תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חיפוי קירות מעוצבים: אריה גולדין – מעצב פנים

קרדיט תמונה FREEPIK

שירות חיפוי קירות מעוצבים על ידי מעצב פנים מוסמך ומנוסה לכל נכס נדל”ן קיים: וילה, בית פרטי, פנטהאוז, דירת גג, דירה רגילה, עסק ומשרד. חיפוי קיר הוא פתרון אלגנטי, יעיל ולא יקר שרבים בוחרים לעשות בו שימוש בבית. חיפוי קירות פנים מאפשר לנו ליהנות מקיר מצופה, מקושט ומעוצב, בעל מראה יוקרתי ומיוחד. אפשר למצוא חיפוי קירות מעוצבים בבתי מלון רבים, מגדלים, משרדים, דירות פאר ודירות יוקרה. חייגו כעת אל אריה גולדין – מעצב פנים לעזרה מקצועית וייעוץ לגביי חיפוי קירות מעוצבים איכותי שישדרג את הבית שלכם וייתן לכם את הטאץ’ העיצובי המרשים שאתם מחפשים להוסיף לבית בעלות לא גבוהה! רוצים קיר שיש מיוחד אבל אין לכם את התקציב המתאים לכך? חיפוי קירות מעוצבים דמוי שיש ייתן לכם מענה דומה וכמעט זהה לקיר ואם הוא מותקן בצורה נכונה, קשה להבחין האמת מדובר בחיפוי קיר או בחומר הגלם האמיתי, שיש למשל. איכות חיפויי הקיר השתפרה מאוד וכיום ניתן להשיג חיפוי קיר דמוי שיש, חיפוי קיר דמוי עץ וכל מיני חיפויי קיר ברמה הגבוהה ביותר המזכירים את חומר הגלם אותו הם מדמים במדויק. בנוסף לכך אפשר לקשט את קירות או עמודי הבית בעזרת חיפוי תלת ממד ולהוסיף נופך ייחודי ומעניין לבית באמצעות אלמנט זה!

איך להשיג את האפקט המקסימלי לדירה בעזרת חיפוי קירות מעוצבים

חיפוי קירות מעוצבים נותן ללקוח את היכולת לצפות את הקיר ולהשיג מראה יוקרתי בעלות נמוכה בהרבה מזאת שהייתה עולה לו אם היה בוחר בחומר הגלם האמיתי ומצפה את הקיר בשיש, עץ וכו’. קל להתקין אותו, הוא לא יקר, הוא נראה מצוין ויש ממנו מבחר נאה. חיפוי קיר הוא אלמנט נהדר ומבוקש מאוד בקרב מעצבי פנים, אדריכלים, בעלי בתים ודיירים המעוניינים לעצב את הבית באמצעים חדשים ומתקדמים בקלות ובמחיר שווה לכל נפש. רוצים להתקין חיפוי קירות מעוצבים בבית? חיפוי קיר מתאים ישדרג לכם את הדירה ללא ספק וקיר דקורטיבי יוסיף רבות לבית. החוכמה היא לדעת היכן להציב את חיפוי הקיר ואיך ליצור את ההרכב המושלם והמתאים ביותר לבית. לפעמים מספיק לבנות קיר מעוצב אחד או אפילו קיר חלקי ולא שלם במיקום אסטרטגי ובולט בבית וליהנות מחלוקת החלל והקניית מראה מודרני לבית בעזרת קיר גבס וחיפוי קיר מיוחד המותקן על קיר מדורג וכדומה. יש היום מגוון ענק של חיפוי קירות פנים מעוצבים בטקסטורות שנות, חיפוי קיר דק או עבה, עדין או בולט ועשרות דוגמאות של חיפויי קיר יצירתיים ומרשימים. צריכים עזרה בבחירת ובהתאמת חיפוי קיר יוקרתי לבית? פנו אל מעצב הפנים אריה גולדין המומחה בתחום של חיפוי קירות מעוצבים ונשמח לעזור לכם לעצב את הבית בעזרת אלמנט זה או בעזרת כל אלמנט אחר: ריצוף, ריהוט, צבע לקירות, חיפוי קיר ועוד.

המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית – חיפוי קירות מעוצבים

אריה גולדין – מעצב פנים מביא לכם את המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית בכל מחלקה: בעיצוב הסלון, המטבח, חדר השינה, חדר האמבטיה וכל חדר אחר בבית. אם אתם צריכים עין עיצובית מנוסה ומקצועית על מנת לבחור והשתמש בחיפוי קיר בצורה מוצלחת, כזאת שתיתן לכם את האפקט של חיפוי הקיר בלי שישימו לב שמדובר בחיפוי קיר, חייגו כעת. חיפוי קירות מעוצבים היא אמנות שכל מעצב צריך לשלוט בה ולהיעזר בה בצורה נכונה בתוכנית עיצוב הבית שלו בכל בית. אפשר להגיע לתוצאות נהדרות בעזרת חיפוי קירות מעוצבים ואנו ממליצים לכם להשתמש בשיטה זו ובחומר גלם זה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות בעלות לא גבוהה.

2 טיפים להשגת מראה מהודר ויקרתי לבית בעזרת חיפוי קירות מעוצבים

חיפוי קיר הוא אלמנט עיצוב מוצלח במיוחד אשר מאפשר גם לבעלי דירות קטנות ולא מעוצבות להפוך את הנכס שלהם יוקרתי. צריך לדעת להכיר את כל סוגי חיפויי הקיר וצריך לדעת לבחור את החיפוי האיכותי ביותר על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. הנה שני טיפים בסיסיים לבחירת חיפוי הקיר הטוב ביותר לבית שלכם שייתן לכם את אפקט הקיר המעוצב:

חיפוי קירות מעוצבים: טיפ מס’ 1 – סגנון עיצובי: יש מגוון ענק של חיפויי קיר, כל חיפוי קיר מדמה קיר בסגנון עיצוב אחר: קלאסי, מודרני, דמוי עץ, דמוי שיש וכו’. בחירת חיפוי הקיר בהתאם לסגנון העיצובי שלכם ובהתאם לסגנון בו הדירה כבר מעוצבת או עומדת להיות מעוצבת, חשובה מאוד כיוון שאתם רוצים שחיפוי הקיר יתאים לדירה, לא יבלוט מדי וישתלב בצורה טובה עם כל הדירה. מעצב פנים יכול לתת לכם שירות זה וליצור תוכנית עיצוב אחידה שמשלבת בין כל פרטי העיצוב בצורה הטובה ביותר!

חיפוי קירות מעוצבים: טיפ מס’ 2 – גודל, צורה ומיקום: אחרי שהחלטתם מה הסגנון העיצובי שלכם, זה הזמן לגשת למלאכה עצמה ולבחור הלכה למעשה את חיפוי הקיר המתאים לכם ביותר. גודל, צורה ומיקום התקנת חיפוי הקיר הם השלב הבא. חיפוי הקיר יכול לצפות קירות שלמים או לצפות קיר אחד בלבד או אפילו חצי קיר. למשל, יש מי שאוהבים לצפות את הקיר הראשי בסלון אך רק עד חצי הגובה היישר מהתקרה. לעומת זאת אם יש לכם בבית קיר פנימי או שאתם עומדים להוסיף קיר פנימי מדורג המהווה מחיצה בין שני חללים בבית, תוכלו לצפות את הקיר הפנימי משני צדדיו באמצעות חיפוי הקיר הנ”ל. היעזרו בצורה חכמה בתכונות החומר ויתרונות חיפוי הקיר על מנת לצפות כל קיר פנימי בבית, עמודים וכו’. תוכלו להתאים את חיפוי הקיר לשאר פרטי הריהוט וליחידת אחסון הטלוויזיה למשל או לרצפה. תוכלו להתקין את חיפוי קיר ולהוסיף קרניזים ופנלים בקצוות הקיר בחיבור שבין הקיר לרצפה ולתקרה ולהטמיע את חיפוי הקיר בצורה מושלמת שתשתלב בצורה מוחלטת עם שאר קירות הבית. רוצים עזרה בעיצוב הבית כולל עזרה בבחירת ריהוט, ריצוף וחיפוי קיר מהודר ויוקרתי? השאירו פרטים באתר של אריה גולדין, מעצב הפנים שייתן לכם את כל פתרונות העיצוב החדשים ביותר בתחום. גלשו באתר וקראו עוד מאמרים כאלה וקבלו עוד טיפים אחרים לעיצוב הבית בשיטת עשה זאת בעצמך ומידע נוסף על חידושים אחרונים בתחום עיצוב הבית וכדומה. נשמח לעזור לכם להגשים את חלום עיצוב הבית באמצעים המתקדמים ביותר ובהתאם לתקציב שיש לכם. יש היום מבחר גדול של חיפוי קיר ופתרונות עיצוב אחרים לבית שמאפשרים לכל בעל בית להשיג תוצאות עיצוב נהדרות בתקציב לא גבוה. כמובן שאם יש לכם תקציב גדול אפשר להשיג תוצאות טובות אף יותר. כך או כך אנו כאן בשבילכם ונשמח לרתום את הניסיון הרב שלנו בתחום לביצוע כל עבודת עיצוב שאתם צריכים בבית, בחדר השינה, בסלון, במטבח, בפינת האוכל ובכל חלק אחר בבית כולל ביצוע עבודת עיצוב קומפלט מ-א’ עד ת’ לשביעות רצונכם המלאה. מוזמנים ליצור קשר עכשיו להצעת מחיר משתלמת. להתראות ובהצלחה

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x