תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חיתוכים והגזרות של סנדלי נשים מעוצבות לשנת 2022

השמש זורחת, הטמפרטורות עולות והקיץ כבר מגיע לנקודת השיא. זה הזמן לתת לרגליים לנשום ועל הדרך להכיר את העיצובים החדשים שממתינים לנו במחלקת הסנדלים. שנת 2022 מביאה איתה לא מעט הפתעות מרגשות ואם נפקח את העיניים, נוכל למצוא את הפריט החדש של הקיץ שיכתיב את הלוק הקליל שלנו. בין אם סנדלים עם עקב הם יותר הקטע שלך, או אם חיפשת משהו יותר קז’ואל לרדת איתו לחוף הים, אלו כמה גזרות של סנדלים לנשים שכדאי להכיר.

רצועות אסימטריות

השנה יותר מתמיד, נראה דפוסים יוצאי דופן ברצועות הסנדלים. דוגמאות אסימטריות ששוברות את המראה האחיד והסטנדרטי יכניסו כיף ללוק הקיץ שלך. אם חיפשת משהו שירענן את השגרה ויעניק קצת קלילות למלתחה, זה הזמן לצאת מהמסגרות הרגילות שלך ולגלות עולם שלם של עיצובים מרתקים שילכו איתך לכל מקום.

חיתוכי איקס

רצועות צולבות רחבות יוצרות עיצוב שהוא השילוב האידיאלי בין נעל מסוגננת ובין סנדל פתוח וקליל. עם עקב מוגבה ועיצוב שמאפשר לך לחשוף קצת אצבעות רגליים, אבל עדיין לקבל כיסוי על כך הרגל, ניתן ליהנות מכל היתרונות של הסנדל עם הסטייל של נעל ערב.

סנדלי נוחות

לפעמים מה שבאמת בא לנו, זה פשוט להיכנס אל תוך משהו ולצאת לדרך בשיא הכיף. זו כנראה הסיבה שסנדלי נוחות פופולריים וימשיכו להיות כך בעתיד. זה הזמן לשכוח מהעיצובים המיושנים שהתרגלנו להכיר, שנראים כמו כפכפי סבא יותר מאשר סנדל מסוגנן. היום, יש מגוון רחב של צבעים, עיצובים ייחודיים וגימור שיקי משגע גם לסנדלי נוחות. הם יושבים מעולה על הרגל, ניתן לנעול אותם בקלות והם ישתלבו בצורה אופטימלית עם מגוון רחב של בחירות שנעשה באאוטפיט שלנו.

סנדל שטוח צבעוני ומעוצב. קרדיט: נעלי זמש

סנדלים מעוצבים בלייזר

תחום החיתוך בלייזר מגיע גם אל עולם עיצוב האופנה וזו בשורה נהדרת לנעלי הקיץ שלנו. אם תמיד אהבת דוגמאות יצירתיות ומיוחדות ברצועות הנעל, שווה לבחון את האפשרויות שיחכו לך בקיץ הקרוב. מגוון רחב של סנדלים שטוחים או עם עקב יגיעו השנה עם רצועות מעוצבות בלייזר, בשלל דוגמאות ייחודיות ולצד מראה שאי אפשר להתעלם ממנו.

הסנדלים התנכיים לא הולכים לשום מקום

גם בשנת 2022, המראה הבסיסי והפשוט של הסנדל התנכי עדיין חי ובועט. עם הדוגמה הבסיסית וגווני האדמה שלו, הוא משתלב מושלם עם מגוון רחב של שילובים ומתאים לכל אירוע. היום, יש לא מעט עיצובים שיגרמו להם להיראות לא פחות טוב מכל נעל פתוחה שווה אחרת בארון שלך.

דבר אחד בטוח, הקיץ הקרוב שייך לסנדלים והשנה יותר מתמיד, מגוון העיצובים שממתין לך שם בחוץ הוא הזדמנות נהדרת להתחדש ולהתרגש בגדול.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x