תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כל מה שצריכים לעשות כאשר נאבד לנו המפתח של הרכב

מפתחות הרכב אבדו לכם וכעת אתם ודאי תופסים את הראש ולא בטוחים מה לעשות. סביר להניח שבזמן זה אתם גם ממהרים למקום כלשהו ואין לכם מושג איך להתקדם מכאן. אז דבר ראשון, קחו נשימה ועקבו אחר ההוראות. אנו נעזור לכם לפתור את הבעיה, כמה שיותר מהר.

שלב ראשון – הסתכלו בתוך הרכב

לפעמים אנו פשוט לא שמים לב, אך המפתחות שלנו ננעלו בתוך הרכב. נסו להסתכל מהחלונות האם המפתחות במקרה נמצאים על אזור המושבים שנראים לעין. באותו שלב, בדקו האם אחד החלונות ברכב במקרה פתוח. במידה וראיתם את המפתחות, אך הכל סגור, עליכם להזמין מנעולן רכב. במידה ולא ראיתם את המפתחות, גם תזדקקו לפורץ רכבים, אך גם תצטרכו לשחזר את המפתחות.

שלב 2 – נסו להיזכר היכן שמתם את המפתחות

זהו השלב שבו עלינו לעצור לרגע את הלחץ, לחזור על צעדינו ולחשוב היכן יכולנו להניח את המפתחות. נסו לחשוב מתי הייתה הפעם האחרונה שראיתם אותם. לפעמים חזרה על הזמנים תאפשר לכם למצוא את המפתחות ללא בעיה. אם לא מצאתם, אל דאגה, יש לכך פתרון.

שלב 3 – הזמינו מנעולן לרכב

כיום כל מה שאתם צריכים זה הזמנת מנעולן רכב עבור הרכב. מדובר על פורץ מקצועי שיודע לבצע פתיחה של דלת הרכב בעזרת מכשיר פותח וואקום ומבלי שיגרם נזק למנגנון הדלת או לחלון עצמו. פורץ כזה בדרך כלל נמצא בסביבה שלכם ולרוב הוא יוכל להגיע אליכם תוך חצי שעה מרגע הקריאה. אם המפתח בתוך הרכב, תוכלו לנסוע מיד לאחר מכן. אם אין מפתח בתוך הרכב, תצטרכו למצוא אותו או לבצע שחזור. 

שלב 4 – לא מצאתם את המפתחות ואתם זקוקים לשחזור

זה החלק שאנשים לרוב לא מכירים, איך משחזרים מפתחות של רכב? למעשה שחזור של מפתחות רכב שונה משחזור של מפתחות לבית. שחזור כזה מחייב התאמה של המפתחות החדשים למחשב של הרכב. על משחזר המפתחות לבטל את המפתח הישן ולהגדיר מחדש. בסוף התהליך תקבלו מפתח חדש לרכב שלכם, אך המפתח הישן, אם במקרה מצאתם אותו, לא יעבוד יותר. הליך של שחזור מפתח עשוי לעלות לכם בין 1000 – 2000 שקלים. 

לסיכום, אם המפתח של הרכב אבד אין זה אומר שלא תוכלו לנסוע בו. זה רק אומר שכנראה תאחרו בקצת זמן אל מקום היעד. בעזרת מנעולן רכב תוכלו בקלות לפתוח את הרכב ואפילו לשכפל את המפתח מחדש. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x