תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חדשות תנועות הנוער של ישראל

אתר חדשות הנוער מרכז את פעילויות הנוער בקנה מידה ארצי , את כל החדשות והעדכונים וכל מה שרלוונטי לבני נוער ולהוריהם.

אתר חדשות תנועות הנוער המופעל על ידי חברת עט תקשורת , מתעדכן באופן יומי עם כתבות הנוגעות לשלל הצרכים והעניין של מדריכי תנועות הנוער והחניכים בישראל.

כל מה שחם ורלוונטי, כתבים צעירים המייצרים מגוון של פעילויות מותאמות מכל רחבי הארץ, למען הנגשת הידע והצעות לפעילויות מתאימות ודרכי התמודדות עם האתגרים מולם ניצבים בני הנוער.

בישראל תנועות נוער רבות וביניהן, ץנועת הצופים, השומר הצעיר, בני עקיבא, עזרא ועוד רבות וטובות. חלק מהותי מחינוך הילדים משתלב בתנועות הנוער אשר נוסדו עוד לפני קום המדינה ואיחדו יהודים ברחבי העולם מאז ומתמיד סביב הרעיון הציוני והגשמתו ארץ ישראל.

ביצענו סקירה של מדורי האתר והרי היא לפניכם:

סיפורים לפעולות

כל מדריך יודע כמה החניכים נהנים ואוהבים סיפורים טובים, כאלו אשר קיים בהם ערך מוסף, כאלו אותם אפשר לקחת להמשך החיים, להמשיך ולהרהר במושר ההשכל שלהם הרבה אחרי שתמה הפעולה. המדור מרכז מבחר של סיפורים המתאימים לכל הגילאים ולכל תנועות הנוער, בין אם לדתיים ובין אם חילוניים.

פעולות גיבוש

אחת המטרות המרכזיות של תנועות הנוער היא לגבש את בני הנוער לקבוצה מאוחדת, כזו שכוחה רב יותר מכוחם של יחידים. מעבר להתנדבויות והכרת הארץ, גיבוש הקבוצה הוא חשוב מאין כמוהו לערך הקהילתי. פעולות גיבוש הן ידועות כחלק מהמתודיקה של מדריכים ברחבי הארץ, אבל אף פעם אין יותר מדי רעיונות טובים. במדור תוכלו למצוא רעיונות חדשים מרעננים ומלהיבים אותם תוכלו ללמד את החניכים.

פעולות למדריכים

כל מי שהיה בתנועות נוער או ממש ברגע זה הינו חלק מאחת כזו, מכיר את שלב השיחות בין המדריכים, שיתוף הפעולה, העברת רעיונות מעולים לפעולות ושיתוף התחושות העולות יחד עם התפקיד. לכן לכל קומונר או ראש שבט רצוי שיהיה מאגר לפעולות מדריכים, כאלה אשר יאחדו את הצוות הגרעיני, יחזקו אותו ויתרמו לשיח מפרה. במדור מגוון רעיונות מהנים לפעילויות מהסוג הזה.

ציוד ואביזרים לפעולות

חלק חשוב לא פחות מכל  פעולה כמעט הוא האביזרים והציוד הנדרש לצורך העברת הפעילות. באתר תוכלו לרכוש בקלות מגוון של מוצרים המתאימים לצרכים שונים ובמחירים טובים.

לקידום אתרים האינטרנט לחץ כאן

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x