תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

יש אירוע ליקיריכם ומבולבלים איזה זר לשלוח? אנחנו כאן לעשות לכם סדר

פרחים הם הדרך הקלאסית והבטוחה להבעת רגשות כלפי אנשים אהובים. זר פרחים יכול להביע מנעד רחב של רגשות בהם הערכה, אהבה, אמפתיה, אכפתיות ותמיכה. לכל אירוע בחיים – לידה, חתונה, יום הולדת או יום אהבה – כדאי לבחור את הזר המתאים לאירוע שיבטא  עבורכם את המסר אותו אתם מבקשים להעביר.

“מאז ומעולם פרחים נקשרו בתודעה שלנו כמביעים יופי, שמחה, אהבה ואמפתיה. הצבעים המיוחדים שלהם, הריח, ועצם ההשקעה בבחירתם ומסירתם – מהווים יחד מסר שעובר ממי ששולח זר למי שמקבל אותו. המסר שהפרחים מעבירים הוא כמו שפה, וכמו בכל שפה, גם כאן יש לשפה כללים משלה, מנהגים מקובלים ובלתי מקובלים. אז אם אתם מתכננים לשלוח או להביא זר לאדם קרוב, כדאי להכיר קודם כל את שפת הפרחים ואת המסרים שכל צבע וזר יכולים להעביר. זאת על מנת שתבחרו את הזר המושלם שיביע בשבילכם בדיוק את מה שביקשתם לומר. אספנו עבורכם כמה דוגמאות לאירועים ולזרים שיכולים להתאים להם “אומר לנו מעצב פרחים בכיר ממשתלת הסחלב, המשתלה שמתמחה במשלוח פרחים בראשון לציון והסביבה .

לידה: צבעוני ופרקטי

זר פרחים ליולדת יכול לרומם את הנפש ולשמח אותה ברגעים המאתגרים של השהות בבית החולים בימים הראשונים שלאחר חוויית הלידה. כדאי לבחור בזר כפרי צבעוני ושמח. אפשר להרכיב אותו מחרציות בצבעים עזים, מוורדים או מחמניות וירק רענן. כדאי שהזר לא יהיה גדול מדי, כדי שלא יתפוס הרבה מקום בחדר בבית החולים, וכדאי לשלוח אותו עם אגרטל, שלא יסיים את ימיו כעבור זמן קצר, מיובש על השולחן רק כי לא נמצא כלי עם מים עבורו. להשלמת הזר אפשר לצרף כרטיס ברכה יפה וקופסת שוקולד מפנקת.

חתונה: זר נקי, קלאסי, בהיר ויוקרתי

חתונה היא אירוע של פעם בחיים ואנשים מתכוננים אליו חודשים ארוכים, לפעמים אפילו שנים. באירוע יש שימוש בסוגים שונים של פרחים לצרכים שונים – זר כלה, עיצוב חופה, מרכז שולחן. בנוסף, יש מנעד רחב של שילובי צבעים וסוגי פרחים, וההחלטה עליהם מושפעת ממשתנים רבים כמו למשל הלבוש של החתן והכלה, קוד הלבוש הכללי שהוגדר לאירוע, עיצוב האולם ועוד. אם אתם רוצים לשלוח זר פרחים לחתן או לכלה, למשל, במקרה שאתם לא יכולים להגיע לחתונה, אתם יכולים לבחור בסידור פרחים נקי וקלאסי שכולל וורדים לבנים בשילוב עם צבעים ורודים ולבנים בהירים, ליזיאנטוס וחרציות לבנות ולצרף ברכה משמעותית ומרגשת.

סיום לימודים או מבחן גדול: צבעוניות חזקה

הילד עבר את הבגרות בהצלחה, האחיין עבר מבחני לשכה, חברה סיימה לימודים לתואר ואפילו מעבר בטסט וקבלת רישיון נהיגה – בכל המקרים האלה זר פרחים יכול להתאים כדי להביע הערכה, תמיכה ולמלא בתחושת גאווה. כדאי לבחור זר צבעוני שבו פרחים בכמה צבעים וירק, או זר חמניות חמות בצבע צהוב-כתום בוהק, בשילוב עם ירק. הצבעוניות מסמלת חיוּת והצלחה, ומתאימה לאירועים מסוג זה.

הלוויה או אזכרה: גלגל אבל מונוכרומטי

לצערנו, לא כל האירועים הם אירועים משמחים, ובחיים אנו צריכים להתמודד גם עם רגעים קשים יותר של פרידה נצחית מאנשים אהובים. גלגלי אבל הם זרים שזורים בצורת גלגל, שכוללים כמה שורות מקבילות של פרחים בצבע אחד, לעתים בשני גוונים של אותו צבע, וירק שממסגר את הפרחים. במרכז הגלגל נהוג להוסיף סרט שחור ועליו מוסיפים כיתוב קצר של מילה או שתיים המביעות תנחומים או השתתפות בצער.

יום אהבה או יום נישואין: ורדים אדומים קלאסיים

המלך הבלתי מעורער של הבעת אהבה באמצעות פרחים הוא כמובן הוורד האדום. אפשר לתת וורד אחד, עטוף וקשור בסרט, ואפשר לתת זר פרחים שלם. כדי לשמור על הטעם הטוב, הזר צריך להיות קל ולא עמוס מדי, כך שכל וורד יקבל את המקום שלו ושהפרחים לא יהיו צפופים או ימעכו זה את זה. אם אתם שולחים את הזר ולא מביאים אותו בעצמכם, אל תשכחו להוסיף כרטיס ברכה רומנטי ומרגש שישלים את המחווה.

יום הולדת: צבעוני, ירוק, קליל ושמח

זר ליום הולדת יכול להיות מאוד מגוון. אפשר לבחור מגוון צבעים, וכדאי ללכת צבעים בוהקים וחזקים ולשלב הרבה ירק. אפשר לשלוח זר גדול ומרשים, ולשלב גם בקבוק יין לצד ברכה מתאימה ובכך לתרום עוד קצת לאווירת יום הולדת חגיגית ושמחה.

חנוכת הבית: שמחה ארוכת טווח

חנוכת הבית היא הזדמנות לא להסתפק בזר פרחים ארעי שינבול ויתייבש לאחר מספר ימים, אלא לתת מתנה שתישאר לאורך זמן. המלצות שלנו: אפשר לבחור עציץ עם פרח סחלב יוקרתי ומיוחד, עציץ רקפות או פקעות אחרות. כדאי להשקיע בעציץ עצמו ולוודא שהוא מתאים לעיצוב של הבית. אם בכל זאת בחרתם ללכת על זר פרחים, כדאי לשלוח אותו יחד עם אגרטל ייחודי ומעוצב, שיישאר גם אחרי שהפרחים עצמם יסיימו את תפקידם.

קרדיט לתמונה Freepik

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x