תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חבר הקים עסק? כך תוכלו לחגוג את המאורע!

רגע מרגש במיוחד
אחרי שנים שהוא לא הפסיק לדבר על החזון שלו, תקופה משמעותית במיוחד שבה לא קם מהכיסא וכמות כספים אדירה שנשפכה עם חששות רבים, בסוף זה השתלם. החבר הכי טוב שלך סוף סוף הצליח לנצח במלחמה ולהקים את העסק האישי שלו וכל הכבוד לו – ממש לא כולם מצליחים. לכבוד המאורע המרגש חשוב שתביע את ההערכה שאתה רוחש כלפי ההישג המשמעותי אליו האדם הקרוב אליך הגיע. אבל הבעיה היא, שלא מדובר באירוע יותר מידי שגרתי – איך חוגגים את ההצלחה?

בשביל לעזור לכם לעשות לו קצת שמח ביום החגיגי שלו, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לדרכים פשוטות לפרגן לחבר האהוב לכבוד הקמת העסק. שנתחיל?

תפתיעו בעט עם הקדשה אישית
למתנות יש את היכולת המיוחדת לא רק להביע רגש, אלא לשמח בן אדם ולאפשר לו להיזכר בנותן המתנה בשגרה היומיומית. עט עם הקדשה אישית יכול להיות רעיון מופלא לכל מקים עסק טרי – בעט הוא יוכל להשתמש לכתיבת הרעיונות שלו, לתיעוד האספקה ולרישומי מסקנות בפגישות עסקים. בתי עסק מציעים כיום למכירה מגוון רחב של עטים עם הקדשות אישיות בהתאמה. את העט תוכלו לקשט במשפט מעורר השראה, בברכה קצרה וקולעת ואפילו, בראשי התיבות של האדם שעתיד לבצע בו שימוש.

תפנקו בחותמת עסק
פריט משרדי שימושי במיוחד, שכנראה בעל העסק הטרי הקרוב אליכם צריך היא כמובן חותמת לעסק. באמצעות החותמת יוכל לסדר מסמכים עסקיים, להשלים עסקות מול ספקים ולהתנהל מול לקוחות חדשים. החותמת הנכונה תקנה לבית העסק של האדם הקרוב אלייך נופח מקצועי, רשמי ויוקרתי במיוחד. כיום, בתי עסק רבים מציעים למכירה חותמות בעיצוב אישי בשלל סגנונות ועיצובים – החל מחותמות מלבניות קלאסיות בפונט שגרתי ועד לחותמות עגולות או קומפקטיות. על החותמת תוכלו לשים את לוגו העסק שלו, השם שלו ושל החברה, פרטי קשר וכל פריט מידע שימושי אחר שחשוב שיהיה נגיש לגורמי העבודה איתם נמצא באינטרקציה יומיומית.

תשקיעו בברכה נוגעת ללב
כשמדובר באירוע חגיגי כמו פתיחה של עסק – ברכה יכולה לעשות הרבה. בברכה תוכלו להתייחס למחשבות הראשוניות על העסק, לשיחות רבות שניהלתם בנושא, באבני דרך משמעותיים שהיו בשנים האחרונות ובהתפתחות האישית המשמעותית שהוא עבר. חשוב שתשקיעו לא רק זמן אלא גם מחשבה בכתיבת הברכה – רק ככה תוכלו להיות בטוחים שתביעו את התחושות שלכם בדרך הטובה ביותר.

מעבר לכתיבת הברכה, חשוב שתשוחחו עם האדם הקרוב אליכם ותשאלו אותו לשלומו. למרות שמדובר במעמד מרגש במיוחד, הרבה פעמים הסיטואציה יכולה להלחיץ ולעורר תהיות רבות. תהיו שם בשבילו, תתעניינו ובעיקר – תביעו פרגון והערכה. תהיו בטוחים שזה ישמח אותו.

תחגגו באירוע מרגש
אין ספק, שחגיגת המאורע במסיבה חגיגית לגמרי מתבקשת. את בעל העסק הטרי תוכלו לקחת לסעודה חגיגית עם כל החברים והמשפחה, לפיקניק מהנה על החוף, לטיול בחיק הטבע ואפילו – לחופשה מיוחדת בכל מקום שיעלה לכם על הדעת. בסופו של דבר, לחוויות יש את הנטייה להשאיר עלינו רושם לא פחות ולעיתים אפילו יותר ממתנה חומרית רגילה.

באירוע המשותף תוכלו לעשות סבב ברכות, לפנק ביין יוקרתי, להפתיע בעוגה מיוחדת ולהנות מרגעים משותפים רבים ביחד.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x