תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כל מה שחשוב לדעת על עורך דין תעבורה

אם ביצעתם עבירות תעבורה או שאתם חשודים בביצוע עבירות שכאלו, קיימת חשיבות גבוהה שתנקטו בפעולה ותיצרו קשר עם עורך דין תעבורה.
על פי נתונים, בכל שנה מגיעים לבתי המשפט לתעבורה לא פחות ממאה אלף תיקים – הנושאים ודרגות החומרה של התיקים הינם מגוונים – כאשר חלק מהתיקים עוסקים בעבירות הנחשבות לקלות ואחרים בעבירות חמורות כמו כתבי אישום לגבי תאונת דרכים.
תחום התעבורה אומנם מהווה בישראל חלק מהתחום הפלילי, אך כאשר עולה הצורך בשירותיו של עורך דין, ההמלצה היא למקד את החיפוש בעו”ד המתמחה באופן פרטני בתחום זה.
מדובר בתחום רכב אשר מאגד בתוכו מגוון רחב של נושאים משפטיים שונים כגון: נהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, שימוש בטלפון בזמן נהיגה, נהיגה תחת השפעת סמים ועוד..
עורך דין תעבורה אמור להוות כאיש המקצוע אשר ילווה אתכם לאורך כל השלבים – החל ממתן הייעוץ הראשוני, דרך ליווי בכל השלבים הנדרשים ועד לייצוג מול הגופים השונים ומול הערכאות הרלוונטיות.

איך לבחור עורך דין תעבורה?


בהליך בחירת עורך דין תעבורה ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים:

  • השכלה – כדאי לבדוק מהי ההשכלה של עורך דין – האם הוא בוגר תואר ראשון או שיש לו גם תואר שני במשפטים . מעבר לכך, כדאי לבדוק את תחומי ההתמחות ולוודא שאותו עורך דין מתמחה באופן פרטני בתחום התעבורה.
  • ניסיון – כדאי לבחור בעורך דין בעל ניסיון רב בתחום המשפטים בכלל ובתחום התעבורה בפרט – מה שיכול להעיד במידה רבה על הרמה המקצועית ועל הכלים אותם הוא מחזיק ברשותו.
  • חוות דעת והמלצות – אם יש לכם אפשרות לקבל חוות דעת והמלצות על אותו עורך דין – ובעיקר להתרשם מסיפורי הצלחה דבר זה יוכל להשפיע במידה רבה על הבחירה ולאפשר לכם תחושת ביטחון שקיבלתם החלטה נכונה.
    כמובן, שכיום רשת האינטרנט מהווה ככלי חשוב ומשמעותי באמצעותו ניתן לקבל חוות דעת כמעט על כל בעל מקצוע ובעיקר על עורכי דין – ניתן לחפש המלצות וחוות דעת באתרים של עורכי הדין או ברשתות החברתיות.
  • פגישת ייעוץ ראשונית – זה אומנם נכון שלעיתים הצורך בשירותיו של עו”ד תעבורה יהיו מיידיים – אם הואשמתם בביצוע עבירת תנועה ההמלצה היא לא לבצע שום פעולה לפני שאתם מתייעצים עם עורך דין תעבורה. יחד עם זאת, חשוב שתהיו בטוחים שהגעתם לעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום ולכן, ההמלצה היא לא לוותר על פגישת ייעוץ ראשונית – ואם יש אפשרות כזאת ההמלצה אף תהיה להגיע אל הפגישה עם רשימת שאלות מוכנה – כאשר התשובות עליהן יאפשרו לכם לקבל את התמונה המלאה על הרמה המקצועית ועל הידע של עורך הדין.

חשיבות תפקידו של עורך דין


ראשית כל, חשוב לדעת שכל מי שמואשם בעבירת תעבורה רשאי לייצג את עצמו – יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שלכל מילה שתאמר או פעולה אשר תבוצע יכולות להיות השלכה והשפעה על העתיד ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לשכור את שירותיו של עורך דין אשר נבחר בקפידה. בכוחו של עורך דין שכזה להוביל להקלה בעונש ובמקרים אחרים גם להביא למצב בו העונש יבוטל לחלוטין – במקרים רבים הודות לידע המקצועי ולהיכרות עם התחום הוא יוכל למצוא .
כמובן, שההמלצה היא לבחור בעורך דין אשר מתמחה באופן פרטני בטיפול בתיקים הרלוונטיים – כך שאם לדוגמא מדובר בתיק בגין ביצוע עבירת תנועה חמורה כמו אחריות לתאונה, ההמלצה היא לוודא שלאותו עורך דין יש ניסיון בפועל בטיפול בתיקים מהסוג הזה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x