תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

טופס ETIAS בעברית – מה צריך לדעת?

על פי הפרסומים העדכניים ביותר, מיזם ויזה לאירופה ETIAS ייצא לדרך בשנת 2025. מאותו הרגע ואילך כל ישראלי אשר יהיה מעוניין להיכנס לאחת משלושים מדינות שנגן האירופאיות יידרש להוציא אישור כניסה, ויזה לאירופה ETIAS. אישור הכניסה יהיה תקף לשלוש שנים אשר במהלכן יוכל לבקר באירופה למשך 90 יום והוא יהיה כרוך בתשלום אגרה סמלית. לאחר הנפקת האישור ניתן יהיה להיכנס לאחת ממדינות אירופה וממנה לצאת ולהיכנס למדינות נוספות באיחוד האירופי. על מנת שניתן יהיה למלא את הטופס בקלות ובנוחות רבה, אתר ETIAS VISA מציעה לכם למלא אותו בעברית ולקבל תמיכה מלאה בכל שלב ושלב, כולל עזרה ומענה על שאלות שונות.

ויזה ETIAS לאירופה

החל משנת 2025, כך על פי פרסומים, תצא לדרך ויזה לאירופה ETIAS שתכלול את כל שלושים מדינות הסכם שנגן ואשר תפקידה לצמצם ככל הניתן מעבר של גורמים עוינים לתוך אירופה אך לאפשר לתיירים ואנשי עסקים לבקר בה ללא קושי מיוחד. את אישור הכניסה ניתן יהיה להפיק באמצעות הגשת טופס בקשה מקוון ותשלום אגרה סמלית. התשובה אמורה להתקבל על פי התחזיות בתוך 72 שעות מרגע הגשתה. כל זמן שאין לכם עבר פלילי ולא גורשתם בעבר ממדינה אירופאית, אין כל סיבה שלא תאושרו. על מנת שיהיה לכם קל ונוח יותר למלא את טופס הבקשה ולמנוע טעויות ושגיאות מומלץ למלא טופס ETIAS בעברית  בקלות, במהירות ובנוחות.

אתר ETIAS VISA

אתר ETIAS VISA הוקמה על מנת לתת מענה נרחב לישראלים בעלי דרכון ישראלי אשר בעתיד יידרשו להוציא היתר כניסה לאירופה . המענה כולל דיווח שוטף של עדכונים, חדשות וידיעות הרלוונטיות לנושא ויזה ETIAS כדי שתמיד תהיו מעודכנים, מערך של סיוע ועזרה בעברית לכל שאלה או בקשה שיש לכם בנושא, וכמובן אפשרות למילוי טופס הבקשה בשפה העברית לנוחותכם וכדי למנוע ככל הניתן מצבים שבהם בשל חוסר הבנה או חוסר שליטה בשפה האנגלית ימולא הטופס בצורה שגויה שתביא לדחייתו. גם כיום אנו דואגים לספק מידע עדכני ורלוונטי עם התקדמותו של הפרוייקט, ומאפשרים לכם להשאיר פרטים כדי שנתריע בפניכם בזמן אמת על יציאתו לדרך של הפרוייקט.

מדוע יש צורך בויזה לאירופה?

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שבה גורמים עויינים רבים מנסים לחדור לאירופה ולבצע בה פיגועי טרור, פשיעה והגירה בלתי חוקית. מדינות רבות באירופה חשו כי הדרך הבטוחה, ההגונה והטובה ביותר לעשות זאת הוא להקים מערכת מאגרי מידע מהגדולות בעולם אשר תנטר כל גורם שנכנס למדינות השונות ותאפשר לגורמי הביטחון מעקב ובקרה על הנכנסים והיוצאים, כל זאת, מבלי להפריע לאזרחי המדינות השונות ומבלי לפגוע בעסקים ובתיירות שהם מקור הכנסה חשוב מאוד.

מילוי טופס ETIAS

מטרתו של הטופס הוא להשוות את הפרטים האישיים שאתם ממלאים למאגרי מידע שונים ולברר האם יש לכם עבר פלילי, האם גורשתם ממדינה אירופאית בעבר והאם יש איזושהי סיבה שלא להכניס אתכם לאירופה. ברוב הגדול של המקרים תאושר הבקשה ללא כל קושי, ולכן יש צורך לוודא שלא נופלות שגיאות וטעויות במילוי הטופס כדי שהמערכת תוכל לזהות אתכם ביעילות ובמהירות ולאפשר לכם לבוא לבקר באירופה לנסיעת עסקים או לצורכי תיירות אשר מועילים מאד לכלכלה האירופאית.

מה תצטרכו על מנת למלא את טופס ETIAS?

על מנת למלא את טופס הבקשה לויזה לאירופה תצטרכו מחשב המחובר לאינטרנט, כרטיס אשראי לתשלום האגרה, כתובת מייל עדכנית לקבלת התשובה ודרכון ביומטרי בתוקף ופרטים אישיים נוספים כגון תאריך לידה ות”ז. משך זמן המילוי לא אמור לארוך זמן רב והתשובה תינתן בתוך זמן קצר מרגע שליחת הבקשה אל כתובת המייל שאותה הזנתם למערכת.

קרדיט לתמונה CANVA

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x