תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הציפוי שהופך את העוגה לנימוחה

יש כל כך הרבה סוגים של עוגות, חלקן פשוטות, חלקן מורכבות משכבות, חלקן מפוארות וכולן וטעימות. עוגות בחושות אשר נחשבות לעוגות טעימות במיוחד אך פשוטות למדי גם בנראותן וגם בטעמן, אינן חייבות להישאר כך. לכל עוגה בחושה שאתם אוהבים להכין ניתן לשלב גם ציפוי נהדר שישנה את כל המרקם שלה וגם את הטעם. אספנו עבורכם מספר אפשרויות שישנו את פני העוגה שלכם וגם את תוכנה.

מייפל על עוגת ספוג או עוגת גבינה

סירופ המייפל הענברי בעל הטעם הייחודי שאינו מזכיר דבר, הוא אחת האפשרויות היותר מוצלחות כאשר מדובר בציפוי שמעניק לעוגה נראות אחרת וטעמים משודרגים. עוגת מייפל היא עוגה שבה אתם בוחרים לשלב את הסירופ על עוגת ספוג שכרגע יצאה מן התנור ולהעניק לטעמיה את טעם המייפל המתוק והעשיר, ובכך להפוך את הספוג לנימוח ורווי בסירופ מייפל. גם אם תבחרו לשפוך סירופ מייפל בנדיבות על גבי עוגת גבינה מהבילה ורכה, תתקבל עוגה שמשולבת בטעמי גבינה עדינים עם ציפוי ענברי עמוק וטעמים נפלאים שמשתלבים יחד בהרמוניה מושלמת.  

גנאש שוקולד על עוגת שוקולד

את עוגת השוקולד הבחושה והפשוטה כולנו מכירים. העוגה שכולם יכולים להכין בין רגע בבית ממצרכים פשוטים למדי. אפילו שהעוגה פשוטה, טעמיה טעימים ממש כפי שהיא. אך אם ברצונכם להעניק לה מראה משודרג וטעמים עמוקים של שוקולד, זה הזמן לשלב אותה עם גנאש שוקולד. יש לכם שלוש אפשרויות שונות לעשות זאת כאשר כל אחת תעניק לעוגה שלכם נראות אחרת וטעמים אחרים.

  1. ציפוי של גנאש שוקולד על עוגת שוקולד קרה- אם העוגה שלכם כבר התקררה לחלוטין, שילוב הגנאש על גבי העוגה יעניק לה שכבה עבה של קרם שוקולד עבה וטעים במיוחד, אך הוא יחול אך ורק על שכבתה העליונה של העוגה.
  2. ציפוי של גנאש שוקולד על עוגת שוקולד חמה- אם בדיוק ברגע הוצאתם את עוגת השוקולד שלכם מהתנור והיא עדיין רותחת, זה בדיוק הזמן לשפוך עליה את גנאש השוקולד בנדיבות. העוגה החמה תספוג לתוכה את השוקולד החם והוא יהפוך את הספוג של העוגה לרך ונימוח יותר ומלא בשוקולד עסיסי שתחושו בכל ביס וביס.
  3. ציפוי של גנאש שוקולד על עוגת שוקולד חמה מחוררת – מי שממש רוצה להגיש שהעוגה שלו “טובעת” בציפוי שוקולד, מוזמן לחורר אותה עם צאתה מהתנור באמצעות חלקה האחורי של כף עץ. את החורים הללו תמלא כמות כפולה של גנאש שהכנתם מראש ושימזג מעל העוגה כשהיא עדיין חמה ולאחר שחוררתם אותה. כעת תוכלו לאכול עוגה מלאה בשוקולד גם מפנים וגם מבחוץ.

דבש עם מים על עוגת דבש

עוגות דבש הן עוגות מאוד טעימות אך לרוב עלולות לצאת מאוד יבשות. כדי למנוע את היובש המאפיין אותן ולהעניק להן לחות משגעת ונימוחות נהדרת. כל שעליכם לעשות הוא לערבב מעט דבש עם מים חמים בקערית קטנה. לאחר שהעוגה יוצאת מן התנור חמה חמה, המתינו חמש דקות ואז בעזרת כף מזגו את מי הדבש מעל העוגה. הקפידו להרטיב את כל חלקיה היטב כדי להגיע לתוצאה הרצויה. מיד כשאתם מסיימים את מי הדבש, עטפו את העגה עם ניילון נצמד והניחו לה לספוג את הנוזלים. כשתרצו לאכול ממנה, תתקבל עוגה ריחנית, נימוחה ומלאה בטעמי דבש עסיסיים.

מיץ תפוזים על עוגת פירות

עוגות פירות הן עסיסיות מטבען כיוון שיש בהן פירות נימוחים, אך אם אתם חוששים שמא העוגה יצא מעט יבשה או דחוסה, תוכלו לתקן זאת בקלות על ידי מזיגה של מיץ תפוזים באמצעות כף על חלקה העליון של העוגה. מיץ התפוזים יחלל לאיטו אל תוך המרקם הספוגי של העוגה ויעניק לה חיים ועסיסיות מחודש בטעמי הדרים עדינים.

קרדיט לתמונות PIXABAY

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x