תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

יש אתר סטנדאפ בישראל שאתם חייבים להכיר

ושמו בישראל אם לא הכרתם עד כה הוא “אתר סטנדאפיסט”, כן ככה…כמו שזה נשמע, לא שם קלישאתי או משהו אחר ממותג, אלא ממש כמו שזה…קחו כמה דקות ותכירו יחד איתנו את האתר שכובש בימים אלו את תעשיית הבידור המקומית ולא משאיר הרבה ספק שיש כאן מישהו שחי, מבין והכי חושב אוהב סטנדאפ קומדי ישראלי טהור!

אינדקס סטנדאפיסטים הגדול בישראל – באחראיות

חיפשתם סטנדאפיסט ולא מצאתם? פורטל סטנדאפיסט זה המקום למצוא את כל הסטנדאפיסטים בישראל מאז ועד היום, כולל קומיקאים שנפטרו ולא איתנו עוד, כגון: ספי ריבלין, יוסף שילוח, שייקה אופיר, מנחם זילברמן, יוסי בנאי ועוד רבים וטובים.

האפשרות לפלטר בין סטנדאפיסטים לסטנדאפיסטיות היא אופציה נהדרת לאלו שרוצים לקצר תהליכים ולמצוא את האמן המועדף עליהם, כמו כן באמצעות אינדקס הסטנדאפיסטים ניתן לבדוק את ההופעות של האמן.

קרדיט תמונה – יחצ לפרסום

צפייה ישירה במערכוני סטנד אפ – זה ממש מצחיק ושווה

האפשרות לצפות בסטנדאפ באמצעי המדיה השונה הפכה לסוג של שגרה יומיומית אצל חלק ניכר מאיתנו, ופורטל סטנדאפיסט הוא בדיוק המקום לעשות את זה בלי להתבלבל, מחפשים מערכונים של קומיקאי או קומיקאית ספציפיים? אינדקס הסטנדאפיסטים שהזכרנו אותו מאפשר כניסה ישירה לכל מערכוני הסטנדאפ של האמן הנבחר, בנוסף לזה האפשרות למצוא סרטונים חדשים ועדכניים שרק שוחררו לרשת לפני רגע וחצי זה חידוש מעולה שעד כה לא התאפשר, כמו כן גם בחירה של מערכונים לצפייה באמצעות קטגוריות נבחרות, כגון: סטנדאפיסטים לילדים, פודקאסטים, מערכוני קורונה, פרקים שונים מתוכניות בידור ועוד.

כרטיסים לכל ההופעות סטנדאפ – במחירים מעולים

מחפשים כרטיסים להופעות סטנדאפ? גם כאן פורטל סטנדאפיסט לא מאכזב ונותן מענה עם מגוון גדול ורחב של מופעים בכל הארץ, כגון: מרתונים של הקומדי בר, סיגל כהנא, מרתון סטנדאפ ספורט, לירון שטיינגרט, מוטי אהורנוביץ, אמירם טובים, רוני ששון, דניאל כהן, ליין הסטנדאפ של ז’בוטינסקי ועוד רבים וטובים.

היתרון המובהק של האתר הוא במחירים העממיים והמיוחדים לחברי מועדון וגולשי האתר, אפשרות קלה לבחירה והזמנה בקליק.

קרדיט תמונה – יחצ לפרסום

אירועים פרטיים – הדובדבן שבקצפת

החלטתם לערוך אירוע פרטי ואתם מחפשים להזמין סטנדאפיסט? המקום האידיאלי להתחיל לחפש קומיקאי לאירוע זה בפורטל סטנדאפיסט, ולמה אתם שואלים? באתר מנוע חיפוש מתקדם המאפשר לכם לבצע חיפוש של קומיקאי לאירוע פרטי באמצעות תקציב, מיקום, מספר האורחים ופרמטרים נוספים שיעזרו לכם לקבל את תוצאות החיפוש המדייקות והטובות ביותר של האמנים שיכולים ואפשרי להזמין לאירוע שלכם, בנוסף ישנה אפשרות לשוחח עם מפיקי החברה בשביל להתייעץ ולקבל את האפשרות הטובה ביותר לאלו שעדיין רוצים לשמוע קול של בנאדם מאחורי הקלעים.

לפרטים נוספים ולאתר סטנדאפיסט הרשמי היכנסו ל: https://standupist.co.il

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x