תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חמישה סגנונות של עוגת שוקולד

עוגות שוקולד הן עוגות טעימות במיוחד שמשאירות טעם של עוד. לכל עוגה שכזו יש סגנון משל עצמה, כיוון ששוקולד מגיע במנעד רחב מאוד של טעמים הנובעים מכמות מוצקי הקקאו שמצויים בו, כמו גם בגלל שילובים של שוקולד עם טעמים נוספים. לכן השמיים הם הגבול בכל הקשור להכנת עוגות שוקולד יוצאות מן הכלל. אספנו עבורכם חמישה סגנונות שתוכלו להכין בהם את העוגה הטעימה, הממכרת והנימוחה הזו.

עוגת שוקולד עם אקסטרה שכבות של שוקולד

העוגה השנייה שלנו היא עוגה מוגזמת ויפה עד מאוד. מדובר בעוגה שיש לה ארבע שכבות של שוקולד, שכל מה שתרצו לעשות זה רק לאכול ממנה עוד ועוד. כדי להפיק את היפהפייה הזו, יש להכין שתי עוגות שוקולד ואת שתיהן לפרוס במרכז כדי לקבל ארבע פרוסות יפות ועבות של עוגת שוקולד . בין שכבה אחת לשנייה נשלב קצפת בטעמי שוקולד-קפה, שיעניקו לה טעמים עמוקים וגוון טעם מעניין במיוחד. על חלקה העליון של העוגה נמזוג גנאש של שוקולד מריר אשר ישפך כלפי מטה וייצור מראה מעורר תיאבון במיוחד.

עוגת מוס שוקולד

העוגה הראשונה שאנחנו רוצים להתייחס אליה, היא עוגה אוורירית מאין כמוה. מדובר בעוגת מוס בטעמי שוקולד מטריפים. הכנתה לא אורכת יותר ממספר דקות, אך עוגה זו זקוקה לקירור במהלך הכנתה, ובסיומה יש להכניסה למקפיא ולהוציא להפשרה רק לפני ההגשה. התחתית הנימוחה שלה עשויה מאגוזי לוז עשירים בטעם משולבים עם חמאה ומעט אבקת סוכר. המוס עצמו הוא שילוב מנצח בין שוקולד מריר, חמאה, שמנת מתוקה ואבקת סוכר והציפוי הוא גנאש שוקולד מריר מסורתי. לאחר שהכנתם את המוס, יש להניח אותו על תחתית האגוזים ולהקפיא את העוגה. לאחר שעה בערך אפשר להוציא אותה ולשפוך עליה בנדיבות את הגנאש ולהחזיר למקפיא. אם אתם רוצים להגיש אותה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוציא אותה לטמפרטורת החדר כרבע שעה לפני.

עוגת שוקולד טבעונית בשילוב קוקוס ותותים

בעוגה השלישית שלנו לא נשלב ביצים ומוצרי חלב. אפשר להכין עוגת שוקולד אלוהית בטעמי קוקוס עדינים, שמחמיאים לטעמי השוקולד ולהפתיע גם את חובבי האפייה הגדולים שבשולחן עם עוגה טבעונית מדהימה. השילוב של הקמח עם קוקוס טחון וקרם קוקוס לצד קקאו ושוקולד מריר הם אלו המעניקים לה את טעמה העשיר והמיוחד. גם הציפוי של העוגה עשוי מגנאש של שוקולד מריר המשולב עם קרם קוקוס לקבלת ציפוי טעים ועדין. את הגנאש הזה יעטרו תותים טריים חצויים שיונחו על העוגה כערמה גדולה ומאושרת של תותי שדה ומעליהם שבבי שוקולד שובבים.

עוגת שוקולד לילדים

אי אפשר למנות חמישה סגנונות של עוגת שוקולד מבלי לציין את העוגה המיתולוגית השמורה לילדים. זוהי גם עוגת השוקולד הראשונה שלנו! כך אנו הכרנו את הטעם הנפלא והממכר של השוקולד, אשר מאז ועד היום מחזיק אותנו שבויים בטעמיו העשירים. עוגת שוקולד לילדים צריכה להיות רכה, פשוטה וטעימה. אפשר להכין אותה כעוגה חלבית או כעוגת פרווה, כאשר החלק שבאמת חשוב הוא הציפוי. תוכלו להכין גנאש שוקולד משודרג ולהוסיף אליו חמאה אשר יעניק למרקם שלו רובד נוסף. לאחר שתצפו את העוגה אל תשכחו לפזר עליה שלל סוכריות צבעוניות, שהן הרי סימן ההיכר של עוגת שוקולד לילדים.

עוגת שוקולד אלכוהולית

העוגה האחרונה שלנו היא עוגה השמורה למבוגרים בלבד. העוגה הזו מכילה בתוכה טעמים אלכוהוליים ייחודים שמתקבלים על ידי שילוב של בירה סטאוט בתוך בלילת העוגה ועל ידי ציפוי גבינת המסקרפונה המחוזק עם שוט של ויסקי. מדובר בעוגה מדהימה, טעימה ומיוחדת במינה.

קרדיט לתמונות PIXABAY

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x