תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים
חם

חפיצים חדים: גאדג’טים חכמים לרכב ב-2021

גאדג’ט, או בעברית צחה – חפיץ, הוא מוצר בעל תפקיד מוגדר שמטרתו היא בעיקר לשדרג את הבית, המשרד וכן את הרכב. לפניכם כמה מהפכניים ויעילים שמומלץ שיימצאו ברכבכם – ויפה שעה אחת קודם

שולי הלוי

רכשתם רכב חדש, הסרתם את הניילונים וההתרגשות בשיאה. כעת הגיע הרגע לתכנן איך להפוך אותו למתאים לצרכיכם האישיים ובפרט לכזה שישדרג את חווית הנסיעה והנוחות במהלכה. תוכלו לעשות זאת כמובן על־ידי הוספת אביזרי רכב סטנדרטיים כמו כיסוי הגה ומושב  ועץ ריח אך מדוע להסתפק בפשטות כשאפשר לאבזר אותו בגאדג’טים חכמים ונוחים בהרבה?

אז אם אתם מצויים כעת בשלב שלאחר קניית רכב חדש ומחפשים כיצד לעצב ולאבזר אותו לפי טעמכם האישי והמיוחד, לפניכם כל הגאדג’טים החמים של הרגע שכדאי לכם להכיר אשר יהפכו את הנסיעה ברכב לנוחה, חוויתית וחשוב יותר – תשאיר אתכם מוכנים לכל תרחיש אפשרי בדרכים.

כיסוי לרכב

רוצים להגן על רכבכם החדש מפני שריטות? כל שדרוש לכם הוא ציפוי קרמי, המוכר גם כציפוי ננו-חלקיקים, שישמור על הרכב מבריק לתקופה של כשנתיים – או כ-150 שטיפות.

מצבר נייד

נתקעתם פעם בגלל מצבר תקול? חוויה לא נעימה לכל הדעות, שניתן להתמודד איתה בביקור במוסך – או בעזרת מצבר נייד, תחנת טעינה חשמלית ניידת או סוללת חירום: שמות שונים לתיאור גאדג׳טים דומים לפיתרון הבעיה בשטח. ערכות משוכללות יותר יכללו גם אביזרי ביטחון נוספים דוגמת תאורת לד ומרסק חלונות בשעת חירום.

מטען אלחוטי מגנטי

מגיעים לרכב ללא סוללה בנייד בדרך קבע? שימוש במטען אלחוטי הוא מה שצפוי לפתור לכם את הבעיה. ישנם מגוון מטענים מגנטיים אלחוטיים שניתן להרכיבם בקלות על פתחי המזגן והטעינה אפשרית כל עוד הנייד שלכם תומך בתקן ההטענה האלחוטית צ’י (Qi): אייפון מדור 12 ומכשירי אנדרואיד חדשים.

תכנית החומש

סובלים ממצוקת נקודות הטענה בכבל USB? אתם לא לבד. אמנם יתכן וברכב חדש מהניילונים תימצאנה ארבע יציאות USB, אבל בקניית רכב יד שניה יש יותר סיכוי להימצאותה של יציאה אחת בלבד המורכבת בשקע המצית. המטען המרשים ביותר עד כה הוא ה-X5 של חברת RapidX בעל 5 יציאות חכמות וכבל מאריך למושב האחורי, שיתאים גם לנסיעה עם שלושה ילדים עם ניידים. בקטלוג החברה דגמי מטען נייד מעניינים נוספים, כמו ה-Xscape Safety המגיע עם 2 יציאות USB, חותך בטיחותי למקרה שתצטרכו לחתוך את חגורת הבטיחות וקצהו עשוי פלדה ויכול לשמש כפטיש בטיחות בשעת הצורך – כל זאת מבלי להיפגע.

קרדיט לתמונה: Shutterstock

חובה לחגור גם את הכלב

מלבד סוגיית השערות הנותרות עליו, ישנם דברים מהותיים יותר בנסיעה עם הכלב שלא ניתן לטפל בהם באמצעות כיסוי מושב בלבד. אם אתם נוהגים ברכבכם כשבמושב האחורי חיית המחמד שלכם, הוסיפו לרשימת המנהגים שלכם קשירתה בחגורת בטיחות ייעודית המתחברת לרתמה, באופן שיאפשר לה תזוזה אך גם יגן עליה ועליכם במקרה של תאונה.

שואב אבק קומפקטי

לא בכל פעם שפנים הרכב מתלכלך חייבים לבצע בו ניקוי יסודי ולפעמים כל מה שדרוש זו שאיבה קטנה. שואב אבק נייד לרכב, כזה שניתן לחברו לשקע המצית או לשקע 12 וולט, שמתיישב במקומה של המצית, יכול לסייע במשימה. לרשותכם עומדים מגוון דגמים הנבדלים ביניהם בסוג הטעינה, צורת זרבובית השאיבה וחלקם אף מסוגל לשאוב נוזלים לצד אשפה יבשה.

מזרן מתנפח לרכב

ישנם רגעים בחיים שבהם אם רק היה נוח מספיק לישון ברכב הכל היה נראה טוב יותר. בדיוק לרגעים כאלו ישנם המזרנים המתנפחים לרכב שיכולים לשמש כמיטה, כששתי הרגליים המתנפחות שתומכות במזרן ישמשו כמשענת ספה אם תהפכו אותו. לפינוק מירבי חפשו אחר משאבה חשמלית ומזרן עם כריות מתנפחות.

סטיק-יור-פון

ישנם מחזיקי טלפונים, מחצלות גומי רב שימושיות לטלפונים חכמים וכן מעמדים שניתן להצמיד אליהם את הטלפון ויכולים להיות מונחים בכל מקום שנוח לכם ברכב. חלקם גם מגיעים עם מקום ייעודי להעמדת הטלפון לגובה או לרוחב. מצא חן בעיניכם? זה לגיטימי להחזיק סט-תואם גם לשימוש ביתי.

מטהר אוויר משודרג

גם אם אינכם נוהגים לעשן ברכב, ביחד עם הקילומטראז׳ נצברים בחלל שלו ריחות לא נעימים. את מקומם של עצי או פחיות הריח תפסו מטהרי אוויר חשמליים, חלקם מגיעים עם מחסניות-ריח ביניהן גם כאלו שבניחוח ״אורן״, לחובבי הז׳אנר. אלו מכם המעוניינים בחוויה משודרגת למדי, יוכלו לעשות זאת באמצעות שימוש במטהר אוויר מיינן, המפזר לאוויר יונים חיוביים.

לסיכום, בשנים האחרונות עלה הצורך בהימצאותם של אביזרי רכב חכמים ומשודרגים שיקלו רבות על הנסיעה והבטיחות בו. מעמד נדבק לרכב, כיסוי למושב או מטען אלחוטי הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה של גאדג’טים המיועדים לרכב ונראה שעם הטכנולוגיה שמוסיפה להתפתח מעת לעת, אין זה יהיה מפתיע אם בסופו של יום נמצא את עצמנו ישובים ברכב כשרובוט מעניק לנו מסאז’ מפנק. הישארו מעודכנים. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x