תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

טלוויזיות חכמות ורגילות – מאפיינים, הבדלים ויתרונות

מאז המצאתה ועד היום, טלוויזיה היא אחד מהאביזרים האלקטרוניים הנפוצים והפופולריים ביותר בעולם, וניתן למצוא אותה בפורמט זה או אחר כמעט בכל בית ומקום עבודה כיום. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר טלוויזיות חכמות שנכנסות לשימוש ומחליפות בהדרגה את הטלוויזיות ה”רגילות”. מהם ההבדלים, המאפיינים והיתרונות של כל אחד מסוגי הטלוויזיות הללו?

מה מבדיל בין טלוויזיה חכמה לטלוויזיה רגילה? מה מתאים יותר ועדיף מבחינתנו, בבואנו לרכוש טלוויזיה חדשה?

טלוויזיה חכמה מול “רגילה” – מה ההבדל?

טלוויזיה “רגילה” היא מה שכולנו יודעים ומכירים. זו אותה טלוויזיה ישנה וטובה (גם אם מדובר בדגמים חדשים ועדכניים…) הקולטת שידורים של ערוצים שונים, בין אם מהכבלים או מצלחת לוויין.

טלוויזיה חכמה, לעומתה, היא בעצם מעין שילוב בין טלוויזיה לבין מחשב. כולנו לבטח נתקלנו בכמה וכמה טלוויזיות כאלו בשנים האחרונות, וסביר להניח שלאנשים רבים בסביבתנו הקרובה יש טלוויזיה כזו בבית (רוב הרכישות של טלוויזיות חדשות כיום הן של דגמים חכמים למיניהם). טלוויזיה חכמה כוללת ברוב המקרים גישה ישירה ונוחה ליישומים שונים דוגמת נטפליקס, יוטיוב, שירותי סטרימינג של חברות שונות ועוד. כלומר, מדובר בטלוויזיה אינטראקטיבית, בניגוד לטלוויזיה רגילה שרק מקרינה ערוצים קיימים ולא מאפשרת לנו לבצע פעולות רבות מעבר להחלפת הערוץ. הטלוויזיה החכמה מחוברת ישירות לאינטרנט וכוללת יישומונים שונים, וכך הפונקציה שממלאת הטלוויזיה החכמה היא שילוב בין עולם הטלוויזיה (כמדיום העיקרי שבאמצעותו צורכים מדיה בעולם, בפרט בבתים) לבין עולם האינטרנט, שבעשורים האחרונים הופך במהירות למקור המדיה והתוכן העיקרי והגדול ביותר. כך, מעניקה לנו הטלוויזיה החכמה פיתרון טכנולוגי חכם המאפשר גישה נוחה ופשוטה יותר למגוון רחב ביותר של אפשרויות ומקורות תוכן ומדיה, כפי שמספק לנו המחשב, אך על גבי מסך גדול ואיכותי הממוקם בסלון או בחדר השינה, כמו שאנחנו רגילים לצפות בטלוויזיה…

מה מתאים לנו יותר?

אם אתם מתלבטים בנוגע לרכישת טלוויזיה חדשה, אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה יתאים לכם יותר – טלוויזיה חכמה או רגילה?

ובכן, כאשר מדובר בטלוויזיה לבית, על פי רוב הבחירה המתבקשת תהיה טלוויזיה חכמה, וזאת מפני שכולנו צורכים כיום תוכן ומדיה מהרשת, וטלוויזיה זו תאפשר לנו לצפות בתוכן זה ביתר קלות ונוחות ובחוויית צפייה איכותית יותר, על גבי מסך הטלוויזיה הביתית שלנו. הטלוויזיה החכמה פותחת בפנינו אפשרויות רבות ועשירות יותר, כך שזהו הצעד המתבקש מבחינת צריכת תוכן בבית.

טלוויזיה “רגילה” עשויה להתאים יותר כאשר אנו מעוניינים לקנות טלוויזיה פשוטה וזולה יחסית, אם בעבור חדר המנוחה במקום העבודה או לחדר האורחים בבית, או כאשר אנו קונים טלוויזיה לחדר הילדים ורוצים להגביל את אפשרויות התוכן הפתוחות בפניהם. טלוויזיה רגילה תהיה לרוב כמובן זולה יותר, וכיום ניתן למצוא טלוויזיות שכאלו במחירי רצפה של ממש. אז אם המחיר מהווה שיקול משמעותי, טלוויזיה “רגילה” בהחלט יכולה להיות הפיתרון היעיל והנכון ביותר בעבורכם.

אז זה הזמן לבחור את הטלוויזיה שלכם – חכמה או רגילה. צפו בקטלוג המלא כאן

https://www.getit.co.il/ProdList/25//טלויזיות-LED-פלזמות

קרדיט לתמונה: pixabay

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x