תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כל מה שחשוב לדעת על הובלת משטחים

אנחנו חיים בעידן של גלובליזציה, וגם בתקופת שפע שבה כולנו רוכשים מוצרים רבים מכל הסוגים כולל כאלה שעברו מרחקים מאוד גדולים מהיצרן דרך תחנות שונות ועד אלינו. בלא מעט מקרים הסחורה מועברת ממקום למקום על גבי משטחים. כשנדרשת העברת משטחים עם סחורות שונות חשוב מאוד להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות ומנוסות מאוד.

איך נקבע המחיר של הובלת משטחים?

עסקים שזקוקים להובלה של משטחים שואפים באופן טבעי לצמצם ככל האפשר את עלויות התפעול באופן כללי, ובפרט את עלויות השינוע של הסחורה. בהתאם השאלה כמה עולה הובלת משטחים עולה כמעט תמיד כבר בתחילת השיחה עם נציגי חברות ההובלה השונות שמציעות שירות זה.

הפרמטרים העיקריים לתמחור הובלה של משטחים הם כמות המשטחים, המשקל שעל גבי כל משטח, המרחק מהנקודה שממנה יוצאים המשטחים ועד לנקודה שאליה הם מיועדים להגיע ועוד מרכיב מרכזי בכל הצעת מחיר של חברות הובלה רציניות הוא תדירות הצורך בהובלה – יש מקומות שזקוקים להובלה יומיומית של משטחים בעוד אחרים מבקשים לנצל את השירות אחת לשבוע, אחת לחודש ואפילו פחות מכך.

באופן עקרוני ככל שתצטרכו יותר הובלות משטחים, כך המחיר של כל הובלה בפני עצמה יהיה נמוך יותר.

עם מנוף או עם מלגזה?

הובלות משטחים מתבצעות כך שההעמסה והפריקה יתנהלו בשיא היעילות – בחלק מהמקרים בעזרת מלגזה ובמקרים אחרים באמצעות מנוף.

הבחירה בין שני סוגי הכלים היא בעיקר על סמך משקל הסחורה. בכל מקרה חשוב להיערך מראש כדי שאפשר יהיה להעביר את המשטחים עם הסחורה ליעדם בלי עיכובים מיותרים. כך למשל כשמדובר על הובלת משטחים לאתרי בנייה בדרך כלל יידרש גם מנוף, בעוד העברת משטחים לחנויות מסוגים שונים או למחסן לוגיסטי תושלם עם מלגזה.

מקסימום אחריות ומיומנות

בגלל הערך הכספי הגבוה של המשטחים, וליתר דיוק של הסחורה שמועמסת עליהם, חשוב מאוד לבחור באופן מושכל את חברת ההובלות שתבצע את השינוע. עוד סיבה טובה לבחור בחברה עם ניסיון רב ועם צוות מיומן כמו למשל הובלות מיכאל ובוריס היא המשקל הגבוה מאוד של התכולה המועברת – כך שגם ההעמסה, גם הפריקה ולמעשה גם הנסיעה חייבות להתבצע ללא רבב.

שירות בפריסה ארצית רחבה ובזמינות גבוהה

שירות הובלת משטחים מתבצע באופן טבעי בכל רחבי הארץ. בפרט הוא נדרש בחיפה, באשדוד ובלוד – משום שבמקומות אלה ישנו נמל (תעופה או ימי). הובלת משטחי סחורה מאחד הנמלים הפעילים בארץ היא שירות שעבורו נדרשת גם זמינות גבוהה, כדי שהסחורה לא תתעכב יתר על המידה אחרי שהגיעה לארץ ותייקר שלא לצורך את עלות האחסון.

למעשה גם במקרים אחרים זמינות גבוהה היא מרכיב הכרחי, ועוד דגש שאסור להתפשר עליו הוא אמינות.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x