תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

זיו אור – תכשיטים וטבעות אירוסין 2021

מתכננים הצעת נישואין? מזל טוב! אצל זיו אור תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטי יוקרה, הכוללים גם טבעות אירוסין במגוון רחב של סגנונות, החל מטבעות קלאסיות ועד לטבעות בסגנון וינטג'

הצעת נישואין עם טבעת אירוסין משובצת יהלום הפכה כבר מזמן למסורת: בתרבות המערבית, טבעת יהלום מסמלת אהבה ומחויבות, תכשיט יקר ומיוחד במינו שקונים רק פעם אחת בחיים – לאחת שלכם. אך מעבר לכך, טבעות אירוסין מגיעות במגוון רחב של עיצובים וסגנונות. בזיו אור תכשיטים תוכלו למצוא טבעות אירוסין מכל הסוגים, החל מטבעות קלאסיות עד לטבעות בעיצוב אישי, ולבחור לאהובת ליבכם את הטבעת שהכי תתאים לה.

איך בוחרים טבעת אירוסין?

כשאתם באים לבחור טבעת אירוסין חשוב לזכור שמדובר בתכשיט שסביר להניח שבת הזוג שלכם תענוד לעתים קרובות. יש נשים שעונדות את טבעת האירוסין כל הזמן, ומוסיפות מעליה את טבעת הנישואין. לכן, כדאי לרכוש טבעת שתשתלב היטב עם שאר התכשיטים שלה, ותקלע לטעם שלה באופן מדויק כמה שיותר. אם אתם מתכננים את הצעת הנישואין כהפתעה, ולא יצא לכם לדבר איתה על סוג הטבעת שהיא הייתה רוצה, הדרך הכי טובה לגלות מה הטעם שלה הוא להסתכל במגירת התכשיטים שלה: אם רוב התכשיטים הם מזהב צהוב, כדאי לחפש טבעות אירוסין זהב צהוב. אם יש לה הרבה תכשיטים מכסף, זהב לבן הוא בחירה בטוחה יותר. כשזה מגיע לטבעות אירוסין, זהב צהוב הוא הבחירה הקלאסית. לעומת זאת, טבעות אירוסין זהב לבן יכולות להוות אלטרנטיבה אלגנטית ומודרנית יותר. אפשרות נוספת היא טבעת אירוסין מזהב אדום – טרנד שהתחזק בשנים האחרונות.

סגנונות של טבעות אירוסין

אחרי שמחליטים על צבע הזהב, כדאי להקדיש מחשבה גם לסגנון העיצוב של הטבעת. טבעות אירוסין מגיעות במגוון רחב של סגנונות, החל מטבעות אירוסין קלאסיות ועד לטבעות אירוסין מיוחדות בעיצוב אישי. אין סגנון אחד מוסכם של טבעות אירוסין, והבחירה צריכה להיעשות בהתאם לאופי של בת הזוג ולטעם האופנתי שלה. טבעות אירוסין קלאסיות נוטות להיות עדינות יותר, ויתאימו לנשים בעלות סגנון אלגנטי ומהודק. טבעות אירוסין וינטג' יתאימו לנשים בעלות סגנון רומנטי ולחובבות האופנה התקופתית. עבור נשים שאוהבות לחשוב מחוץ לקופסה, האפשרות המנצחת היא טבעות אירוסין מיוחדות – כאלה שלא מתיישרות לפי הסטנדרט ומתאפיינות בעיצוב ייחודי.

טבעות אירוסין בעיצוב אישי

במידה ואתם מחפשים טבעת יחידה במינה, התשובה שלכם היא טבעות אירוסין מעוצבות בעיצוב אישי. בזיו אור תכשיטים אנחנו נשמח ללוות אתכם בתהליך העיצוב של הטבעת המושלמת – החל מבחירת הסגנון וסוג הזהב, דרך בחירת אבני החן ועד ליצירת הטבעת.

זיו אור תכשיטים הוא מפעל תכשיטים עם מעל 40 שנות ניסיון בתחום התכשיטים והיהלומים. אצלנו תוכלו למצוא תכשיטי יוקרה, טבעות אירוסין, טבעות נישואין ועוד – באיכות יוצאת דופן ועם שירות מקצועי ואדיב.

אתר הבית: https://www.ziv-or.com

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x