תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

יישור שיניים – כל המידע החשוב

עולם רפואת השיניים של היום הוא ממש לא אותו עולם אורתודנטיה של פעם, זאת הודות להתפתחות הכבירה בתחום הרפואה ובפרט בטכנולוגיית הרפואה. אם בעבר, על מנת לעבור תהליכים למען טיפול יישור שיניים היה צורך להתמקד באיכות הטיפול ובאופן בו הוא יעבור מאשר תחושת נוחותו של המטופל, הרי שהיום מרבית התהליכים הטיפוליים שמים דגש על לתת מענה נרחב לכלל הצרכים של המטופל. כיום, טיפול יישור שיניים לא רק בא להעניק את הפתרון הנחוץ באשר למראה חלל הפה, אלא גם הוא בא להעניק פתרון אסתטי, יעיל ונוח, כזה אשר מטרתו העיקרית היא לדאוג לכל מה שהמטופל צריך.

כך תבחרו את שיטת היישור השיניים שתתאים לכם

בעת בה אנו מדברים על טיפול יישור שיניים, הרי שקיים צורך מהותי בהתאמה של שיטת הטיפול אל המטופל, זאת מאחר ורק בהינתן התאמה מדויקת תוכלו להיות בטוחים כי נערך טיפול הגון שיאפשר לכם נוחות מרבית בכל התהליך. על כן, חשוב מאוד לציין כי קיים מגוון רחב של שיטות לקיום טיפול יישור שיניים, שיטות ישנות ומסורתיות וכן גם שיטות מתקדמות וחדשניות. לרוב, השיטות המסורתיות מציעות טיפול על ידי שימוש בסמכי מתכת או לחילופין, על ידי עריכת שימוש בחרסינה. בניגוד לכך, השיטות המתקדמות והחדשניות יותר כוללות בעיקר שימוש באמצעים כדוגמת קשתיות שקופות. בעוד כי אין ספק שהקידמה משפרת משמעותית את האופן בו נערך הטיפולים, חשוב מאוד לציין כי רק התאמה למצב הקליני תוכל להבטיח את הטיפול היעיל והנוח ביותר. על כן, חשוב לציין כי במקרים מסוימים, ייתכן כי גם טיפול על ידי שיטות מסורתיות יביא את התוצאות שאתם מחפשים.

יישור שיניים למבוגרים

כאשר מדובר על סוגי טיפולים לשיניים, טיפול יישור שיניים למבוגרים הביא צורך במענה מסוג אחר שכן, הגשר הישן והמסורתי אשר מרבית האנשים השתמשו בו על מנת ליישר את שיניהם כאשר המצב הצריך זאת אינו היה לפתרון אהוד במיוחד על המבוגרים הזקוקים לו שכן, גשר תמיד מביא קונוטציה של נעורים וילדות, דבר אשר עלול להביך את המבוגרים שצריכים להרכיב אותו. בדיוק לשם כך, קיים פתרון מסוג אחר, הלא הוא טיפול יישור שיניים למבוגרים על ידי השימוש בשיטת ה-Invisalign. למעשה, מדובר על שיטה שבמסגרתה, הרופא המטפל עורך שימוש במדפסת תלת מימדית על מנת ליצור פלטות שיסייעו בטיפול, כאשר השימוש בהדפסה תלת מימדית מאפשר דיוק רב יותר מאחר והוא מונע טעויות אנוש ושגיאות שעלולות לפגוע במטופל. יתרה מזו, חשוב מאוד לציין כי מדובר בשיטה בטוחה יותר בהרבה מיתר השיטות שכן, על ידי השימוש בשיטת ה-Invisalign ניתן להשיג תוצר שהפלסטיק שלו הוא נטול כל כימיקלים ורעלים שעלולים להביא איתם תופעות לוואי. על כן, כאשר מדובר על הצורך במציאת פתרונות אלטרנטיביים לקיום טיפול יישור שיניים למבוגרים, כדאי מאוד לבחון את האפשרות של עריכת טיפול באמצעות שיטת ה-Invisalign.

קרדיט לתמונות FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x