תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כל הדרכים להשיג יותר עוקבים באינסטגרם

לא מצליחים להעלות את רשימת העוקבים שלכם באינסטגרם? לפניכם כל הדרכים היעילות לעשות זאת
עוקבים באינסטגרם הם יותר מסתם מספרים –הם חברים בקהילה המקוונת שלכם. עמוד אינסטגרם עם רשימת עוקבים מצומצמת, יתקשה להניב את הפירות מהרשת החברתית ולהגדיל את המכירות. לכן, חשוב מאוד להשקיע בהשגת עוקבים רבים הרלוונטיים למאפייני קהל היעד שלכם. 

ניהול עמוד אינסטגרם בצורה נכון הוא הכלי המרכזי המשפיע על צמיחת הגולשים בחשבון שלכם. השקעה בבניית אסטרטגייה וניהול עמוד נכון תגדיל ותמקד את החשיפה שלכם ואתם תיהנו מעמוד פופולרי שדרכו תשיגו לידים רבים. לפניכם כל הדרכים להשיג יותר עוקבים באינסטגרם
צרו סרטונים לאינסטגרם Reels
אם אתם עדיין לא פעילים באינסטגרם Reels, אתם עלולים לפספס הזדמנות גדולה להעלאת רשימת העוקבים שלכם. Reels זהו פיצ’ר של סרטוני וידאו המאפשר להגיע לקהלים חדשים ברשת החברתית. 

בניגוד לשאר הפוסטים באינסטגרם, ב- Reels מוצגים למשתמשים תכנים לא רק של העמודים שהם עוקבים אחריהם, אלא גם של עמודים שעשויים לעניין אותם. כך שניתן להגיע לקהל שלא מכיר אתכם, להגביר את החשיפה ולהגדיל את כמות העוקבים.
כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, הקפידו להשתמש במילות מפתח והאשטגים שמתארים במדויק את תוכן הסרטון שלכם. זכרו שלגולשים אין סבלנות רבה, אז העלו סרטונים קצרים כדי לעודד צפיות חוזרות. 

צרו סרטונים מקוריים ומשכנעים ונסו תמיד לחשוב מחוץ לקופסה. הוסיפו כתוביות עבור משתמשים שצופים בסרטונים ללא סאונד. צלמו סרטונים באיכות הגבוהה ביותר, עקבו אחר טרנדים פופולריים ושתפו הצצות מאחורי הקלעים של המותג שלכם.
בצעו אופטימיזציה לקאפשן שלכם 

ישנם עמודי אינסטגרם רבים שמשקיעים בתמונות שהם מפרסמים, אבל שוכחים לחלוטין את הקאפשן – אותו כיתוב שמופיע בכל פוסט, מתחת לתמונה.כדאי מאוד להשקיע באופטימיזציה של הקאפשן, משום שזוהי דרך יעילה להגדלת כמות העוקבים. 

בקאפשן תוכלו להוסיף מסר שיווקי על המוצרים או השירותים שאתם מציעים, להפנות לביו (האודות שלכם) ומשם לקשר לאתר שלכם, ולהכניס מילות מפתח והאשתגים.

האשטגים אלו תגיות המאגדות פוסטים תחת נושא מסוים באמצעות האשטגים, קהלים חדשים יוכלו לאתר אתכם ולגלות את העמוד שלכם. ניתן לשלב עד 30 האשטגים, אז ודאו שאתם בוחרים בתגיות רלוונטיות ופופולריות

לפי בדיקה שערך האתר Later Blog על יותר מ-18 מיליון פוסטים בפיד באינסטגרם, נמצא שקצב חשיפה גדל ב-11% (מ-24% ל-35%) ככל שמספר האשטאגים גדל מאחד ל-30. אם אתם לא בטוחים באילו האשטגים להשתמש, ניתן להיעזר באפליקציות שונות כמו AutoHash‏ שתציג לכם האשטגים מובילים לפי נושא החיפוש. 

עיצוב עמוד הפרופיל
עליכם לזכור שכאשר משתמש נחשף אליכם לראשונה, הוא מבקר בעמוד הפרופיל שלכם. עמוד הפרופיל הוא זה שמותיר את הרושם הראשוני על המשתמשים, והוא צריך להבהיר למשתמשים מה התחום שלכם ואילו מוצרים או שירותים אתם מציעים. 

לכן, בכל פעם שאתם מעלים פוסט, עליכם לחשוב כיצד כל פוסט משתלב עם שאר הפוסטים שלכם מבחינה ויזואלית. מומלץ מאוד להשתמש בכלים לתכנון חזותי של עמוד האינסטגרם, שיעזרו לכם לבנות את הפוסטים כמכלול אחד.

צרו תחרויות נושאות פרסים 
אומרים ששונא מתנות יחיה, אבל באינסטגרם האמרה הזאת פשוט לא נכונה. משתמשים תמיד נהנים לקבל מתנות, בין אם מדובר באוזניות חדשות ובין אם חופשה במלון. אחת הדרכים היעילות להגדלת רשימת העוקבים שלכם היא באמצעות יצירה של תחרות בעמוד שלכם

תוכלו למשל לבקש ממשתמשים להעלות תמונה משעשעת עם המוצר שלכם. התמונה הטובה ביותר תזכה את המשתמש במתנה. כך, לא רק שתחזקו את הנאמנות של הלקוחות למותג שלכם, אלא תגיעו לקהלים חדשים שישמחו להשתתף בתחרות ולקבל פרסים.

שיתופי פעולה עם משפיעני רשת 
משפיעני רשת עשויים לעזור לכם מאוד בקידום העמוד שלכם ובהשגת עוקבים חדשים. אל דאגה, אין צורך להשקיע תקציבי ענק על שיתופי פעולה כאלו. ישנם משפיענים בסדר גודל בינוני שאמנם אין להם כמות עצומה של עוקבים, אבל הם נהנים ממעורבות גבוהה. 

משפיענים אלו גובים בדרך כלל תעריף נמוך עבור פוסטים ממומנים. חשוב לבחור במשפיען שקהל היעד שלו דומה לקהל היעד שלכם, ושהוא נחשב למומחה בתחום הקשור לעסק שלכם.
יצירת תוכן ויראלי 
כדי להעלות את כמות העוקבים באופן אורגני, חשוב מאוד ליצור תוכן ויראלי. זהו תוכן שמעורר תגובות בקרב הגולשים ומעודד אותם לשתף אותו שוב ושוב. זה יכול להיות ציטוט מעורר השראה, סרטון מצחיק או מם מדויק. ממים הם כלי יעיל במיוחד להגדלת העוקבים, במיוחד אם המם נוגע לתרבות הפופולרית. 

כדי ליצור מם מוצלח, נסו להתאים את התוכן הוויזואלי לתחום וקהל היעד שלכם. ככל שהמם שלכם יהיה מצחיק, חכם ומקורי יותר, כך יש סיכוי גבוה יותר שיהפוך לויראלי.

התמקדות בנושאי תוכן 
כדאי מאוד שהעמוד שלכם יתמקד ב-3-5 נושאי תוכן. אלו בעצם הנישות הרלוונטיות למותג שלכם, כמו לדוגמה: ספורט, בישול, אופנה. באמצעות מיקוד בנושאי תוכן, הגולשים יוכלו לדעת אילו תכנים הם צפויים לקבל מכם. כך תציבו את עצמכם כמומחים בתחומים האלו ולא תתפזרו בנישות שונות. 

מצד שני יש לשמור על תוכן מגוון של 3-5 נושאים ולא לבחור רק בנושא אחד. כמובן יש להקפיד ליצור תוכן עם ערך מוסף, שיבדר את הגולשים, יצחיק אותם או יעורר בהם השראה.

קידום חשבון האינסטגרם שלכם בפלטפורמות שונות 
מומלץ מאוד לקדם את עמוד האיסנטגרם שלכם בפלטפורמות אחרות, כמו טיקטוק למשל. כדי להגדיל את תנועת המשתמשים לחשבון האיסנטגרם, חברו בין עמוד האינסטגרם שלכם לעמדו הטיקטוק. לאחר מכן, תוכלו ליצור סרטוני טיקטוק שיעודדו את המשתמשים להיכנס לעמוד האינסטגרם שלכם. 
אם אסטרטגיית טיקטוק אינה רלוונטית עבורכם, תוכלו להפנות אנשים לאינסטגרם שלכם דרך אתר האינטרנט, ניוזלטר, פודקאסט או רשת חברתית אחרת כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין.  


0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x