תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חצי חינם סופרמרקט בחולון, סופר קרוב לבית

איזה כיף להיכנס לתוך הסופר, לתוך מתחם ענקי שמסודר למשעי, גדוש באוכל וכל טוב, מלא במעברים שרק מזמינים אתכם לתור את מרכולתם ולבחור מתוצרתם. אי אפשר להחליף את התחושה הזו של להרגיש ביד את הפירות והירקות שאתם בוחרים עבורכם ועבור המשפחה שלכם, אי אפשר להחליף את מראה העיניים כאשר אתם בוחרים נתח של בשר טרי או גבינה חדשה שטרם הכרתם ובמעדנייה מפנקים אתכם בחתיכה שתוכלו לטעום ולהחליט האם גם הגבינה החדשה חוזרת איתכם הביתה היום. אין כמו לגלות מבצעים ממש משתלמים שאתם סופר שמחים שבדיוק תפסתם כי זה בול מה שהיית צריכים ובקיצור אין כמו ללכת לסופר פיזית!

את הרשת המוכרת חצי חינם אתם ודאי מכירים, אך היום אנחנו רוצים להכיר לכם את הסופרים של חצי חינם בחולון, האחד נמצא ב-המרכבה 31, והשני ב- הכישור 22. בסופר חולון תוכלו למצוא את כל שחשקה נפשכם ועוד הרבה יותר. ירקות ופירות טריים, מוצרי חלב מגוונים, מוצרי בשר טריים וגם קפואים לנוחיותכם הבלעדית, מוצרי ניקיון וטואלטיקה במחירים משתלמים ועוד מוצרים רבים שקיימים בסניפים.   

חוסכים זמן כסף בקנייה בסופר

אתם ודאי לא יודעים זאת אך בהחלט ניתן לחסוך כסף רב בעת שאתם מבלים בין מעברי סופר בחולון. כיצד אתם שואלים? ובכן, אספנו עבורכם כמה טיפים מועילים כיצד תוכלו לחסוך כסף בעת הקניות שלכם בסופר:

  1. חפשו את המבצעים – לא פעם הרשתות של סופר בחולון יוצאות במבצעים מאוד משתלמים. אך, שימו לב, אם מדובר במוצרים שאינכם זקוקים להם בתדירות גבוהה עדיף לרכוש מוצר בודד, לעומת זאת אם המבצע מציע לכם לרכוש מוצרים שאתם זקוקים להם בתדירות גבוהה, אתם יכולים לחסוך כסף רב בשיטה זו!
  2. רשימת קניות – הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף בסופר היא להיצמד לרשימת הקניות שכתבתם בבית. כבר בדקתם היטב מה חסר לכם ומה לא, ועכשיו כל שנותר לכם הוא לא להתפתות בדרך אל המוצרים ברשימה. סטיה קטנה מהרשימה היא לא נוראית, אך אם על בסיס קבוע אתם קופצים על כל מוצר חדש שיצא לשוק, יהיה לכם מאוד קשה לחסוך את כספכם. לכן, אל תתפתו והיצמדו לרשימה תמיד!
  3. כל הקניות במקום אחד – כאשר אנחנו הולכים לסופרמרקט בחולון  כמו כל בו חצי חינם נהנה ממגוון עשיר של מוצרים ומחלקות, בשר טרי מהקצביה, גבינות מיוחדות במעדניה, ניחוחות של מאפים ופירות וירקות הישר מהשדה ומחלקה שלימה של כלי בית נמצא בקומה ה-2.
    אין צורך לבזבז זמן יקר ולכתת את רגלינו בכמה חנויות הכל תחת קורת גג אחת, כל הקניות לבית מרוכזים במקום אחד.

באיזה יום הכי משתלם ללכת לסופר?

אומנם עם ישראל אוהב מאוד לפקוד את הסופר בימים חמישי ושישי ממש לפני ערב שבת ולהעמיס כל טוב לתוך העגלה. אך למעשה, תאמינו או לא הדבר פוגע בכם. רשתות רבות מקיימות “יום שוק”, וביום זה תוכלו למצוא מחירים משתלמים יותר. באופן כללי עדיף להגיע אל הסופר דווקא במחצית השבוע הראשונה, כלומר בימים ראשון עד שלישי, שבהם המחירים נוחים יותר, תוכלו למצוא גם סופר משלוחים חולון זמין יותר מאשר בסוף השבוע וליהנות ממשלוח שמגיע עד פתח ביתכם במהירות רבה יותר, מאשר להמתין לו זמן רב. סופר מרקט חולון מציע גם לכם לבוא ולהרוויח מחירים אטרקטיביים במיוחד ביום שוק של הרשת ולחסוך כסף רב. 

אם גם אתם רוצים ליהנות מחוויית קנייה נהדרת, תוך הסופר זה הזמן לפקוד את אחד מסניפי חצי חינם, 

שני סניפים בחולון: המרכבה 31 וסניף הכישור 22

שלושה סניפים בראשון לציון: משה לוי 8, לחי 16 ובהכשרת הישוב 3

סניף אחד בפתח תקווה: באם המושבות, ראשון לציון 1

סניף אחד בהוד השרון: מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון.

מחכים לראותכם!

קרדיט תמונה PEXELS

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x