תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

התיקים שמתאימים לכולם

כולם אוהבים היום להתחדש, במיוחד כשמדובר על תיקים עם הדפס מותאם אישית. אם אתם עסק או חברה שמחפשים דרך להביא לקוחות חדשים, המידע פה בדיוק בשבילכם.

מכתיבים את האופנה החדשה

המון עסקים בישראל ובעולם כבר יודעים ש הדפסה על תיקים היא הדרך הטובה ביותר להביא לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הנוכחיים. זה נהיה ממש אופנתי לתת ללקוחות תיק עם הלוגו שלכם או כל סימן שמזוהה עם החברה שלכם. הם יוצאים איתו לקניות, לסיבוב בעיר או לכל מקום אחד שיש בו אנשים ואתם מקבלים פרסום סמוי. מה שכל כך טוב בתיק הוא שהוא לא מוגבל לשימוש בתקופה אחת בשנה כמו ספציפית בחורף או בקיץ. את התיקים תוכלו לקחת איתכם בכל זמן גם אם יש גשם בחוץ וגם אם יש שרב. דבר זה גם טוב לשימוש התמידי שלו, אבל גם טוב לשיווק שלו שהופך אותו לקבוע. כמו כן, אתם תוכלו לעצב את התיק בדרך שמתאימה עבורכם: האם זה יהיה צבע אחד, או כמה צבעים שונים? האם יהיו כמה עיצובים שונים או אחד? הכול תלוי בכם וברצונכם.

לעיתים התיק יהיה יותר יעיל מפרסום של שלט חוצות שלא בהכרח יגיע לכל אחד. בקלות תוכלו לפרסם את המסר של החברה שלכם לכל אחד שרואה את התיק – אולי כדאי לעשות את התיק כמה שיותר צבעוני שימשוך את המבט של כל עובר ברחוב.
אנחנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה בעלת ניסיון והצלחה בתחום ההדפסה על מוצרים, כדי שהתיקים שלכם יישמרו לאורך זמן ויראו כאילו הודפסו אתמול.

למה נשתמש בתיקים?

חולמים שכל הלקוחות יגיעו אליכם בזכות תיק אחד קטן? הדפסה על תיקים היא הפתרון לכל בעיה, ואנחנו כאן כדי לספר לכם אילו סיבות נוספות יש לרכישת תיקים מותאמים אישית.
תיקים נחשבים לפריט שימושי ביותר, שמשרת את כל העולם. אפשר להשתמש בתיק בכל מקום ובכל זמן, דבר שגם עוזר לנוחות של המשתמש וגם משרת אתכם, כי הלקוחות יסתובבו עם התיק שמכיל את הלוגו שלכם והמון אנשים יראו אתכם דרכו. התיקים מושכים את תשומת הלב בזכות ההדפס עליו והצבעים הבולטים. כשאתם מעצבים תיק, חשבו על צבעים כמה שיותר מעניינים והדפס כמה שיותר בולט כדי שהרבה אנשים לא יוכלו להסיט את המבט שלהם מהתיק. אם אתם מחפשים חברה שתהיה איתכם בכל שלב ותעזור לכם לעצב את התיק המדליק ביותר, הכירו את חברת טיקט המתמחה בהדפסה על מוצרים רבים, ביניהם בקבוקים, חולצות, כובעים וכמובן תיקים. יחד תוכלו לעצב את החלומות שלכם, ללא שום בעיה. התיקים של חברת טיקט הם איכותיים ועמידים לאורך זמן, שלא נדבר על ההדפסה שלהם שנחשבת לאיכותית ביותר ונשמרת לאורך שנים ארוכות.

כבר ציינו בפניכם שתיקים נחשבים לשיווקיים במיוחד. כשתתנו ללקוחות שלכם תיקים מעוצבים על ידיכם, תקבלו פרסום וודאי. בשנייה שהם עוזבים את בית העסק שלכם ויוצאים החוצה לרחוב ההומה אנשים כשבידם התיק החדש, הם הופכים לפרסומות מידית. אנשים אחרים שיראו את התיק שלכם יכולים להגיע ולבקש את שירותכם. בנוסף, הדפסה על תיקים היא חסכונית ובהחלט תעמוד בתקציב שתציבו. התיקים לא עולים הרבה, במיוחד כשאתם מדפיסים כמות גדולה. ואחד היתרונות הגדולים ביותר בשימוש בתיקים הוא השמירה על איכות הסביבה. זהו צעד ענק בדרך לחיים ירוקים, ומציג ללקוחות שלכם שבאמת אכפת לכם מאיכות הסביבה ושמירה על העולם שלנו.

איזה תיקים יש?

חברת טיקט מציעה לכם מגוון רחב של תיקים שיכול להתאים לכל סיטואציה:
תיקי אלבד בצבעים שונים שיכולים להתאים לכנסים, לתערוכות ואפילו לימים פתוחים במכללות ובאוניברסיטאות, תיקים שיכולים להתאים למתנות לעובדים שלכם כמו תיקים גב לטיולים, תיקים למחשבים ניידים, צידניות לטיולים וכל תיק שיכול להתאים לאופי החברה שלכם. אנחנו יודעים שיש המון בתי ספר שאוהבים לתת בסוף כיתה י”ב תיק המתאים לגיוס, לכן אצל חברת טיקט תוכלו להדפיס תיק איכותי וגדול שמתאים לסחיבה של ציוד כבד.
יש עוד המון מוצרים שיכולים להתאים עבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברת טיקט ולספר להם מהי מטרת התיק שלכם – יחד תעצבו ותיצרו את התיק המושלם המתאים למטרה שלכם.  

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x