תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כל מה שחשוב לדעת על הסכם גירושין

למרות שכל מי שעמד בזמנו עם האדם האהוב עליו מתחת לחופה קיווה שזה יהיה לעד, בפועל זה לא תמיד כך. בפועל אנחנו חיים במדינה שבה אחוז הגירושין הוא מאוד גבוה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו שקרה ללא מעט זוגות אחרים, מוצאים את עצמכם חושבים היום על גירושין. השאלה היא לא רק האם אתם רוצים לפרק את החבילה, אלא איך באמת עושים זאת בצורה נכונה. איך אפשר להתגרש, לצאת כל אחד לדרך חדשה ולא לפגוע אחד בשני? האם יש אפשרות להתגרש גם מבלי שזה יעלה לכם הון עתק? האמת היא, שהכול מתחיל ונגמר בהסכם הגירושין שעליו אתם עומדים לחתום. לכן חשוב שתדעו דבר או שניים בנושא, כי אתם עומדים להיכנס לתהליך שמעולם לא עברתם בעבר.

מה כולל ההסכם?

בבואנו לדבר על הסכם גירושין חשוב להבין על מה מדובר ומה בדיוק הוא כולל. אומנם יש קווים כלליים שהרבה פעמים חוזרים על עצמם, אך אין ספק שההסכם הזה צריך להתאים באופן אישי לכם ולחיים שלכם. למשל, האם יש לכם רכוש משותף שצריך לחלק? והאם יש לכם סכומי כסף בחשבון בנק משותף? האם היה לכם הסכם ממון שעליו חתמתם לפני הנישואין? מעבר לכל אלה, כמובן שגם שאלת הילדים היא שאלה מורכבת. זוג שבוחר להתגרש ואין לו ילדים זה סיפור אחר לגמרי. בדרך כלל במקרים כאלה הגירושין יהיו גם פחות מורכבים, שכן אז ברוב המקרים מה שצריך לחלק זה רכוש. לעומת זאת, כאשר מעורבים בדברים ילדים, הכול נראה אחרת. צריך לבחור איך מחלקים את המשמורת עליהם ולהחליט גם מי מממן איזה חלק בחייהם. מדובר על עניין מאוד מורכב ולכן חשוב מאוד לבחור עורך דין שיוכל לעזור לכם בצורה כמה שיותר מקצועית.

כמה זה יכול לעלות?

לרובנו קשה לחשוב על תהליך כמו גירושין ועל חתימת הסכם גירושין מבלי לדבר גם על המחיר. כמה זה באמת עולה? ומה יכול להשפיע על המחיר? יש כאן כמה גורמים שונים. המחיר של ההסכם הוא חלק מהמחיר שתשלמו לעורך הדין שילווה למעשה את התהליך כולו. לכן ברור מדוע המחירים יכולים להשתנות בין עורכי דין שונים. עורך דין שיש לו מוניטין וניסיון רב יותר, לרוב ירשה לעצמו לגבות מחירים יותר גבוהים. בנוסף, חשוב להבין שאתם משלמים לא רק על ההסכם עצמו. בפועל אתם משלמים גם על כל תשומת הלב, הידע והזמן שמשקיע בכם עורך הדין. תקיימו איתו לא מעט פגישות לפני שתחתמו על הסכם הגירושין שלכם. לכן חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון ולהבין כמה הכול יעלה לכם, ולא רק ההסכם עצמו.

שימו לב באיזה עורך דין אתם בוחרים

לבסוף, כמובן שחשוב גם לבדוק באיזה עורך דין אתם בוחרים אם אתם רוצים לחתום על הסכם גירושין. יש משמעות לשאלה כמה ניסיון יש לעורך הדין, אך גם המוניטין שלו הוא עניין משמעותי. האם כאשר אתם עושים חיפוש אונליין אודות אותו עורך דין אתם מוצאים חוות דעת כמה שיותר חיוביות? שווה להשקיע, לברר וכך לבחור את עורך הדין שילווה אתכם בדרך כל פרק ב’ בחייכם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x