תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

טרנדים מובילים של מגפיים לנשים

בדיוק כפי שאת חייבת כמה חולצות לבנות טובות ככה את גם צריכה כמה זוגות של מגפיים לנשים – מגפי גשם עמידים למים, מגפיים מחודדות על עקב דק, מגפיים נוחות ליום יום או מגפוני צ’לסי שיקפיצו את הלוק שלך. סקרנו עבורך כמה מהטרנדים המובילים של מגפיים לנשים שיהפכו את החורף שלך לחמים יותר ואופנתי הרבה יותר.

מגפוני קרסול

המגפיים שמכסים את כל כף הרגל ונחתכים בקרסול או מעט מעל הן אופציה נהדרת כשמזג האוויר רק מתחיל להתקרר אבל עדיין לא מספיק קרב בשביל מגפיים גבוהות מאוד. מגפוני קרסול מתאימים מאוד למכנסי ג’ינס, בעיקר אם יש למגפיים מעט עקב.

מגפיים לנשים בגובה הברך

כאשר מזג האוויר כבר קר במיוחד והגשם שוטף את הרחובות הדרך הטובה ביותר לחמם את כפות הרגליים ולהגן על עצמך מפני הגשם הם מגפיים בגובה הברק. מגפיים לנשים שמגיעות עד הברך יראו נהדר את טייץ צמוד או שמלה ארוכה.

מגפי פלטפורמה

אם אתם מעוניינת להוסיף כמה סנטימטרים לגובה שלך, אך עדיין להתהלך בצורה נוחה, מגפי הפלטפורמה הן אפשרות נהדרת. בשנה הקרובה אנחנו מוצאים את מגפי הפלטפורה על גבי סוליה רחבה ושמנמנה שנועדה לספק מראה אורבני ושיקי כאחד. הן יתאימו מאוד ליום יום, אך גם יראו נהדר לערב.

מגפי צ’לסי

מדובר באחת הגזרות הפופולריות ביותר שאי אפשר לטעות איתן לעולם. העיצוב הנינוח, העקב המרובע והנמוך, הסגירה עם ריצ’רץ או באמצעות צדדי גומי אלסטיים, הופכים אותם לבחירה האולטימטיבית לחורף. הן יראו נהדר עם מכנסיים מחויטים או עם מכנסי ג’ינס ויתאימו גם לבוקר וגם לערב.

מגפיים בסגנון צבאי

להגנה מושלמת במזג אוויר סוער וכאשר קר במיוחד – מגפיים בסגנון צבאי יהיו אופציה נהדרת. המגפיים לרוב יגיעו עד לאמצע השוק ויספקו הגנה טובה מאוד מפני בוץ ושלוליות. לרוב יהיו להן לשוניות בולטות ואלמנטים מתכתיים על מנת להקפיץ את המראה האורבני – רוקיסטי.

מגפיים מגומי

בימים סוערים במיוחד האפשרות הטובה ביותר היא לבחור במגפי גומי אטומות לחלוטין. אלו יהיו המגפיים היחידים שיספקו לך הגנה מפני מים ובוץ וללא חשש מבלאי. מגפיי גומי טובות יוכלו ללכת איתך כמה עונות והן תמיד ידאגו להשאיר את כפות הרגליים שלך יבשות. אמנם בישראל אין ימים גשומים יתר על המידה, אך בימים הספורים שכן – את תעריכי את העובדה שהן מחכות לך בארון.

מגפון סטליטו

לשעות הערב ולמסיבות מגפון הסטילטו בעל העקב הגבוה יספק לך מראה מעודן וחגיגי. הן משתלבות באופן מושלם עם שמלות, חצאיות ואפילו סתם עם טייץ וסריג גדול מיד – התוספת של העקב מיד מקפיצה את ההופעה הכללית שלך ותעניק לך שיק ייחודי.

מגפי בוקרים

זה כבר עונות של חורף שאנחנו פוגשים את מגפי הבוקרים בוורסיאה כזו או אחרת. מגפי הבוקרים, שמגיעים עד לאמצע השוק ובעלי עקב נמוך וסיומת שפיצית בהחלט יעניקו לך סטייל רוקיסטי שמתאים במיוחד לחורף, אך גם יכול לשמש אותך בימים אביביים בתוספת של חולצה לבנה או אפילו גופייה. בין אם ליום ליום או לשעות הערב, עם מגפי בוקרים את לא יכולה לטעות – הן הולכות נהדר מעל ג’ינס צמוד או עם שמלה מתנפנפת ומוסיפות שיק ייחודי לכל מראה חורפי.

כאשר את רוכשת מגפיים לנשים מומלץ לשים לב כי מעבר לטרנדים המובילים את רוכשת מגפיים שנוחות לך ומחממות אותך. מומלץ כמובן גם למדוד את המגפיים עם גרביים עבות, כשם שאת גורבת בעונת החורף, ולא להסתפק בגרביון שקוף בעת המדידה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x