תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

יש לנו חדשות טובות בשבילכם – מוצר טבעי לחלוטין שעוזר להירדם בלילה !

“זה הזמן והמקום שלי לאמר לכם תודה. בשם ילדון מתוק ואמא שלו שמבזבזים כל לילה שעות!!! ללא הגזמה!!! הניסיון להירדם. והיום בלעה”ק וב”ה, זה כמו פלא! הילד חזר לישון בלילה והלילות שלנו השתפרו פלאים!!!” זוהי רק עדות אחת מתוך מאות עדויות שנאספו בשנה האחרונה ע”י צוות חברת פרופריו. החברה שמייצרת שמיכה כבדה מ-100% בד במבוק טבעי כבר שנים ארוכות.

אותה שמיכה כבדה צברה מוניטין רב בקרב הלקוחות שהתקשו להירדם וסבלו תדיר מבעיות שינה מטרידות.

“השמיכה הכבדה פותחה במיוחד עבור אנשים הסובלים מבעיות שינה, שמיכה כבדה למעשה עוטפת את המטופל מכף רגל ועד ראש, ונותנת לו תחושת בטחון ורוגע שאי אפשר לתאר. תחושה שרק חיבוק אמיתי יכול לספק – למשך לילה שלם! נמצאת במרחק לחיצת כפתור 1. אנשים לא מכירים מספיק ולא יודעים כמה המוצר הפלאי הזה יכול לעזור ולשנות להם את החיים מקצה לקצה…”

מספר לנו ישראל, בעלי החברה המובילה פרופריו שמייצרת מגוון רחב של שמיכות כבדות ליחיד, שמיכה כבדה זוגית ואף מייצרת שמיכה כבדה לתינוקות – מוצר שממש קשה להשיג! וכל זאת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר כפי שמופיע באתר שלהם.

שמיכה כבדה משפרת משמעותית בעיות שינה בקרב ילדים הסובלים מבעיות ויסות חושי

הרבה פעמים שואלים אותנו על בעיות שינה אצל ילדים עם בעיות בויסות חושי וגם בקרב ילדים עם אוטיזם.

הורים רבים הגיעו אלינו אחרי אינספור ניסיונות, טיפולים, מיואשים לחלוטין! ופתאום מצאו את הפתרון הטבעי המושלם עבור ילדיהם – שמיכה כבדה מ-100% בד במבוק טבעי!

אנחנו לא צריכים לתאר לכם מה זה לעבור לילה בחוסר שעות שינה, כל אחד מאיתנו מכיר את התחושה הזאת. אך יש הורים שסובלים תדיר מלילות כאלה, כאשר הילד סובל מבעיות שינה, אנחנו כהורים, גם כואבים את כאבו ומתייסרים וגם מתקשים להירדם בלילה בעקבות הטיפול בסיטואציה המורכבת והמחשבות על המצב.

בדיוק בגלל הסיבות הללו, יצרנו את השמיכה הכבדה. מדובר על פתרון טבעי לחלוטין! אין שום טיפול תרופתי חודר, אין שום כדורים שצריך לקחת! יש כאן מוצר חיצוני שהולכים לישון איתו בלילה ופשוט נרדמים בקלות. התחושה של שמיכה כבדה שעוטפת את המטופל משפיעה באופן הורמנולי על המוח ועל הגוף ובכך מייצרת את התחושה המחבקת שמאפשרת למטופלים להירדם בקלות!

שמיכה כבדה מ-100% בד במבוק טבעי ונושם זמינה עבורכם באתר הרשמי של חברת פרופריו

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x