תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חברת שמירה לכל מטרה

כשחושבים על חברת שמירה, חושבים על אירועים הומי אדם כדוגמת משחקי כדורגל, הופעות של מפורסמים. וכנסים פוליטיים שונים. אכן במקומות אלו ניתן לראות את נציגי חברות השמירה בנוכחות מתוגברת. אך ישנם מקומות רבים נוספים בהם נמצא צוות השמירה.

מקומות בהם נדרשת נוכחות של חברת שמירה:

מוסדות חינוך- ישראל ידעה בעברה ניסיונות שונים של  חדירת גורמים עוינים למוסדות חינוך. הלקח הופק ובכל מוסד חינוכי מוצב מאבטח המסייר ובודק את השטח כל הזמן ודואג לביטחונם של התלמידים. תפקידו לבדוק את כל מי שנכנס לשטח המוסד החינוכי ולזהות אנשים חשודים. בנוסף הוא שומר על הסדר בתוך המוסד החינוכי ומתערב בעת קטטות פנימיות והפרות סדר.

אירועים פרטיים- לא רק באירועים המוניים כמו הופעות או משחקי כדורגל. גם באירועים אישיים כמו חתונות ישנם מאבטחים וסדרנים. תפקידם העיקרי הוא לדאוג שכל מי שנכנס לאירוע מוזמן אליו. במקביל הם דואגים לסיע לבאי המקום להתמצא ולהתמקם באזורים השונים של האולם או גן האירועים.

אבטחה במועדונים– מועדונים הם מקום בילוי צפוף רועש והומה אדם. מבלים רבים שותים כדי לתפוס ראש ולהשתחרר. לכן, לא צריך הרבה כדי שתפרוץ תגרה המונית בגלל מקום שמישהו תפס או דחיפה שנובעת מהצפיפות. אבטחה במועדונים נחשבת להכרחית ביותר. תפקיד המאבטח לבחון כבר בכניסה את ההתנהגות של באי המקום. בסמכותם לבצע בידוק גופני לוודא כי לא קיים מכשיר חד ברשות המבלים ולמנוע כניסה בגלל חשד שמתעורר אצלם.

תפקיד חברת השמירה.

חברה המציעה שירותי חברת שמירה לכל מטרה חייבת להכשיר את המאבטחים לפי אופי התפקיד אותו הם מבצעים. אנשים המאבטחים אישים באופן פרטי עוברים הכשרה שונה מאלו המאבטחים מוסדות חינוך. ישנם גם אביזרים שונים בהם הם נעזרים. כדוגמת מגנומטרים, אקדחי טייזר, נשק חם, ביגוד מיוחד, מכשירי קשר, פנסי תאורה ועוד. ישנם מאבטחים שעובדים בנפרד וכאלו העובדים בצוות . חשוב שלכל תפקיד תינתן ההכשרה המתאימה והמדוייקת שכן תפקידו של המאבטח יכול להציל חיי אדם.

איך לבחור חברת שמירה?

בין אם אתם מחפשים שירותי אבטחה למועדונים או אבטחה לאירוע המוני. חשוב שתיעזרו בחברת שמירה איכותית ומנוסה. כזו שביצעה אירועים מהסוג שלכם ויש לה רזומה עשיר. כך תוכלו להבטיח לעצמכם שיבוץ של צוות מאבטחים מיומן שידע לפעול במהירות ולהגיב נכון בשעת הצורך.

אם אתם לא בטוחים לגבי סדר הגודל של מערך האבטחה אותו אתם צריכים. אתם מסתפקים לגבי הציוד הנדרש. כשתבחרו בחברה מקצועית תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי שימפה את אזור האירוע ויתן לכם מענה מדוייק על פי כמות המשתתפים, גודל המקום והנחיות הבטיחות. החברה גם תספק לכם את הציוד הנדרש כדי שהמאבטחים יוכלו לבצע את עבודתם בצורה נכונה.

חברת ארקס אבטחה.

כשאתם בוחרים בארקס אבטחה אתם בוחרים בחברה שנותנת מענה מקיף לכל סוגי האירועים. בנוסף לשירותי אבטחה למוסדות חינוך ומועדונים. כל המאבטחים מיומנים ומסווגים לפי ההכשרה שקיבלו. החברה מיעצת ומציעה הסדרי אבטחה מותאמים הכוללים אמצעי עזר אלקטרוניים, רכבים, מכשירי קשר, תגבורים בעת הצורך ועוד. כל הפעילות של חברת ארקס אבטחה נעשית בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x