תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מודיעין עסקי לכולם!

אתם כבעלי עסקים צריכים לאתר מידע על חברות בכל רגע. ולא מדובר בעניין של חטטנות, אלא בביטחון הכלכלי. לא אחת קורה שעסק קורס על לא עוול בכפו, רק משום שרכש חברה שיש לה חובות רבים או שסגר עסקה עם חברה בע”מ הנמצאת בהגבלות חשבון חמורות. כל עסקה טומנת בחובה סיכון, אך חשוב לשמור על כך שהסיכון לא יהיה רב מדיי. אחרת, לא רק בעל העסק עלול להיקלע למצב כלכלי בלתי נעים, אלא גם משפחתו והעובדים המועסקים על ידו.

חוק החברות השלובות

לפעמים, כשמחפשים מידע על חברה מסוימת לא מוצאים דבר מחשיד, אך אין זה אומר שלא צריך להמשיך ולחפש מידע נוסף. זאת משום שייתכן בהחלט שחברה אחת קשורה לחברה אחרת, וייתכן שבדיוק אותה החברה נמצאת בקשיים כלכליים. בדיקת חברות קשורות תסייע לכם לקבל את כל המידע המקיף ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם ועבור העסק: האם להמשיך הלאה ולחתום על עסקה או לקחת צעד אחד אחורה.

בדיקת חברות קשורות חשוב לבצע באמצעות חברה ומנוסה ומקצועית כמו DataCheck. החברה מספקת את כל הדוחות הרלוונטיים ואת כל המידע הדרוש על כל חברת יעד והחברות הקשורות אליה. הדוחות מספקים מידע רב על החברות, הכולל עיקולים, הוצאות לפועל, מידע על פשיטות רגל, סטטוס החברה נכון לעכשיו ועוד. נוסף על כך, ניתן להשתמש בשירות “דגלים אדומים” של החברה כדי לעקוב אחר החברה והחברות הקשורות אליה בכל רגע, במטרה לקבל עדכונים ולדעת האם היא עוברת שינויים לרעה והאם כדאי להתרחק מלבצע עמה עסקים.

בדיקת חברה לדוגמה

אחת הבדיקות שניתן לבצע עם DataCheck היא למצוא את כל החברות הקשורות לחברת המגזר השביעי בע”מ. ניתן לקבל מידע מפורט ומלא על החברה, לדוגמה מה הסטטוס שלה, ההון הרשום על החברה, מידע גלוי על החברה המופיע ברשת, כתובת החברה, דוחות זמינים ועוד. מלבד המידע הזה, ניתן לראות גם אילו חברות קשורות למגזר השביעי בע”מ, מה הרקע שלהן והאם ההתקשרות הזו לא תפגע בעסקים בעתיד. וכשיש ספק, אין ספק. אם הבדיקה של DataCheck העלתה קשר עם חברה שיש לה חובות גדולים, כדאי לשקול למשוך ידיים מן העסקה.

ועדיין, טוב לעשות עסקים

שיתופי פעולה בין חברות יכולים להניב פירות טובים לשתי החברות או יותר, אך כאמור, יש צורך לעשות זאת בחכמה ולבדוק היטב את החברה שעמה מבצעים את העסק. אך מעל לכול, אם בדקתם ומצאתם שהסיכון מהבחינה הזו הוא נמוך, קבלו את כל היתרונות שבביצוע שיתוף פעולה בין עסקית:

  • שיתוף פעולה משפר את הביצועים – כשכל אחד מביא רוח חדשה לעסק מתחומו הוא, אפשר להפיק רבות משיתוף פעולה של מומחים בתחום. כתוצאה מכך ניתן ליצור שירותים ומוצרים טובים ואיכותיים יותר וגם להרחיב את היריעה.
  • מגדילים את הרווחים – שיתוף פעולה בין עסקים יכול להניב רווחים נאים לשני העסקים. כשהלקוחות של שני עסקים ויותר מתמזגים, הם נהנים משני העולמות, ואם הם מרוצים מהשירותים המוענקים להם, הם מגדילים את מאגר הלקוחות. הגדלת הרווחים יוצרת ביטחון כלכלי עבור העסקים השותפים.
  • מגדילים את התעסוקה – לא פעם, שיתוף פעולה בין שני גופים או יותר יוצר משרות רבות יותר עבור עובדים, וכן הזדמנויות תעסוקה שלא היו להם מקודם.
  • האצלת סמכויות – כששיתוף פעולה בין החברות עובד יפה, כל אחד יודע מה תפקידו ומה עליו לבצע כדי שהעסקים יתקתקו כמו שעון.

לסיכום, ראינו ששיתוף פעולה בין עסקים תורם רבות לחברות. רק חשוב להקדים תרופה למכה ולוודא שמדובר בשיתוף פעולה בטוח.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x