תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

טויוטה קורולה קרוס בישראל

הכירו את טיוטה קורולה קרוס החדשה 2023! רכב חדשני מדגמי קורולה עם עיצוב מתקדם ומלא בעוצמה. מדובר ברכב מוגבה ובו מרחב פנימי רחב מאוד בהשוואה לדגמים הקודמים. הרכב החדש מצויד באמצעי בטיחות, מערכות ידידותיות לסביבה ופיצ’רים חדשניים לנסיעה נוחה ועוצמתית. אז מה תקבלו בקורולה קרוס החדשה? אלו רמות גימור קיימות? מה מתאים לכם? הכל ממש כאן.

מה תקבלו בטיוטה קורולה קרוס החדשה?
הטיוטה קורולה קרוס של שנת 2023 מגיעה בשלושה דגמים ומגדירה מחדש את המושג SUV. לרכב מנוע היברידי של כמעט 2 ליטר, פליטת פחמן דו חמצי נמוכה ומערכות מולטימדיה בכל רמות הגימור. לוח המחוונים הוא דיגיטלי ובגודל של 12.3 אינץ’, ומסך המולטימדיה ענק וגודלו הוא מעל ל-10 אינץ’.

קרדיט תמונות: טויוטה ישראל

דגמי קורולה קרוס 2023 הם:

Corolla Cross ACTIVE – היברידי SUV, עם תאורה ראשית LED, מסך מולטימדיה 10.5 אינץ’, לוח מחוונים דיגיטלי, מיזוג אוויר דו אזורי וצריכת דלק של 5 ליטר ל-100 ק”מ.

Corolla Cross DYNAMIC – היברידי SUV, 5 דלתות, חישוקיי סגסוגת קלה, כניסה והתנעה חכמות, שמשות מוכהות וצריכת דלק של 5.1 ליטר ל-100 ק”מ.

Corolla Cross ADVENTURE – היברידי SUV, 5 דלתות, שמשות מוכהות, גג פנורמי, חיישני חניה אחוריים וצריכת דלק של 5.1 ליטר ל-100 ק”מ.

בטיחות מירבית עם טיוטה קורולה קרוס
הרכב החדש מצויד במספר מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם הרכב, ומבטיח פתרונות למגוון ההפתעות שיכולות לצוץ בדרך. הרכב כולל: מערכת קדם התנגשות חכמה שנועדה לזהות ולמנוע התנגשויות פוטנציאליות עם כלי רכב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי רכבים בשטח מת, חיישני חניה מתקדמים ומערכת המתריעה מפני שכחה של ילדים ברכב. בקורולה קרוס אתם נהנים מסדרת מערכות בטיחות אוטונומיות חדשניות  TOYOTA SAFETY SENSE.

מעבר לכך, הרכב מתפאר במערכת חדישה לעצירת נהיגה בחירום. המערכת מזהה באופן אוטומטי מצב בו הנהג אינו מגיב. במצב כזה המערכת מבצעת באופן עצמאי עצירה בטוחה בצד הדרך, מפעילה אורות מצוקה ומבצעת קריאה היישר לשירותי החירום.

רמות הגימור לטיוטה קורולה קרוס החדשה
הרכב זמין במספר רמות גימור אטרקטיביות עם ציון בטיחות של 8/8 ברמת גימורADVENTURE  , וציון אבזור בטיחות של 7/8 ברמות הגימור שלDYNAMIC  ושל ACTIVE . שלוש רמות הגימור של טויוטה קורולה קרוס 2023  מצוידות במערכות הבטיחות החדישות של TOYOTA T-MATE, שפותחו במיוחד כדי לספק לנהגים חוויית נסיעה בטוחה ונעימה יותר. בכל רמות הגימור תהנו ממאפיינים מתקדמים לחיסכון בדלק, מושבי נוסעים מרווחים, מענה על שאלות בטיחות חשובות והבטחה לחוויית נסיעה נוחה ועוצמתית.

קרדיט תמונות: טויוטה ישראל

איפה תוכלו להשיג טיוטה קורולה קרוס?
תוכלו לפנות לסוכנות מורשית של רכבי טיוטה, ליהנות ממגוון הדגמים המנצחים ולקבל הצעות מחיר. במידה ואתם רוצים קורולה קרוס גם משנות ייצור קודמות, תוכלו לבחון את שירות טויוטה סלקט . מדובר בתוכנית טרייד אין ייחודית מבית טויוטה. לרוכשים ניתנת האפשרות לקנות רכב טויוטה מבעלות קודמת לאחר שעבר 155 בדיקות קפדניות בסוכנות מורשית טויוטה ונבחר לתוכנית טויוטה סלקט.

קרדיט תמונות: טויוטה ישראל

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x