תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הפלגות מחיפה לזוגות אוהבים – חופשה רומנטית בלב ים

רגעים של אושר על הסיפון עם שקיעה מהפנטת, כחול עמוק שעוטף מכל הכיוונים, שמפניה מבעבעת והנאה על שיכרון חושים. זוגות אוהבים רבים בוחרים להפליג ביחד ולחגוג את האהבה שלהם בקרוז מהחלומות. להעלות את הריגוש לשיא חדש בשייט בלתי נשכח!

מדוע להפליג מחיפה לחופשה רומנטית?

הפלגות מחיפה מאפשרות לכם להפליג ישירות מישראל בלי לבזבז זמן או אנרגיות על טיסות והעברות. תוכלו לעלות על ספינה אגדית עם כל הפינוקים האפשריים ולהתמקד במה שחשוב: זמן איכות בשניים.
הספינה היפהפייה קראון איריס מבית מנו ספנות היא מלון מפואר ומתנשאת לגובה של-11 קומות, מציגה חדרים נעימים וסוויטות מהודרות לפי בחירתכם עם חלון לים ואפילו מרפסת בה תוכלו לשבת ולהפליג עם הדמיון לאן שהוא רק ייקח אתכם.

לאן מפליגים האוהבים?

הפלגות מחיפה ייקחו אתכם למגוון יעדים אהובים במסלולים בקומבינציות שונות בהתאם להעדפותיכם. בין אם חיפשתם נתיב מילוט רומנטי לסופ”ש זריז או לשבור את השגרה במהלך השבוע ואפילו להפליג בחגים לתקופה ארוכה יותר, להתנתק מטרדות היום יום ולהתמסר להנאה.
על הכוונת לוקיישנים קסומים כמו איי יוון הציוריים על חופיהם המזמינים, אקשן ימי או בטן-גב רגוע, קפריסין השוקקת חיים עם סצנת בילויים קדחתנית ומבחר גסטרונומי משגע, מרכזי ספא ואווירת חופש מופלאה.
כמו כן, ערי הקיט נוסח קרואטיה בהן ההיסטוריה מתעוררת לחיים והתחושה בהליכה ברחובות היא כמו פרק ממשחקי הכס.
תוכלו לבקר ביוון עצמה האותנטית והמופתית עם אדריכלות מרהיבה, רופ טופים אופנתיים, סיבוב בין החופים, מוזיאונים, גלריות, בוטיקים, מסיבות ופאן מבוקר ועד לילה.

הנאות וחוויות בהפלגות מחיפה

הקונספט של הפלגות מחיפה לזוגות שונה מכל מה שהכרתם אם טרם יצאתם לקרוז.
אתם משאירים את המזוודות בחדר ונהנים מעגינה ביעדים או מהחוויות בספינה עצמה.
יש לכם בריכות אם תרצו לטבול במים ומרכז בריאות וספא במידה ומתחשק לכם ג’קוזי מבעבע או להזמין עיסוי להפגת מתחים. כמו כן, חדר כושר להמשך שגרת האימונים.
הקולינריה המושקעת היא חלק בלתי נפרד מהפלגות מחיפה והיא בהחלט מעוררת תיאבון. מדובר בחבילת קרוז שכוללת פנסיון מלא. דהיינו: 3 ארוחות ביום והמילה ארוחה במקרה של הפלגה היא סעודה מלכותית עם בופה עשיר גדוש מטעמים, כך שתמיד תמצאו את מבוקשכם ואם זה לא מספיק – בספינה גם פועלות מסעדות מעולות במגוון סגנונות וברים בהם ישמחו לרקוח לכם קוקטיילים יצירתיים.
החדרים עצמם הם המקום האולטימטיבי להתעורר מדי בוקר ולעצום עיניים בסיומו של יום עתיר הרפתקאות. חשבו על תצפית לים, פסיעה על הדק שלובי ידיים ועל הזיכרונות הייחודיים שתייצרו במהלך הפלגה מאושרת.
מוזמים גם להצטרף לסיורי החוף המודרכים שכוללים הסעות לאטרקציות השונות בין אם אלה כפרי דייגים בניחוח של פעם או עלייה להר ממנו נשקפת תפאורה עוצרת נשימה, ביקור בשווקים תוססים או טעימה מחיי הלילה והבילויים ביעדים

איך להתארגן להפלגה זוגית מחיפה?

החליטו איך מתחשק לכם לבלות במהלך הפלגה מחיפה בין אם ביחד ביעדים השונים, להתנתק מכל הסובבים או להצטרף לקבוצה, אולי גם להכיר חברים חדשים.
כך או כך אל תפספסו את ההזדמנות להפליג ביחד מנמל חיפה, להטעין את הזוגיות באנרגיות חדשות, לצאת לחופשה מסוג אחר.
חפשו לעצמכם תאריכים מועדפים, אולי יום השנה שלכם או פשוט סיבה אחרת לחגיגה ואת המסלול המבוקש לפי משך הקרוז, בחרו את החדר או שדרגו לסוויטה ותכננו איך תבלו בספינה ומחוצה לה. היכונו להפלגה מענגת שתכבוש לכם את הלב

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x