תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כך תוכלו לחסוך בדלק – טיפים ישימים

דלק מהווה את אחת מההוצאות הכספיות הגבוהות והמשמעותיות ביותר באחזקת הרכב. החדשות הטובות הן שיש מספר פעולות פשוטות, אותן כל אחד יכול ליישם על מנת לחסוך בהוצאות הדלק.
אז אם גם אתם מרגישים שהוצאת הדלק החודשית קצת “כבדה” בעבורכם להלן מספר טיפים ישימים שתוכלו לממש – אם לא את כולם אז לפחות את חלקם:

קניית רכב חסכוני – למנוע את ההוצאות הגבוהות מלכתחילה

יש דרך להבטיח חסכון משמעותי בסכומי הכסף אותם אתם מוציאים עבור דלק והיא עוברת ברכישה של רכב אשר נחשב לחסכוני.  
זה אומנם נכון שרכישת רכב אוטומטי או רכב היברידי תהיה כרוכה לרוב בהוצאת כסף התחלתית שהינה גבוהה יותר מאשר רכישת רכב בנזין.
יחד עם זאת, רכישה של רכב חסכוני שכזה תבטיח חסכון משמעותי בכל מה שקשור להוצאות הדלק.
גם אם החלטתם לרכוש רכב בנזין, ההמלצה היא לא לבצע את הרכישה לפני שאתם מבצעים בדיקה מעמיקה לגבי נתוני צריכת הדלק של הרכב הנבחר – כאשר, ההמלצה היא להקפיד ולבחור ברכב אשר נחשב לחסכוני.

הקפידו על מספר פעולות במהלך הנסיעה

ההמלצה היא להקפיד ולבצע מספר פעולות במהלך כל נסיעה, אשר יכולות לחסוך סכומי כסף קטנים – אשר עם הזמן יצטברו לסכומי כסף גבוהים ומשמעותיים יותר.
בין אותן הפעולות אותן חשוב שתקפידו לבצע:

  • יש לדאוג ולכבות את המנוע בזמן עצירה – כיום, ניתן למצוא רכבים אשר מבצעים את הפעולה הזו באופן אוטומטי. אם הרכב שלכם לא מבצע את הפעולה הזו, יש לכבות את המנוע ובצורה כזאת תוכלו לחסוך סכומי כסף גבוהים אשר יבואו לידי ביטוי בבזבוז כמויות קטנות יותר של דלק.
  • נסו לנסוע לאט יותר – כשאתם נוסעים בכבישים בינעירוניים ההמלצה היא לנסוע לאט יותר (בגבולות המהירות המומלצת כמובן), בצורה כזאת תוכלו לחסוך במידה מסוימת בהוצאות הדלק.
  • אל תבצעו פעולות פתאומיות (או לפחות תנסו להימנע מהן) – יש מקרים בהם לא תהיה לכם ברירה אלא לבצע פעולות פתאומיות, על מנת לשמור על הבטיחות שלכם. יחד עם זאת, אם תשדלו להימנע מפעילות פתאומיות כמו האצות חדות, בלימות פתאומיות והאצה של הרכב, תוכלו לחסוך סכומי כסף גבוהים בהוצאות הדלק.
  • אם אתם יכולים לוותר על מזגן עשו זאת – זה אומנם נכון שאנחנו חיים במדינה חמה ומאוד קשה לוותר על מזגן ברכב בימות הקיץ החמים. יחד עם זאת, במידה ומדובר בעונות מעבר ואתם נמצאים בכבישים פתוחים אם אפשרות לפתוח את החלונות, כדאי לנסות ולוותר על המזגן – מה שיכול לסייע לכם לחסוך סכומי כסף גבוהים.

מדובר בפעולות הנחשבות לפשוטות ליישום, כאשר כל מה שצריך זה להיות מודעים אליהם ולזכור לנקוט אותן בכל נסיעה (או לפחות בכל נסיעה שדבר זה מתאפשר).

תחזוקה וטיפול שוטף

יש להקפיד על טיפולים שוטפים לרכב – כאשר המטרה העיקרית של הפעולה הזו היא כמובן להבטיח לעצמכם נהיגה ברכב בטיחותי. יחד עם זאת, להקפדה הזאת יש גם ערך מוסף, אשר בא לידי ביטוי ביכולת שלה לסייע בחסכון בדלק.
כמובן, אם מסיבה כזאת או אחרת הבחנתם שהרכב צורך דלק בכמות שהינה גדולה יותר מאשר בדרך כלל, קיימת חשיבות גבוהה לנקוט בפעולה ולגשת למוסך, על מנת לבצע בדיקה מעמיקה ולגלות את מקור הבעיה.

נסו להוריד עומסים מהרכב

אם יש לכם אפשרות להוריד עומס מהרכב, כדאי שתעשו זו – על מנת ליהנות מהפחתה בצריכת הדלק.  כך שאם לדוגמא יש ציוד בתא המטען שאין לכם באמת צורך בו, ההמלצה היא לרוקן אותו.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x