תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ויוה לה מוזס

כיום זה ברור יותר מאי פעם – נוכחות משמעותית ברשת היא המפתח להצלחה של העסק שלכם. אף על פי כן, המציאות המשתנה הביאה לכך שהאמצעים המסורתיים לפרסום ושיווק באינטרנט אינם מספיקים על מנת להבטיח את שגשוגם של עסקים בטווח הארוך. חברת ויוה לה מוזס מספקת פתרונות ארוכי טווח לפרסום, קידום והשקעה בעסקים בעלי חזון לעתיד בר קיימא.

משבר הקורונה הביא לשינויים דרמטיים בהתנהלותם של בתי עסק בכל רחבי העולם. הסגרים וההגבלות הרבים הביאו את כולנו להבנה שלגורמים רבים שאינם בשליטתנו עשויה להיות השפעה דרמטית על מצבנו הכלכלי והאישי.

אחת מההשפעות הדרמטיות ביותר שהביא עמה המשבר היא העלייה המשמעותית במודעות הציבורית למשבר האקלים. על פי מחקר שנערך בארצות הברית, בתקופת הקורונה זינק מספר ההפגנות הקשורות בהתחממות הגלובלית והשפעותיה במאות אחוזים.

כתוצאה מכך, מספר הולך וגדל של עסקים וחברות החלו לחפש דרכים ירוקות לשיווק וייצור מוצרים, על מנת לקדם מטרות של שמירה על כדור הארץ, תוך הענקת ערך מוסף ללקוח הפוטנציאלי, שמעוניין לצרוך מוצרים ירוקים, תוך פגיעה מינימלית בסביבה.

מהו שיווק ירוק?

ככלל, שיווק ירוק הוא שיווק של מוצרים המועילים לסביבה. בשל העלייה במודעות הציבורית לבעיות אקולוגיות שונות, עלתה ההכרה בחשיבותה של נקיטה באחריות סביבתית וחברתית אף בעולם התאגידי והעסקי. כתוצאה מכך, עסקים רבים בוחרים להתייעל מבחינה אקולוגית באמצעות פיתוח מוצרים ירוקים והקניית תדמית סביבתית. דומה שמגמת השיווק הירוק כאן כדי להישאר. מומחים צופים כי המשך העלייה במודעות הציבורית לסכנות הטמונות במשבר האקלים והרגולציה הכבדה שצפויה להיות מוטלת על עסקים בתחום תביא להמשך התפתחותה של מגמת השיווק הירוק.

מהו החידוש הגלום בשיווק הירוק?

בדומה לכל תחום של שיווק צרכני, שיווק ירוק מיועד להציע לצרכנים תועלת פונקציונלית ורגשית לשם יצירת מיתוג. ואולם, בניגוד לשאר תחומי השיווק, השיווק הירוק עוסק אף ביצירת שינוי חברתי. סקרים רבים הוכיחו כי אלמנט התרומה לסביבה מעניק לצרכנים רבים ערך מוסף, שבא לידי ביטוי כאשר היצרניות הירוקות ממנפות את כוחן השיווקי על מנת לדאוג כי הצרכן אכן מבין את המשמעות הגלומה במהלכים הירוקים שמובילה החברה.

על מנת להבין לעומק את היתרונות הגלומים בשיווק ירוק, יש להכיר את אחת השחקניות המשמעותיות ביותר בתחום – חברת ויוה לה מוזס.

על אודות חברת ויוה לה מוזס

חברת ויוה לה מוזס נולדה מתוך שיתוף פעולה אסטרטגי של מספר עסקים משפחתיים ממגזרים מקצועיים ועולמות עסקיים שונים, על מנת לאמץ חזון סביבתי ירוק יותר. החברה נוסדה במטרה להתמודד עם האתגרים הרבים אשר עומדים בפני כוכב הלכת שלנו כיום, לרבות משבר האקלים, דילול משאבי, זיהום וירידה במגוון הביולוגי. בשבע השנים האחרונות מנהלת משפחת מוזס עסקים ירוקים בדרום אפריקה, לרבות חברת TRIPPLE E – חברת ייעוץ לעסקים קטנים עד בינוניים; חברת E.M.E.T – חברת נכסים ונדל”ן; IWG – חברת מחזור ושיווק.

כיצד מוציאה לפועל חברת ויוה לה מוזס את חזונה להיות חלק פעיל במסע לעבר עולם בר קיימא?

חברת ויוה לה מוזס מספקת את כל פתרונות השיווק האפשריים לבעלי עסקים גדולים וקטנים מכלל המגזרים תחת קורת גג אחת. לפיכך, מלווה חברת ויוה לה מוזס את העסקים שעמם היא עובדת בהתאמה אישית לצרכיהם המשתנים, תוך הסתכלות על המעגלים הנלווים לשיווק ולפרסום מנקודת מבט רחבה. ההתמחות המרכזית של חברת ויוה לה מוזס מתמקדת בבנייה ובקידום של אתרים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות תוך גיבוש תוכניות אסטרטגיות מקיפות. כמו כן, מספקת חברת ויוה לה מוזס שירותי קידום ממומן ותוכן באינסטגרם ובפייסבוק, תוך שילוב קמפיינים ממוקדים לקהלי יעד ספציפיים.

אילו שירותים מציעה חברת ויוה לה מוזס?

על מנת לספק את הליווי והייעוץ המקיפים ביותר, חברת ויוה לה מוזס רואה בבתי העסק שעמם היא עובדת שותפים עסקיים לכל דבר. כתוצאה מכך, מספקת חברת ויוה לה מוזס מעטפת רחבה של שירותי שיווק ופרסום מתקדמים, כפי שנבהיר להלן:

  • מדיה חברתית – רשתות חברתיות כמו טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם מציגות הזדמנויות משמעותיות ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים. לפיכך, בשנים האחרונות הפכו הפלטפורמות האלה לאמצעים משמעותיים לפרסום ושיווק באינטרנט. באופן טבעי, היתרון המרכזי הגלום בשיווק ברשתות החברתיות הוא מספר המשתמשים הגדול בהן. ואולם, היתרון הנ”ל אינו מתמצה בכמות המשתמשים, וטומן בחובו אפשרויות פרסום מתקדמות כמו שיווק ופרסום ממוקד קהל יעד, אשר מבטיח כי הלקוחות הנכונים ייחשפו לתוכן שלכם.
  • SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), היא כלי משמעותי לקידום אתרים במנועי החיפוש. באמצעות השקעה בקידום אתרים, תוכלו להביא לשיפור באתר שלכם, כך שהוא ידורג היטב במנועי החיפוש ויופיע בראש עמוד החיפוש בגוגל. קידום אתרים אורגני כולל שילוב של מילות מפתח הקשורות לשירותים או למוצרים שלכם באתר האינטרנט של העסק שלכם. ניתן לזהות את מילות המפתח המתאימות באמצעות מחקר מעמיק על ידי מומחים.

בנוסף לאמור לעיל, מציעה חברת ויוה לה מוזס שירותים רבים נוספים, לרבות בנייה ועיצוב של אתרים, בניית תוכנית אסטרטגית, פרסום ושיווק, נדל”ן ירוק, שיווק תוכן והשקעה בעסקים ירוקים.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x