תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כיצד נמדדת האיכות של דלתות פנים?

קרדיט תמונה שאטרסטוק

דלתות פנים הן חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית שכן לדלתות הפנים ישנו תפקיד חשוב, כגון הפרדת בין חלל החדר לחלל הבית. מעבר למראה והעיצוב של דלת, ישנה חשיבות רבה לחומרי הגלם, שמהם עשויה הדלת. במאמר זה נלמד איך יודעים אם הדלת היא איכותית או לא?

דלתות פנים חומרי גלם

מטבחים מודרניים – קיימים מגוון רחב של סוגי חומרים עץ מלא, עץ מעובד, אלומיניום, MDF, וכאשר הבחירה של דלתות הפנים מושפעת מהאיכות שלה. ישנן דלתות המיועדות לחדרי רחצה או מטבחים, שבהם חייבים לבחור דלתות פנים איכותיות, וטובות מאד למים.

רמת בידוד

אחד מהפרמטרים, המאפשרים לדעת אם הדלתות איכותיות או לא, היא רמת הבידוד. רמת הבידוד של הדלתות משתנה, על פי החומרים השונים, כמו עובי הדלת וחומר הגלם, המשמש למילוי חומר הדלת, וכך רמת הבידוד התרמי נקבעת בהתאם לסוג הבידוד.

סוגי מילוי של חומרי גלם:

קיימים מגוון רחב מאד של סוגי מילוי, שלא כל סוגי המילוי הם אכן מבודדים, והדלתות יכולות לעלות יקר, בהתאם לסוג חומר הבידוד. לא תמיד כדאי לבחור בחומר המילוי היקר יותר, כי לעיתים מילוי פשוט וזול, יספיק לצרכים.

האם דלת מעוצבת היא דלת איכותית יותר?

אחת השאלות, שרבים שואלים את עצמם האם לנראות הדלת, ישנה השפעה על איכותה? אם מדובר על דלת מעוצבת, העשויה מחומרי גלם מעולים,וכמו כן היא גם ברמת גימור גבוהה היא גם יותר איכותית.

מנגנון הדלת וידית הדלת

למנגנון איכותי ולידית הדלת, העשויים מחומרים שונים ואיכותיים, ישנה השפעה על איכות הדלת. חשוב מאד לבחור דלת בעלת מנגנון איכותי ומושלם.

על מנת שהדלת תצליח להיות איכותית במיוחד, הדלת נמדדת בחומרי הגלם, בגימור המושלם, בחומרי המילוי. כל הפריטים האלו הופכים את הדלת לאיכותית. רבים  טוענים כי לא בכל החדרים בבית יש צורך בדלתות איכותיות אך הבסיס בטענה הזו אינה נכונה. כי בכל חדר בבית כדאי שתהיה דלת טובה ואיכותית היתרון הגדול ביותר בדלתות אלו שהן עמידות ומחזיקות לשנים רבות ולכן כדאי לרכוש אותן, אז מטבחים ועיצוב דלתות פנים זה עולם בפני עצמו

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x