תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הרמוזו – גן אירועים קסום ביער בן שמן

מאז ילדותכם חלמתם להתחתן ביער יפהפה, הטובל בירוק, נאות דשא פורחות וקול פכפוך מים, תחת כיפת השמים? תמיד דמיינת את יום חתונתך כחלום שהתגשם, היישר מהאגדות, ורצית לערוך חופה על המים ולחגוג באולם שקוף ויפהפה הצופה היישר אל הטבע?

בדיוק עבורך הקמנו את הרמוזו – גן אירועים מופלא ועתיר קסם ביער בן שמן. בריכות מוארות וחופות שנערכות עליהן, בריכה לאפטר-פארטי ומרחבים עוטי צמחייה ירוקה לקבלת פנים מרגשת במיוחד – ברוכים הבאים למתחם האירועים היחיד בישראל שניחן ביופי עוצר נשימה, צוות מסור ומקצועי שיסור לכל גחמותיכם ויעשה הכול כדי להפוך את יומכם הגדול למאושר בחייכם, ועמידה בסטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות עיצובית וקולינרית, מקצועיות ויחס אישי חם קשוב ומכבד.

הרמוזו הוא גן אירועים חדש המצוי בחוד החנית של הקדמה בתחום הפקת האירועים בארץ ובעולם. עם  מטבח עילי המגיש מנות מעודנות ונפלאות שהן תאווה לחיך, ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר שיש ובסטנדרטים אירופאיים; נוף ועיצוב מרהיבי עין שלא יותירו אף אחד מהאורחים אדיש; ומיטב אנשי המקצוע בתחום הפקת האירועים העומדים בסטנדרטים הבינלאומיים הקפדניים והמחמירים ביותר בתחום – גן האירועים החלומי שלנו יעניק לכם את החוויה המיוחדת שתמיד נכספתם אליה.

בין אם החלטתם לערוך חתונת צהרים כיפית, קלילה ורגועה עם משפחה וחברים, אירוע ערב נוצץ ויוקרתי או כל סוג אחר של אירוע – הרמוזו הוא הכתובת עבורכם.

אלו שבע סיבות לכך שגן האירועים שלנו הוא לא רק המוביל בתחומו בישראל – אלא מהטובים בעולם:

1. נוף קסום ומופלא היישר מהאגדות – גן אירועים שהוקם בלב נוף עד כדי כך מרהיב, ציורי ועוצר נשימה יהפוך את האירוע שלכם למושלם. צמחיית היער העבותה, בריכות המים הזוהרות והאולם המשקיף היישר אל הטבע תחת כיפת שמי התכלת הם רק כמה מהזיכרונות המופלאים שילוו אתכם לעד אם תבחרו לערוך את האירוע שלכם אצלנו.

2. חיבור בלתי אמצעי עם הטבע – בניגוד לאולמות אירועים מלאכותיים יותר, אנו נותנים לטבע לדבר בעד עצמו. העיצוב היפהפה, המוקפד לפרטי פרטים, הוא רק קישוט עדין ליופיו המושלם של הטבע העוטף את המתחם הפסטורלי שלנו מכל הכיוונים. למי שתמיד רצו לקיים אירועים בחיק הטבע – הרמוזו הוא גן האירועים המושלם.

3. אי-נכונות להתפשר על יופי – מהחורש הטבעי שבחרנו להקים בו את משכננו ועד סידורי הפרחים, המפות והקישוטים שעל השולחנות ועיצוב האולם השקוף המפעים ביופיו שבו ייערך האירוע – אם יש דבר אחד שמאפיין את הרמוזו יותר מכול זה היופי שקורן מכל פרט ופרט בו.

4. חתירה לשלמות – ההפקות שלנו עומדות בסטנדרטים הקפדניים ביותר הקיימים בתחום ההסעדה, ההארחה והפקת האירועים בעולם כיום. אנו לא נסתפק בכך שהאירוע יהיה חביב, אלא נדאג לכך שהוא יהיה לא פחות ממושלם בכל היבטיו. כי האירוע שלך הוא העדיפות שלנו.

5. אדיבות, שירותיות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר – אנו כאן בשבילך כדי לתת מענה מקצועי, חם, מסור ואנושי לכל שאלה, בקשה או צורך לאורך כל הדרך. כי יותר מכל דבר אחר, הקמנו את מתחם האירועים שלנו מתוך אהבה לבני אדם.

6. צוות שיעשה הכול כדי להגשים לכם חלום הצוות המסור, המקצועי והאכפתי שלנו יעשה לילות כימים כדי לדאוג שתהיו מאושרים במשך כל שלבי האירוע – מהתכנון הראשוני, דרך ההפקה על כל פרטיה ועד ליום או לליל האירוע עצמו. בשבילך זה אירוע – עבורנו זו שליחות.

7. מטבח שגם מסעדות שף יכולות להתקנא בו – המנות היפהפיות, המוקפדות ומושכות העין שלנו הוכנו על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום הקולינריה ולא ניתן לעמוד בפניהן. מופת של טעם משובח, הקפדה על חומרי גלם מובחרים, הכנה מדויקת והגשה אסתטית המהווה אמנות בפני עצמה – לקוחותינו ואורחיהם נהנים מהמיטב שיש לסצנת הבישול העילי בישראל להציע. אהרוני, מאחוריך.

לצד כל זאת, מערכות ההגברה, הסאונד והתאורה שלנו יבטיחו לכם חוויה מושלמת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המוזיקה שתשמיעו מעולם לא הייתה מקפיצה וסוחפת כל כך. אז תנו לנו להלהיט את רחבת הריקודים לפני שאתם שותים עוד קוקטייל אקזוטי המוכן בדייקנות ומצטרפים אלינו.

באותו אופן, תוכלו להיות שותפים לעיצוב, ארגון וסידור האירוע – מזרי הפרחים וסידור השולחנות ועד התאורה הלילית במתחם ובקשות מיוחדות – כדי לוודא שקלענו לטעמכם גם במישור האסתטי והענקנו לכם חוויה שהיא לא פחות מחלומית.

אתם מוזמנים לקבוע איתנו פגישה דרך האתר או בטלפון 052-909-5176, להגיע ולהתרשם בעצמכם ממתחם האירועים היפה ביותר בישראל, שבחמש שנות פעילתו הצליח לצבור גרעין מסור ונאמן של מעריצים שילכו אחריו ללא תנאי.

באתר שלנו תוכלו גם לערוך סיור וירטואלי במתחם ולעיין בגלריית תמונות מהאירועים השונים, ולהתרשם בעצמכם מהחוויה. בואו להתחתן בחופה על בריכה מלאת מי טורקיז, העשויה דפנות זכוכית, אל מול שקיעה היורדת על היער המקיף אתכם. תנו לעצמכם את האגדה שתמיד חלמתם להיות חלק ממנה. כי יש משאלות שאסור לוותר עליהן.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x