תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

השכרת מצננים לאירוע חברה – מה כדאי לקחת בחשבון

שוב הגיעה עונת הקיץ החמה והרצון לצאת מהבית עולה, במיוחד כשיש המון אירועים מפנקים. אנשים רבים מעדיפים לעשות את האירוע בחוץ כדי להנות מהחום ומהשמש. אבל כשהטמפרטורות מטפסות גבוה מדי, האורחים יכולים להרגיש לא בנוח ולרצות ללכת למקום ממוזג ונעים. מה עושים? מצננים.

למה דווקא מצננים?

אם אתם שוקלים לשכור מצננים לאירועים של החברה שלכם – אתם במקום הנכון. הנה כמה סיבות שיעזרו לכם להגיע להחלטה הנכונה:

  • ניידות – מצננים אמנם נראים גדולים וכבדים, אבל המשקל שלהם קל למדי. הוא בעצם כמו קופסה לבנה עשויה מפלסטיק שאתם יכולים להזיז ולהתאים לשטח של האירוע שלכם. יש לו גלגלים יציבים לתזוזה לכל מקום שתצטרכו, במיוחד באירוע חברה בו הכל משתנה וצריך להיות עם יד על הדופק, או במקרה שלנו יד על המצנן.
  • חסכוני בחשמל – בדרך כלל מיזוג אוויר וקירור הוא תהליך שמלווה בהמון חשמל והמון כסף. כשאתם בוחרים בשימוש במצננים, אתם משתמשים בחלק קטן מאוד מהחשמל בזכות הפעולה שהוא עושה, שהיא לקחת את האוויר הקיים במקום, להכניס אותו לבפנים ולהוציא אותו קר יותר כלפי האורחים במקום. השליטה שלו בטמפרטורה היא מעולה והיא תמיד תפעל לקירור המקום.
  • מחיר נוח – מצננים להשכרה לעומת מזגנים ותעלות קירור שיכולים לעלות הון, מגיעים במחירים נוחים ומתאימים לכל כיס. כמובן שההחלטה על המחיר תלויה בכמה פרמטרים כמו כמות המצננים שתצטרכו, האם תבחרו בהובלה וכמובן במיקום האירוע. אבל את כל הסידורים האלו תוכלו לעשות מול חברת סאונדשיין שתעזור לכם להבין כמה מצננים תצטרכו לאירוע החברה המרגש שלכם, ומה המחיר הכי טוב שיוכלו להציע לכם.
  • הפעלה פשוטה – כל מה שתצטרכו על מנת לדאוג שלאורחים באירוע שלכם יהיה נעים הוא לדאוג לנקודת חשמל. מצננים לא דורשים התקנה או הפעלה מסובכת, רק צריך לחבר אותם לחשמל ולהדליק אותם והם יעשו את שאר העבודה הקשה. כמובן שתוכלו לבחור בטמפרטורה הרצויה ולכוונן אותו ליותר קר או ליותר חמים.

איך מצנן פועל?

לפי השם של המצנן, נוכל לדעת בדיוק מה הוא עושה – לצנן. הוא ממש דומה למזגן שכולנו מכירים, אבל ההבדל הוא שאת המצננים ניתן לתמרן למיקומים שמתאימים לכם. המצננים שואבים אוויר חם, מקררים ומייבשים אותו והכל לפני שהם מזרימים אותו בחזרה לחדר שלכם. השכרת מצננים היא הדרך לגרום לאירוע החברה שלכם לעבוד ולשמור על האורחים שמחים וקרירים. בעצם, מצנן יכול להוריד את הטמפרטורה ב15 מעלות. זה משמעותי ומורגש, במיוחד במקומות סגורים המלאים באנשים.

גם אם תחליטו לקיים את האירוע שלכם בחוץ, תוכלו להשתמש במצנן, ופשוט תוכלו להגביר את עבודתו ולגרום להרגשה נעימה לכל השוהים במקום.

לגבי כמות המצננים שתצטרכו, תוכלו להתייעץ עם חברת סאונדשיין שבהחלט יודעת לחשב על סמך גודל שטח האירוע, כמות האנשים וכמות המצננים שתצטרכו. אבל לדוגמה, אם תבחרו במצנן של 12,000 מק”ש, הוא יספיק לכם לשטח פתוח של 150 מ”ר בערך. לגבי המחירים? הם מתאימים לכל כיס ותוכלו לראות היום שבאתר יש המון מבצעים שיכולים להוזיל את העלות של שכירות המצנן.

אני רוצה לשכור מצנן!

השכרת ציוד לאירועים צריך להתבצע דרך חברה שאתם סומכים עליה ויודעים שהשירות שלה יעשה את האירוע שלכם לבלתי נשכח. איזה מזל שחברת סאונדשיין היא כזאת ותוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות.
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר דרך האתר או להרים טלפון, לספר לנו מה היא מטרת ההשכרה, התקציב העומד מולנו, גודל השטח ועוד פרמטרים שאתם חושבים שיהיו נחוצים ואנחנו נעזור לכם להתאים את המצננים ואולי ציוד נוסף שירים את אירוע החברה שלכם למקום הראשון, ואנחנו מבטיחים לכם שכולם ידברו עליו.

חברת סאונדשיין ידועה ברצון שלה לגרום ללקוחות להיות מרוצים ושמחים. נדאג להיות שם בשבילכם בכל מצב, לעזור לכם אם יתעוררו תקלות, ונתמוך בכם לפני האירוע, בזמן האירוע וכמובן אחריו. אם החלטתם לבחור בהובלה ישירה לאירוע שלכם, נגיע לפני ונעזור לכם להתקין את המוצרים במקומות שהוחלטו מראש, ובסוף האירוע ניקח את הכל בחזרה כדי שאתם תתרכזו בחגיגה שלכם ואנחנו? במטרה שלנו – להיות שם בשבילכם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x