תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

יותר מסתם מיקום – השכרת משרדים בתל אביב כחלק מבניית התדמית של החברה

בתי עסק וחברות רבות מחפשים באופן אקטיבי אחר משרדים להשכרה בתל אביב וסביבתה הקרובה, משלל סיבות שונות. בעוד דמי השכירות במתחמי המשרדים של בירת העסקים והכלכלה של ישראל גבוהים בדרך כלל מאלו הנגבים מחוץ למרכז הארץ, ההשקעה במיקום מרכזי משתלמת ביותר מכמה בחינות שונות. בפרט, מיקום מרכזי ונחשב תורם רבות לבניית המוניטין והתדמית של אותה חברה.

כיצד תורם מיקום מרכזי ומבוקש לבניית המוניטין, התדמית והנראות הכללית של חברה מסוימת, השואפת למצב ולמתג עצמה בשוק המקומי או הבינלאומי? באילו אזורים ומתחמים ספציפיים בתל אביב ניתן ומומלץ לחפש אחר משרד להשכרה וכיצד סביבה מסוימת זו עשויה לתרום משמעותית לקידום החברה?

הבניין והסביבה בהם ממוקמים משרדי החברה כאינדיקטור לרמה מקצועית וחזון

קשה להפריז בחשיבותה של הסביבה הקרובה בה ממוקמים משרדיה של חברה כלשהי, בפרט הבניין עצמו והמתחם בו הוא שוכן, לבניית המוניטין וטיפוח הנראות הכללית של אותו בית עסק ולהצגתה של תדמית מסוימת בפני העולם החיצוני לארגון (הכולל לקוחות קיימים ופוטנציאליים, חברות מתחרות וגורמים רבים נוספים). כמובן שלבחירה במיקום של המשרדים השפעה וחשיבות מכרעת גם מבחינות רבות נוספות, אך כאן נרצה להתמקד ספציפית בהשפעה על המוניטין ובניית התדמית של החברה.

מבחינות רבות (ובעיני גורמים רבים), בניין או מתחם המשרדים בו ממוקמים משרדיה של חברה מסוימת, כמו גם הסביבה הכללית בה שוכן מתחם זה, מצביעים ישירות על מאפייני מפתח בארגון ומעידים על החזון והשאיפות של המנהלים והבעלים, כמו גם על האופן בו הם מתנהלים והדרך בה הם שואפים להצעיד את החברה שלהם. גם כשכל אחת ואחד מאיתנו מגיעים למשרד של חברה מסוימת אנחנו מושפעים משמעותית, לעיתים באופן מודע ולעיתים בצורה בלתי מודעת, מאופי המשרדים והמיקום שלהם. חברה אשר ממוקמת בבניין ישן ורעוע ו/או בסביבה לא כל כך טובה של העיר תיראה לנו אוטומטית פחות מקצועית, רצינית ו”מבטיחה”, בעוד חברה הממוקמת בבניין משרדים חדש ומטופח ובאזור שוקק חיים ו”נחשב” של העיר מיד תשרה עלינו רושם חיובי, עוד לפני שרגלנו בכלל דרכה בתוך המשרד עצמו.

לכן, בעת החיפוש אחר משרד להשכרה בתל אביב, הסביבה בה שוכן המשרד עצמו, הן אופי הבניין והן אופי המתחם והאזור בעיר, צריכים להוות שיקול מרכזי.

לעיתים השכרת משרדים בתל אביב יכולה להיות משימה לא פשוטה, חשוב להכיר ולתכנן מראש את האזורים הרלבנטים בשביל להקל על תהליך החיפוש.

קרדיט לתמונות: רועי נגר, zuznadlan

משרדים להשכרה במתחם שרונה ודוגמאות נוספות

לא חסרות דוגמאות לאזורים ומתחמים של משרדים להשכרה בתל אביב בהם הסביבה עצמה משחקת תפקיד משמעותי ביותר ומאפשרת לחברות הממוקמות באזורים אלו לייצר מיידית מוניטין חיובי ותדמית רצויה, יוקרתית ואטרקטיבית.

אחת הדוגמאות ה”מבטיחות” ביותר בשנים האחרונות, השוכנת קרוב מאוד למגדלי עזריאלי ועורקי התחבורה הראשיים של הרכבת ונתיבי איילון, היא מתחם שרונה. המתחם, אשר חודש בשנים האחרונות ונבנה מחדש כמרכז שוקק חיים של משרדים, קניות, בילויים, ירידים וכד’, כולל גם אפשרויות רבות לשטחי משרדים בבניינים חדשים או מחודשים. דוגמאות בולטות לכך הן מגדלי הארבעה ומגדל פלטינום, הממוקמים במתחם.

חברות ובתי עסק רבים מתעניינים ומחפשים אחר משרדים להשכרה במתחם שרונה לא רק בגלל היתרונות הפרקטיים של המיקום, אלא גם (ובעיקר) בגלל אופי הסביבה עצמה של המתחם. מדובר, כאמור, בסביבה מחודשת ומטופחת, שוקקת חיים ואינספור בתי עסק מסוגים שונים ומשונים, סביבה המושכת אליה הן תיירים רבים והן אנשי עסקים, וכוללת כמובן גם מגוון רחב של מסעדות ומקומות בילוי. סביבה זו משרה מיד רושם חיובי חזק ומשמעותי ביותר על כל מי שמגיע למשרדי החברה, ותורמת משמעותית ובצורה כמעט אוטומטית לרושם שהארגון מייצר.

לכך קיימת כאמור חשיבות רבה ומכרעת בעולם הארגוני ובעולם העסקים.

5 2 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x