תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חישוב שבוע הריון

אתם בהריון? מזל- טוב! באיזה שבוע? נתקלתם כבר בשאלה הזו בטוח, מה זה משנה באיזה שבוע? ומה קורה בבטן ההריונית במהלך שבועות ההיריון, ובנוסף, פרט חשוב שלא יספרו לכם

שבועות הריון, מה זה

מרגע תחילת הווסת (הדימום) הרפואה כבר מחשיבה את ההיריון כאילו התחיל, כיוון כשמתחיל הווסת זהו התאריך הוודאי האחרון שבו האישה יודעת שהיא לא הייתה בהריון, הרפואה המודרנית לוקחת בחשבון שכדי שהגוף ייקלט להריון צריך לסיים את זמן הווסת ולחכות לביוץ שקורה כשבועיים אחרי הווסת, וכמובן לקיים יחסי מין סביב זמן הביוץ, אצל נשים יהודיות ששומרות על מצוות טהרת המשפחה זה הזמן התואם לרוב לזמן הטבילה במקווה,  למעשה האישה בהריון מרגע הפריית הזרע את הביצית, אך היא יודעת מכך רק לאחר שבועיים לרוב, כשהווסת הבאה בעצם לא מגיעה, את ההיריון סופרים בתור שבועות הריון ולכל שבוע יש את ההתפתחות המיוחדת לו, העובר וגם האמא והאבא מרגישים את התקדמות ההיריון לאורך השבועות ויכולים לעקוב אחרי הפלא הגדול.

קרדיט תמונה FREEPIK

איך יודעים באיזה שבוע ההיריון

אם זמני הווסת של האישה לפני גילוי ההיריון היו סדירים, והאישה זוכרת מתי קבלה מחזור בפעם האחרונה אז אפשר בקלות לדעת איזה שבוע ההיריון נמצא, בהקלדה פשוטה של תאריך הווסת האחרון במחשבון ההיריון , נשים שהווסת שלהן לא סדירה או שהן נקלטו להריון במהלך הנקה ולא היה להן ווסת יכולות לדעת את גיל ההיריון רק דרך בדיקת אולטרסאונד בשליש הראשון שבה נבדק גיל ההיריון , (אפשר גם לחשב אם זוכרים מתי קיימתם יחסי מין אך זה לא מדויק כי לא ידוע לרוב מתי היה הביוץ) והרופא לא יתחשב בזה אם אין תאריך של ווסת אחרון, או אם התאריך שאמרתם לא תואם לגיל ההיריון שמופיע בבדיקה.

מה צריך לעשות במהלך שבועות ההיריון

ברגע שגיליתם שאתם בהריון בעצם לא ממש צריך לעשות משהו נוסף, הכל קורה לבד.
ובעצם במחשבה שניה, נכון שההיריון ממשיך ומתפתח מעצמו, אך לכם יש הרבה מה לעשות כדי שההיריון יעבור ביותר קלות, ובבריאות, החל מעשיית הבדיקות הרפואיות המומלצות בזמן, גם אכילה ותזונה בהריון יכולים להשפיע רבות על האם ועל התינוק, ולתת לתינוק תרמיל אנרגיה להתחיל את החיים עם מאגר בריאות המלווה אותו, ולאמא מאגר ויטמינים שיאפשר לה לא ליפול ולהיות עם מלאי אנרגיה שתוכל לטפל בתינוק הרך.

אז מה מומלץ לעשות בהריון

מומלץ לעקוב בכל שבוע ולדעת באיזה שלב של ההיריון אתם נמצאים, מהם האתגרים העומדים לפניכם , ומהם רגעי הנחת שתזכו להגיע אליהם ממש בקרוב, המודעות לתהליך והכרת השלבים של ההיריון באופן מתמשך מאפשרת לכם לחוות את ההיריון כחוויה מהנה ונעימה למרות התופעות המתלוות שלא תמיד נעימות במיוחד.

אז אם אתם עדיין לא עוקבים ובודקים אחר השבועות הריון שלכם, , כדאי שתכנסו עכשיו לאתר https://airyonit.co.il/ , ותתחילו להיות בעניינים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x