תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

יין מתאים להכול

יין משמח את ליבנו כבר אלפי שנים ולא בכדי. הוא מגיע במגוון צבעים, הוא ארומתי, ייחודי וטעים. אבל גדולתו האמיתית היא שהוא פשוט מתאים עם הכול. לאירועים, לבישולים, לישיבה בבית עם חברה ביום חורף סגרירי או במרפסת בערב קיצי. הצטרפו אלינו למסע חובק יינות.

בבית קפה

אומנם המחשבה הראשונה שלנו היא להזמין קפה בבית קפה, אך הדבר אינו מחייב כלל. אם אתם נפגשים עם חבר או חברה שלא ראיתם זמן מה בבית קפה ומזמינים איזו ארוחה נחמדה, אין ספק שכוס יין או בקבוק שרדונה, בהחלט יתאימו למצב. תוכלו ללגום יין לבן קריר וטעים ולהעביר זמן יחד בנעימים. את הבילוי תוכלו לסיים בכוס קפה או אספרסו קצר ומעורר.

באוכל וקינוחים

אין צורך לספר לכם שיין הוא מרכיב רב ערך בכל הנוגע למטבח. מתכונים רבים נעזרים בו לשדרוג והעמקת הטעמים של המנה. כך למשל מנת גולש עם יין אדום כמו קברנה סוביניון יכולה להשתדרג פלאים. גם ברטבים נמצא את היין מככב שכן הוא הבסיס לרוטב יין עבור נתח בשר עסיסי שמגישים לרוב במסעדות, ואם בקינוחים עסקינן, אחד הקינוחים הטעימים ביותר שיש הוא אגסים ביין – אדום – מנה פשוט מעולה.

בציון אירוע חשוב

נהוג לפתוח בקבוק של יין באירוע חשוב שיש לציינו במיוחד ולהרים לחיים. בין אם מדובר בסיום של לימודי אוניברסיטה והשגת תואר נכסף, בין אם מדובר בקבלת עבודה חלומית, אפילו כדי לציין היריון (למרות שמומלץ שההריונית תימנע משתיית אלכוהול), רכישה של דירה חדשה, מסיבת יום הולדת ועוד שלל אירועים נהדרים שכשרוצים לציין אותם נעזרים כמובן במשקה היין.

בבחירת שמלת הכלה שלך

הידעתם? ישנם בוטיקים יוקרתיים אשר מארחים את הקונים והקונות שלהם עם כוס שמפנייה. חלק מהענקת חוויה מלאה וייחודית בעת רכישת שמלת הכלה החדשה שלך. הדבר תקף גם לגבי חנויות בוטיק יוקרתיות ולקוחות עשירים במיוחד אשר יכולים לסגור את החנות לשם מדידות וליהנות גם מכוס שמפנייה צוננת ומבעבעת.

בארוחת ערב ביתית

אין ספק כי הפסטה היא מאכל שמככב בבתים רבים כמנה של ארוחת צוהריים או ערב קלילה. אם אתם רוצים לשדרג את החוויה האיטלקית הזו ממש בתוך ביתכם, הוסיפו לצד הפסטה המצוינת שלכם, שעטופה ברוטב אהוב כוס של יין ותיהנו מהמנה כפי שצריך ליהנות ממנה, אפילו אם זה רק בבית.

במסעדה

זה אומנם לציין את המובן מאליו, אך לרוב כאשר יוצאים לארוחת ערב במסעדה, בין אם זוגית ובין אם חברים, מזמינים בקבוק של יין לשולחן שילווה אתכם בכל המנות של הארוחה ועד הקינוח.

באירועים גדולים

מוזמנים לחתונה? בת או בר מצווה? אולי ברית או בריתה? גם שם מעבר לחברים ובני משפחה, תמצאו אוכל טוב, שתייה וכמובן בקבוק של יין לציון האירוע.

בסיור יקבים

אם אתם חובבי המשקה ורוצים ללמוד עליו עוד, סיור ביקבים השונים יכיר לכם את ההיסטוריה של היין באותו יקב נבחר אך גם באופן כללי. תוכלו להתפנק בסיורים מודרכים, ללמוד כיצד נולד היקב, מאיזה זן הענבים שאתם שותים ונהנים לטעום לצידו גבינות שונות שמתאימות לו בדיוק רב. אם תרצו להפוך את האהבה שלכם למקצוע, תוכלו להפוך בעתיד לסומליה.

בשבתות ובחגים

לסיום נזכיר לכם שאין חג במועדי ישראל שלא תפגשו בבקבוק יין אחד לפחות על השולחן, ואותו הדבר לגבי שולחן השישי. אם אתם נוהגים לקדש במשפחה, אזי שאת היין תפגשו בכוס הקידוש אשר תעבור בין כולכם לאחר הברכה. ואם אינכם נוהגים לקדש, אז ודאי שהבקבוק עובר כדי למלא לכם את הכוס לצד הארוחה הנפלאה שאתם עתידים לאכול.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x