנטית ויפה במיוחד. לעומת זאת, במקרה של פיסרינג טראגוס, מדובר על פירסינג שנמצא בחזית תעלת האוזן ויש לו ייחודיות משלו.

ההבדל בין פירסינג הליקס וטראגוס

בוודאי יצא לכם לשמוע על פירסינג הליקס וטראגוס , אך לא בטוח שאתם יודעים על מה מדובר ומה ההבדל ביניהם. ראשית, חשוב להבין שמדובר על פירסינגים שעושים באזורים שונים. פירסינג הליקס מתבצע בסחוס העליון החיצוני של האוזן, ומציע מרחב לתכשיטים שונים החל מעגילים פשוטים ועד חישוקים אלגנטיים. ניתן להתאים אישית סוג זה של פירסינג לגרסאות מרובות, כגון הליקס כפול או משולש, שבו שניים או שלושה פירסינגים מסודרים לאורך הסחוס העליון של האוזן.

מצד שני, פירסינג טראגוס ממוקם על חתיכת הסחוס הקטנה שמכסה חלקית את תעלת האוזן. מיקומו הופך אותו לבחירה מרתקת עבור אלו המחפשים צורה עדינה יותר אך ייחודית של אמנות. פירסינג טראגוס יכול להכיל עגילים קטנים, טבעות או אפילו מוטות, ומעניק נגיעה אישית ומיוחדת. מה שמשותף ביניהם, זו העובדה שהפירסינג עצמו צריך להחלים.

הכירו לעומק את תהליך הריפוי של הפירסינג

אי אפשר לדבר על פירסינג הליקס וטראגוס ולא לדבר גם על הריפוי. חשוב לדעת: תהליך הרפוי, כמו גם הזמן שזה ייקח, יכול להשתנות בצורה משמעותית בין אדם אחד לאחר. בנוסף, יש כאן משמעות רבה לשאלה האם אתם עומדים להקפיד על הנחיות הטיפול בפירסינג או לא. בדרך כלל, תקופת הריפוי עבור פירסינגים אלה ארוכה יותר מאשר עבור פירסינגים מסורתיים יותר בתנוך האוזן בשל מיקומם על סחוס האוזן. עבור פירסינג הליקס, זמן הריפוי הממוצע עומד בדרך כלל על משהו בין 4 ל 6 חודשים. טבעו של סחוס האוזן העליון גורם לכך שפירסינג כזה עשוי להיות מועד יותר לגירוי משינה עליו, מה שעלול להאריך את תהליך הריפוי. לעומת זאת, במקרה של פירסינג טראגוס ניתן לראות שברוב המקרים זמן הריפוי יכול להיות 4 חודשים, אך זה גם יכול לקחת שנה שלמה. לכל אורך תהליך הריפוי של פירסינג הליקס וטראגוס חשוב מאוד שתקפידו על הוראות הטיפול שתקבלו. זה כולל פעולות שונות, כמו למשל: ניקוי הפירסינג בתמיסת מלח, הימנעות ממגע מיותר או סיבוב של התכשיטים ושמירה על האזור נקי ויבש. הקפדה על הנחיות אלה יכולה להפחית משמעותית את זמני הריפוי ולמנוע סיבוכים פוטנציאליים שרצוי כמובן להימנע מהם.

פירסינג לא עושים בכל סטודיו

לבסוף, כשמדברים על פירסינג הליקס וטראגוס, חשוב גם לבדוק באיזה סטודיו אתם רוצים לעשות אותו. חלק מהעניין הוא לבדוק את ההקפדה של ניקיון והיגיינה במקום. בנוסף, אתם הרי רוצים לעבור חוויה טובה ולהיות כמה שפחות לחוצים. לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור סטודיו שבו תקבלו שירות אדיב, מובן שלא כדאי יהיה לוותר על כך. הקפידו לבחור סטודיו עם המלצות ותראו שגם אתם תצאו מרוצים – מהחוויה ומהפירסינג עצמו.

קרדיט תמונה Shutterstock

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x